Bu da benden olsun. Battle hero wing'e benziyor değil mi?
![]()
Bu da benden olsun. Battle hero wing'e benziyor değil mi?
![]()
The games we play are deadly, aren't they?
Kanatların isteğe göre şeffaf yapılabilmesi özelliği de eklense güzel olur.
-We are Many, You are but One!
destek veriyorum fakat sonra yeni kanat geldi o zaman yeni server da açılsın diyecek bir dengesiz çıkmaz umarım
Bende destek veriyorum , yenilikler iyidir.
Ben chaos kanadı haric diğer kanatları beğeniyorum sahsen.Bnm isteğim biraz daha dusuk cashde güsel gorselli kanat oluşturulabilir.Ya da haftalık 2 haftalık seklnde kanat alımı olablr.Bi de arkadasların dediği gibi walkryre bolumunde kutucuk olduğu gibi kanatta da bu kutucuk olmalı.İyi çalısmalar![]()
Kanat kaldırılsın onun yerine başka bir eşya yapılsın. Cz de kalabalıkta birşey yapılmıyor bir yandan mage novalar bir yandan diğer skill efektleri diğer yandan bu kanatlar ekranda kalabalıktan başka birşey değil.
Kanat Değilde... Csw'nin içindeki mapte üzerimizdekiler gibi görünen walkyre çıkarsa tanıdığım çok fazla kişi almayı planlıyor.
ilk ss teki kanadıda begenmıoyorum cok buyuk ama eryudesin taktıgı gercekten guzel
özellıkle battle hero wing tamamiyle rezalet
#Dexterity