Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12
  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    May 2014
    Posts
    246

    KASA NPC sinin tam göbeğine bilerek kurulan pazar yerleri

    Bazı oyuncular ısrarla kasa nın göbeğine pazar kuruyorlar .pazarcıların üzerinede pazar kuruyorlar . biraz kenara çekermisin pazarı deyincede B tuşuna bas diyorlar . mecburmuyuz b tuşuna basmaya . video çektim fakat bu sebeple kimsenin ceza almasını istemiyorum . güncelleme yaparken NPC lerin ve pazarcıların üzerine pazar kurulamaz şeklinde bi ayarlama yapabilirmisiniz .

    selamlar saygılar .
    Last edited by MartyMcFly; 06-01-2021 at 05:36 PM.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2020
    Posts
    311
    b tuşuna basmamak için video mu çektin cidden bu oyunda cidden çok sorunlu insanlar var ya pusa psikiyatri desteği koysalar keşke

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    May 2014
    Posts
    246
    Quote Originally Posted by Eko_1ZS47Rpt View Post
    b tuşuna basmamak için video mu çektin cidden bu oyunda cidden çok sorunlu insanlar var ya pusa psikiyatri desteği koysalar keşke
    kasanın göbeğine tıklanamayacak gibi pazar kurmak sorunlu insan olmak değil . kasayı herhalükarda kullanabilmeyi istemek mi sorunlu insan olmak ??

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2020
    Posts
    311
    Quote Originally Posted by MartyMcFly View Post
    kasanın göbeğine tıklanamayacak gibi pazar kurmak sorunlu insan olmak değil . kasayı herhalükarda kullanabilmeyi istemek mi sorunlu insan olmak ??
    Çözümü olan ve hani tek tuşa basmak olan bir şeyi abartıp tek tuşa basmamak için video çekip konu açıp oyuna güncelleme gelmesini beklemek bence sorunlu insan olmak. Abartmayın bu kadar bazı şeyleri ciddi konular arada kaynıyor sonra.

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    May 2014
    Posts
    246
    Quote Originally Posted by Eko_1ZS47Rpt View Post
    Çözümü olan ve hani tek tuşa basmak olan bir şeyi abartıp tek tuşa basmamak için video çekip konu açıp oyuna güncelleme gelmesini beklemek bence sorunlu insan olmak. Abartmayın bu kadar bazı şeyleri ciddi konular arada kaynıyor sonra.
    bu sorun sadece NPC göbeğine pazar kurmak değil . pazar üzerinede pazar kuruluyor bir çok mağdur insan var . hem NPC nin üzerine kurulamasın hemde pazarcının üzerine kurulamasın . düzeni bozan birisi varsa suç bozanın dır bunu dile getirenin değil

  6. #6
    Senior Member pooktroop's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Posts
    480
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Diez
    Race
    El-Morad
    Infractions
    0/1 (15)
    Bana göre bu tip olaylara ceza verilmemesinin ana sebebi oyunu engelleyen bi durum olmaması. Diğeri oyundaki bi çok şey gibi grafiklerin de düzgün çalışmıyo olması. Sıkışık yerlerde bi boşluk bulup pazar kurduğumda genelde küfürlü mesajlar alıyorum. Tam üstüme kurmuşsun gibi... Benim ekranımda adamla mesafe var, ama adamın ekranında adamın içine girmişim. Burada ben yada o adam ceza alsak suçumuz ne? Biri birini raporlarsa kimin önce kurduğu nereden bilinebilir? Kasıt olup olmadığı nereden bilinebilir? Bu soruları da yanıtlarsan sevinirim.

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    May 2014
    Posts
    246
    tabi ben kendi oynadığım servere göre konuştum benim serverde pazar alanı bol geniş ve geniş olduğ halde üst üste kuran olabliyor benim serverimden çok daha sıkışık pazar alanları olan serverlerde var doğru diyorsun reis . artık bir çare varsa yöneticiler uygular olmuyorsada böyle devam edicez

  8. #8
    Moderator NightOwl's Avatar
    Join Date
    Sep 2013
    Posts
    5,304
    Selam,

    Pazarınızın üzerine pazar kuran oyuncular var ise ve bunu devamlı olarak yapıyorlarsa geçerli bir kanıt ile bildirimde bulunabilirsiniz. Bunun dışında daha önce de bu yönde öneri konusu açılmıştı. Bana kalırsa NPC durumu bahsettiğiniz gibi bir sorun değil, yalnızca "B" tuşuna basarak erişim sağlayabiliyorsunuz. Oyuncuların içine pazar kurma durumuna ise bir değişiklik yapılabilir diye düşünüyorum.

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    May 2014
    Posts
    246
    şu an diez moradon merdivenlerden yukarı çıkınca sol taraftaki kasanın tam üzerine birisi pazar kurmuş . şimdi ben bu pazarcının tam göbeğine pazar kursam ceza yermiyim . yapıcam çünki o sebeple bunu bilmek istiyorum .

    kasanın göbeğine pazar kuran kişinin tam göbeğine pazar kurmak istiyorum

  10. #10
    Senior Member LordVeyda's Avatar
    Join Date
    Apr 2021
    Posts
    138
    Tarihin en anlamlı konusunu açmandan ötürü seni tebrik ediyorum dostum. NTT'yi arkadaşın üstüne yapar mısınız ?

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •