İyi çalışmalar. Ben orion server one klanı başkanı yım. Geçtiğimiz günlerde krallık seçimi esnasında gmsemember karakterimi npt klan lideri gerekçesi ile banladi. One klanı seçimden 4 gün önce zaten a1 ve 500k np fazladan bağışla klan sıralamasında ilk 7 deydi.
Forumda ilgili linkler mevcut klandaki arkadaslar yüzükle 730k npli adream karakter satın aldiar ve npsini klana bağışaldir. Satın alınan çarın legel kastiği na dair bir dünya videosu mevcutur.
O karakterde olmadan zaten kral adayı gösterebiliyorduk cocuklar jest yapmışlar. Gmsememberg resmi forumda One klanı dağıtıp KingOfAlcoholic isimli karakterimin banının açılıp hapise yollanacağını belirtmişiti. Aradan onca zaman geçmesine rağmen hala karakterim banlı hiç bir illegale bulaşmamış ve oyunun seçkin bir klanın başkanıyım.
En azından karakterim akıbeti hakkına bilgi verin. Ona klan üyeleri ve ben hala bir sonucu bekliyoruz. Orion One CLan leaderi.- KingOfAlcoholic

Reply With Quote
