Quote Originally Posted by fur_4HtJMF1s View Post
hacı şöyle diyim ares sw de 10 shel setden gecilmiyo +30 rebert acılırsa millet 30 reb basar farm da 9 dex cok iş görüyor 9x5 toplam 45 dex adam 30 reb item tercih eder ques setle uraşmak istemez kısacası 45 bonus herşeydir
Bana Rogue Shell Boots +10 bul desem bulamazsın ama nasıl +10'dan geçilmiyor? Haydi diyelim dediğin gibi upgrade açıldı +21'den +22'ye olacak mı sanıyorsun? Bence keyif kahvenden bir yudum daha alıp farma devam etmelisin

Quote Originally Posted by Corbinal37TR View Post
Bende merak ediyorum REB 30 itemler ile nerede farm yapmayı planlıyorsun. Gerçekten merak ettim, Farm için lazım demişsinde. Şunu anlarım PUS ta monster damage veren Özel cospre item ler satılsın 1 aylık olan desen anlarım da. REB 30 bana uçuk geliyor. Zaten oyunda Damage yüzde 22 artıran scrollar satılıyor galiba NPC sinde. Eğer bunun kanat yada pathos gibi 1 aylık özelliği olursa kendim açımdan alırım ama sadece monster damage olsun ve sadece yaratıklarda işe yarasın. Böyle bir şey dersen yapılabilir. Hem NTTGAME para kazanır Hemde FARM yaparken rahat yaratığı alırsın ve Güzel tarafı Exp kasanlar için de çok faydası olur. Hiç olmazsa artık Paramundan farklı yerlerden az mana harcayarak daha hızlı seri exp kasabilirler.

Sayın moderatorler özellikle ScORp_LiON moderator lideri, Böyle cospre item olup 1 aylık sadece Monster damage artıran özel PUS itemleri satılma ihtimali var mı? Hem exp kasarken, hem de farm yaparken güzel olur. Hem NTTGAME kazanır Hem de oyuncular. Hiç olmazsa Görev slotlarını işgal eden Çoklu bilgisayarlı arkadaşların hepsini Çok büyük yaratıklara göndeririz Orada farm yaparlar. Mesala Golem de farm yapacaklarını Seri Titan ve dark stone da farm yaparlar. Solo oyuncular için Golem tarzı yaratıklar boşalmış olur.
Yapımcı da, yayıncı da olaya nasıl daha fazla para kazanırız gözüyle bakmıyor. Öyle olsaydı su gibi satılan undy sc, red pot ve pus potlarını kaldırmazlardı. Yani dediğin gibi oyuna çeşitli ve farklı özelliklerde pus eşyalarının eklenmesini ben de isterdim ama bir yandan da Free2Play olayının makas olarak açılmaması gerekir.