bug abuse ne dir = oyun ici bir acigin kulanip faydalanmak dir !

peki bildimiz kadar bu oyunda cok bug vardir ama ozeliklle bu bug CZ de kulaniliyor nasil mi ?

Kurian porto skili 45 adam 2 saniye stun yapar ve adam hic birsey yapamaz , ama oyun ici buna karsilik insan lar gorev alip o adami stunla ma ihtimalin yok ,, stun lasan bile skil bosa doner stamina da bosa gider... bu nu kulanan oyuncular karsi tarafdan ustun olmak ve avantaj olarak kulaniyor..

simdi gelelim asil soruya peki bu bugu kalanmanin bedeli ban - ceza sebebi midir ? peki evet oyleyse neden oyun ici control edilmiyor ?
veya ne yapmamiz gerekiyor ki o adamlarin bir islem yemesi icin ?
cevabiniz bilmedigim icin ama ceza oldunu dusunurek sizden tek bir ricam vardir oda oyun ici , bu konuyu gecmeniz ,( ornek olarak twitch yayini , ve tos ihmali yazilar gibi ),, sonra insan lar bilmiyordum duymadim ,af edin diye sozlerle gelmesinler... ne kimsenin hakini yesinler ne de kendileri oyun ici hak yesin ler

bu konu kurian oyuniyan job lar icin cok onemli dir

simdi den cok tessekurler