Merhaba sayın GM ekibi geçtiğimiz güncellemelerde yapılan NO REVERSE itemlerinde REVERSE olarak parlak görüntülemesin eskisi gibi oyuncuya bırakılmasından yanayım lütfen ama lütfen bu güncellemeyi tekrar değerlendirmenizi rica ederim.

PUS'a gelmiş olan Reverse Scroll'un sadece item basılma yönteminin değiştirilmesi yanı sıra bir anlamı olmalıdır. (eskiden olduğu gib)

Oyunda ciddi vakit harcamaktayım ve kendi göz zevkime göre itemlerimi görme hakkım olduğunun düşüncesindeyim.

Bu görüşüme katılan diğer oyuncu arkadaşlarım varsa desteklerini beklerim.

İyi oyunlar.