Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 14 of 14
  1. #11
    Mod Team Lead ScORp_LiON's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    58,504
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus
    Bana gore de sorunlarin en basinda bu var. Eskiden de hileciler vardi ama 80 leveli gormeden banlaniyordu cunku bu sure gercektende uzundu ve bir sekilde ya sisteme takiliyor ya gm goruyor ya da birisi tarafindan sikayet edilmis oluyor ve banlanmis oluyordu. Su anda level kasma o kadar kolay ki daha da kolaylasirsa belirttigim gibi isin suyu fazlasi ile cikar. Cypher serveri yeni acildiginda bir grup arkadas denemek icin oraya gecmistik biz 50 level olmadan adamlar 1 ayda 60 olup nova attiklari icin cypher'da oynamayi birakmistik siz dusunun
    Herhangi bir sebeple Cheat Reports konuları veya kanıt içerikleri resmi forum, farklı forum sayfaları ve diğer platformlarda ya da 3. kişilerle paylaşılması yasaktır. Bu kurala uymayan forum ve discord hesapları süresiz olarak kapatılır, oyun hesapları GM inisiyatifine göre cezalandırılabilir.



  2. #12
    ya zaten K2 deyken değilde Mgame ye geçtikten sonra bazı 80 üstü charlar sınırsız ban yemişti senin dediğin gibi ex biraz zorlaşır ama lewel jumpda var bunuda unutmamak lazım

    ben cz de andream da base de duran şu juraİD MOUNTAİNi KALDIRMALARI lazım çünkü kosperlar hep orda
    Last edited by onlman1; 05-05-2013 at 09:43 PM.

  3. #13
    Senior Member MegaBaty's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    168
    Class
    Warrior
    Server
    US->Ephesus
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by ScORp_LiON View Post
    Bana gore de sorunlarin en basinda bu var. Eskiden de hileciler vardi ama 80 leveli gormeden banlaniyordu cunku bu sure gercektende uzundu ve bir sekilde ya sisteme takiliyor ya gm goruyor ya da birisi tarafindan sikayet edilmis oluyor ve banlanmis oluyordu. Su anda level kasma o kadar kolay ki daha da kolaylasirsa belirttigim gibi isin suyu fazlasi ile cikar. Cypher serveri yeni acildiginda bir grup arkadas denemek icin oraya gecmistik biz 50 level olmadan adamlar 1 ayda 60 olup nova attiklari icin cypher'da oynamayi birakmistik siz dusunun
    "işin suyu çıkar demişsin" insanlar 83 lvl hazır ring li char satın alıyor. Server başına 8 kişi inin 83 lvl'e kastığı bir ortamda bana NTTGame zarar etmiyor diyebilirmisin?

    Ring yapmak kaç Cash? NTTGame kaç para kazanıyor?

    Resmi forum haricindeki forumları dolaş; kaç kişi char satıyor? Şuanda legal pk atan 83 lvl charların en az 10-15 katı ring li satılıyorlar.

    İnsanların Sherif olma gibi derdi yok. Satın alınan charların tek dez avantajı bu.

    200 tl ringli char , 400-600 tl arası 2-3 ay Exp Premium + Genie ile kasmak

    işin suyu zaten çıkmamış mı ?

    NTTGame Satış/Pazarlama Departmanına bu anlatıklarım iletilmiyor mu ? Bu departman günlük masaisini doldursun diye mi orda ?

    Siz hala Exp kasma süresi normal deyin !!! Siz hala Exp kasma maliyetleri normal deyin !!!


    Bu yazdıklarımdan sonra ring satışını durdursanız bile; İnsanlar id'nin şifresini mail adresini ve diğer bilgilerini değiştirerek satmaya devam eder.

    Sizin yerinizde olsam Level Jump'ıda sadece Exp Premiumların yapmasına izin verdirirdim. Multi açan 8 kişilik party de 8 tane Exp Premium alamıyacağından illegallerinde önüne geçilmiş olunurdu.
    Last edited by MegaBaty; 05-05-2013 at 11:30 PM.

  4. #14
    Senior Member ROLNT's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    4,484
    Ah ah. Şu oyunda 83 göremedim hiçbir zaman. Çok zor ve etraf zaten hileli dolu. Kendi arkadaslarınla partyni kurman lazım.

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
cookie_verity_form_