Results 1 to 5 of 5
  1. #1

    FlooDun Önüne Geçer Mi Dersin ?

    Forumda Sık sık geziyorum ve sık sık karşılaştıgım konu flood bilmiyorum daha önce böyle bir şey konuşuldu mu fakat düşünürken aklıma Şu geldi flooda Dakika cezası Verilse mesela 1 flood attın Öteki yarım Saat Sonra olsa yada dakikasını siz Söyleyin Nasıl olur dersiniz

  2. #2
    Senior Member Linard's Avatar
    Join Date
    Feb 2014
    Location
    Bir Sen
    Posts
    104
    Nickname
    Bir Ben
    Clan
    Birde Priest
    Server
    Piana
    Race
    Karus
    konu gündemde ama floodcular zaten mercehant flood yapıyo. normalde zaten seri olarak kullanılmıyo bu chat .

  3. #3
    Senior Member SHERPA's Avatar
    Join Date
    Feb 2014
    Location
    Cypher
    Posts
    105
    Nickname
    AYI
    04:28'de BDW'yi çok iyi bir skor ile kazanırken, Gaia 1 flood ile çökertildi. Sabah FT olacak ve gene aynı şey olacak. Chaos olduğunda da. Neden bunu yapıyorlar anlamıyorum.

    Problem mi bilmiyorum ama, önüne geçilmesi tüm legal oyuncular için iyi olacak.
    Saygı insanlık için büyük ihtiyaç.
    Değişmeyin.
    Basitleşmeyin.

  4. #4
    Pazar flooda da bi sınırlama gelmeli bence ceza almalı oyuncular 15 dakika flood atamama cezası alcak 3 kere flood attıgında 15 dakka beklemesi gerekcek aslında yapılabilir.

  5. #5
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2014
    Posts
    1
    Quote Originally Posted by NewStyLeI View Post
    Pazar flooda da bi sınırlama gelmeli bence ceza almalı oyuncular 15 dakika flood atamama cezası alcak 3 kere flood attıgında 15 dakka beklemesi gerekcek aslında yapılabilir.
    aynen olablir

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •