Merhaba arkadaşlar,


REB0'dan REB10 a kasarken bir çok KSC ve Video kaydı aldım. Bunları kurgulamak için Macbook'a yolladım dosyaları. Ancak bazı resimleri KSC den JPG uzantısına export etmemişim. Bunları tekrar windows'a atıp Exportlamadan MacOS içerisinde görüntüleyebileceğim bir application vs var mı?

Parallel,Bootcamp ... örnekleri vermezseniz sevinirim.