Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 29
  1. #11
    Moderator _DizzyMask_'s Avatar
    Join Date
    May 2018
    Posts
    1,899
    Nickname
    DizzyMask
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Vega
    Race
    El-Morad
    Quote Originally Posted by sho_HhatzMgN View Post
    nasıl yapldgını yazdmda moderatörlar saolsn 2 eleştiri yazmayak düşman görmüş arizona kertenkelesi gibi saldırıp siliorlar yorumları.
    Yazdığınız yorum oyuncuları illegale teşvik etme içerikli olduğu için silindi. Bu yorumunuzda da üslubunuza dikkat etmenizi ve forum kurallarına uygun olacak şekilde yorumlarınızı yazmanızı öneririm.

  2. #12
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2020
    Posts
    186
    hiç uğraşmaya gerek yok o zaman teşekkürler beyler

  3. #13
    Senior Member SADOLATTE's Avatar
    Join Date
    Jan 2021
    Posts
    203
    Quote Originally Posted by _DizzyMask_ View Post
    Yazdığınız yorum oyuncuları illegale teşvik etme içerikli olduğu için silindi. Bu yorumunuzda da üslubunuza dikkat etmenizi ve forum kurallarına uygun olacak şekilde yorumlarınızı yazmanızı öneririm.
    moderatör bey yanlış anlamayın sakın. sadece sizin için değil diğer moderatör arkadaşlar için de bir yorumum olacak. muhtemelen yorumu, siz ya da başka bir moderatör arkadaş yediremeyip silecektir.
    moderatörler ile ilgili eleştirileri şu şekilde:
    1- bir konu ya da yorum silinmesi yerine, o konu ya da yorum "*konu/yorum davranış kuralları gereği kaldırılmıştır*" şeklinde düzenlenebilir ve düzenleme notuda da örneğin "hileye teşvik edici yorum" şeklinde bir not düşerek kendinizi ifade etmeniz sağlanabilir. yaptığınız yorum/konu silme işlemleri, sonrasında gelen cevaplarda boşluğa neden olmaktadır.
    2- üslup konusuna gelecek olursak, siz moderatör arkadaşların da kullanıcılara karşı üslubunuz yaralayıcı şekilde olabiliyor. örnek vermek gerekirse, bazı mpderatör arkadaşlar konuların içeriğini tam kavrayamadan ya da ilk cümleyi okuyup gerisini kendince tamamlayarak cevaplar verebilmektedir. önerim şu şekilde olması, bilgi sahibi değilseniz(ki her konuyu moderatörler bilecek diye bir kaide yok) o konu ile ilgili yorum yapmamanız ya da konunun içeriğini anlamadıysanız da yorum olarak "dha detaylı anlatır mısınız?" gibi cümleler kurabilirsiniz. birinin derdini anlamak ve ona kibar yaklaşmak zaafiyet veya yazıflık değil erdemdir.
    3- bazı moderatör arkadaşlar konuların altına kalıp cevaplar vermektedir. örneğin benim konumun altına biri kalıp cevap verince karşımda bir insan değil de robot varmış hissi uyandırıyor. kalıp cevaptan kastım "çalışmalar devam ediyor", "bilgimiz var" gibi yorumlar. örneğin 3 yıldır açık olan bir konu altına(konu bütünlüğü dağılmasın diye) yorum yapılınca, moderatör arkadaşlar gelip "bilgimiz var" yazınca, 3 yıldır bilginiz var ancak birşey yapmıyor musunuz? demek geliyor içimden.

    burada yazdıklarımı bir karalama ya da suçlama olarak görmek yerine, kendinizi geliştirmek için bir öneri olarak görebilirsiniz. sonuçta ne demişler değişmeyen tek şey değişimin kendisidir.

  4. #14
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2019
    Posts
    388
    Quote Originally Posted by KAYPUZZ View Post
    ben 1.5 yıldır kafa yoruyorum bu işe en sonunda bütün her şeyi öğrendim be 4:52 yapabildim siz de uğraşın bulursunuz arkadaşlar emek vermeden hiç bir şeye ulaşılmıyor malesef. Ve ayrıca Çarımda 255+238 mp bonus bulunmakta itemsiz güzel sürelere ulaşamazsınız item de almanız gerekiyor.
    kaypuz sen anca 20 çara kafa yorarsın kaypuz kavun bi ton çar kasmışsın şimdi ekmeğinden olacağından mı korktun hemen savunmaya geçmişsin 20 çarla sıralama yapanları kafa yoruyormuş

  5. #15
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2017
    Posts
    1,711
    Class
    KO -> Priest
    Quote Originally Posted by Rockyy93 View Post
    kaypuz sen anca 20 çara kafa yorarsın kaypuz kavun bi ton çar kasmışsın şimdi ekmeğinden olacağından mı korktun hemen savunmaya geçmişsin 20 çarla sıralama yapanları kafa yoruyormuş
    İtem almanız gerekiyor diyen arkadaş bi aralar ft.de discord kanalındaki arkadaşlarıyla drakideki buglu alanları konuşuyordu Slide bile ceza gerektiren bir şey olurken draki kulesindeki buglu alanları kullanmak nasıl ceza sebebi olmaz aklım almıyor. Direk olarak "bug abuse" denen suç bu aslında...

  6. #16
    Senior Member SADOLATTE's Avatar
    Join Date
    Jan 2021
    Posts
    203
    Quote Originally Posted by Hmps View Post
    İtem almanız gerekiyor diyen arkadaş bi aralar ft.de discord kanalındaki arkadaşlarıyla drakideki buglu alanları konuşuyordu Slide bile ceza gerektiren bir şey olurken draki kulesindeki buglu alanları kullanmak nasıl ceza sebebi olmaz aklım almıyor. Direk olarak "bug abuse" denen suç bu aslında...
    hocam oyun içi bugları kullanmak tartışmasız olarak ceza verilmesi gereken bir konudur. eğer dediğiniz durum kanıtlanmış ve nttgame yönetimi tarafından ceza verilmemişse, yönetim eliyle bug kullanmaya teşvik olarak algılarım ben. sonra bug kullanımı tavan yapar.

  7. #17
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2020
    Posts
    198
    bütürn herşeyde buglu bölgeler Xincodede hiç çalıştıgını sanmıyorum kaosa giriorum 2 aydır ayn kpser aynı yerde uçuo kaçıo bi şey olmuyor boş şeyler bundanda umudu kestm ben

  8. #18
    Senior Member NeverFree's Avatar
    Join Date
    Feb 2019
    Posts
    634
    Old takılı magelerde ağlamaya başlamış sıralamaya giremeyince nereden vuracaklarını şaşırmışlar Şuan buglu kordinat yok demekki bugsuzda yapılabiliyor
    Last edited by NeverFree; 07-19-2021 at 05:13 AM.

  9. #19
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2020
    Posts
    198
    Quote Originally Posted by _dizzymask_ View Post
    yazdığınız yorum oyuncuları illegale teşvik etme içerikli olduğu için silindi. Bu yorumunuzda da üslubunuza dikkat etmenizi ve forum kurallarına uygun olacak şekilde yorumlarınızı yazmanızı öneririm.
    yorum yapmam olur bİter kg

  10. #20
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2019
    Posts
    131
    Şu kutuyu Tradeye kapatmadıkları sürece devam eder bu.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •