Selamun aleyküm,
Sayın gm'ler, arkadaşlar. Partymde makro kullanan oyuncu olursa ben (makro kullanmayan) bir ceza alır mıyım?
İyi çalışmalar
Selamun aleyküm,
Sayın gm'ler, arkadaşlar. Partymde makro kullanan oyuncu olursa ben (makro kullanmayan) bir ceza alır mıyım?
İyi çalışmalar