Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 16 of 16
  1. #11
    Senior Member GengaR_AreS's Avatar
    Join Date
    Oct 2016
    Posts
    3,596
    Class
    KO -> Mage
    Server
    KO -> Pandora
    Race
    Karus
    BF'de farm yaptırmadıkları insanlar canlı yayında party vs'sini bozdu diye "bizi ghostluyorlar vs yapamıyoruzz" diyenleri gördü bu gözler. Sen bf'de farm yaptırmayıp onları keserken iyi, onlar sen cz'de vs yaparken geldi diye mi kötü oldu? Eleman bi de koordinattan nasıl anlayıp gelebilirler, yayını ghostluyorlar işte diye ölümüne savunuyor kendisini. Koordinattan nasıl anlaşılabilirmişmiş. Bu yayıncı mantığını anlamak zor. Çoğu ne dediğinin farkında değil, çoğu da oyundan bi haber cidden.

  2. #12
    Banned
    Join Date
    May 2018
    Posts
    227
    Infractions
    0/1 (15)
    Her 50 izlenmesi olan kendini yayıncı ilan ediyor. Kendine güveni olmayan yayın açmasın karı gibi zırlıyacaksa. Bak domenicowacco ya. Bi kez beni ghostluyorlar diye ağladı mı?

  3. #13
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    153
    Quote Originally Posted by GengaR_AreS View Post
    BF'de farm yaptırmadıkları insanlar canlı yayında party vs'sini bozdu diye "bizi ghostluyorlar vs yapamıyoruzz" diyenleri gördü bu gözler. Sen bf'de farm yaptırmayıp onları keserken iyi, onlar sen cz'de vs yaparken geldi diye mi kötü oldu? Eleman bi de koordinattan nasıl anlayıp gelebilirler, yayını ghostluyorlar işte diye ölümüne savunuyor kendisini. Koordinattan nasıl anlaşılabilirmişmiş. Bu yayıncı mantığını anlamak zor. Çoğu ne dediğinin farkında değil, çoğu da oyundan bi haber cidden.
    Başka zaman değil de sadece yayında olan vs'yi tekrar tekrar bozuyorlarsa bu, ghostun yaygın anlamına uymamakla birlilte, yayına zarar vermektir ve yapılmamalıdır. Diğer söylediklerine karşı çıkmıyorum.

  4. #14
    Mod Team Lead ScORp_LiON's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    58,504
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by Jahhab1 View Post
    Her 50 izlenmesi olan kendini yayıncı ilan ediyor. Kendine güveni olmayan yayın açmasın karı gibi zırlıyacaksa. Bak domenicowacco ya. Bi kez beni ghostluyorlar diye ağladı mı?
    Buradan yayıncıları kızdırmak ve yanlış anlaşılmak istemem. İster 5 kişi izleyeni olsun isterse 5k izleyini olsun yaptığı işe saygı duyarım ancak bazen gelen ghost raporlarında ister istemez merak edip bakıyorum, kimdir, nedir? Yayını kaç kişi izliyor ne yapıyor? 10 sayfa ghost raporu var maksimum 5 kişi izlemiş onları da ghostçulukla suçlamış. Nerede kasıyor cz golem, yahu sen yayın açmasan zaten 5dk'da bir baskın yiyeceksin onu da seni izleyen 5 kişiye neden mâl ediyorsun?
    Herhangi bir sebeple Cheat Reports konuları veya kanıt içerikleri resmi forum, farklı forum sayfaları ve diğer platformlarda ya da 3. kişilerle paylaşılması yasaktır. Bu kurala uymayan forum ve discord hesapları süresiz olarak kapatılır, oyun hesapları GM inisiyatifine göre cezalandırılabilir.



  5. #15
    Senior Member GengaR_AreS's Avatar
    Join Date
    Oct 2016
    Posts
    3,596
    Class
    KO -> Mage
    Server
    KO -> Pandora
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by platpp View Post
    Başka zaman değil de sadece yayında olan vs'yi tekrar tekrar bozuyorlarsa bu ghostun yaygın anlamına uymamakla birlilte, yayına zarar vermektir ve yapılmamalıdır. Diğer söylediklerine karşı çıkmıyorum.
    Ne alaka canlı yayınla ya? Adamlar 5 dk evilde vs yaptı, sabah darladıkları adamlar da koordinattan gördü geldi bunları kesti. Sonra human evile gittiler, 3-5 dk sonra yine koordinattan baktılar geldiler. 2 sefer vs'leri bozulunca yayın yapan eleman başladı ghost yapıyorlar, bilmem ne yaptık yaraları var, anca ghostlarsınız filan. Adamın koordinattan yer bulunmasından haberi bile yok. Adam buna ghost diyor. İşte bu kadar oyundan habersiz.

    Ee sen onların farm yapmasına engel problem yok da onlar seni kesince niye problem oluyor ki? CZ'de vs'ye karışıp karışmamak olsa olsa saygısızlık olur. O da yapan adamı bağlar, kimseyi ilgilendirmez. Bu ghosttur, oyun oynamamı engelliyordur filan gibi bi şey olamaz. Biz de pk'da karşıdaki mage ekip kill alınca, kill aldığı koordinat tarafına gidiyoruz genelde. Ne yani biz de mi adamların oynamasına engel oluyoruz?

    Yeminle %90'ı boş bu ghost muhabbetinin.
    Last edited by GengaR_AreS; 11-16-2019 at 07:49 AM.

  6. #16
    Senior Member BestVitaLity's Avatar
    Join Date
    Jul 2018
    Posts
    1,060
    Quote Originally Posted by platpp View Post
    Ghostlamanın ne olduğundan haberin yok sanırım. Yayıncının nerede olduğunu yayından görüp peşinden gitmek ghostlamadır. Bunun aşırıya gideni ya da gitmeyeni olmaz. Hepsi suçtur ispatlanabildiği sürece. Ancak bunun ispatlanabilmesi için neredeyse her zaman aşırıya gitmesi ve özel bazı koşulların yerine gelmesi gerekir.

    Onun dışında 'bir kerecik yayında gördü, yayından dolayı yerini buldu ve kesti, ne olacak bir kereden?' diyen kişi gözüme görünmesin. Yayıncıların yayın açmaları kendilerine oyunda olumsuz bir durum olarak yansımamalı.

    Beni yanlış anlayıp cevap vermeyin. Dediğim, yayıncıyı kesen kişi ghostlamıyorsa bile ceza alsın değil. Maalesef forumlarda sık sık korkuluk argümanı yapılıyor. Yapmayın bunu.
    Yayın yapmak hiç bir oyuncuya oyun içersinde ayrıcaklık vermez. NTT'de böyle söylüyor zaten. He kalkıpta moderatörün dediği gibi 2-3 saat adama yapışırsan bu oyuncu faaliyetlerini önlemeye girer ve Oyuncu faaliyetlerine kasıtlı olarak engel olmak veya oyun içerisinde huzursuzluk vermek maddesi üzerinden oyuncu cezalandırılır. Onun dışında ben yayın açtım bana dokunamazsın gibi bir dünya yok.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
cookie_verity_form_