Page 3 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 21 to 30 of 57
  1. #21
    Quote Originally Posted by weftert01 View Post
    ares diez gordion girişler kapatılsın diye konu açsam herkez linç eder beni ancak senin istediğin şey altar oyuncusuna zarar verir herkez istediği sunucuda oynasın.
    Altar'ın her sunucusuna +150 sıra sayıyor ve üstteki yorumlara dikkat edersen 1 slota 3 kişi ksye geliyor diyor insanlar da rahatsız bu durumdan. yani Altar doygunluk seviyesinde zaten, daha da üstüne bindirmenin anlamı var mı diğer serverlarda sinek avlanırken? Sağlıklı gelmiyor bana.

  2. #22
    https://forum.nttgame.com/forum/show...1n-l%C3%BCtfen

    buyrun bu da Altar oyuncularının aynı sorunu içeride yaşaması

  3. #23
    Quote Originally Posted by ScORp_LiON View Post
    Selam,

    Konu içinde bir çok yorum yapılmış ancak bunların hiçbiri değil. Bu gibi kararlar alınmadan önce gözle görülür gibi kavramlara değil de matematiksel duruma bakılır ve buna yapımcı firma karar verir. Kaldı ki kış sezonuna girdiğimiz için ve bununla birlikte pandemi ile evlerimize kapandığımız böylesine bir zamanda eski sunucularda bile bir artış söz konusudur.

    Merhaba,
    benim demek istediğim şey diğer serverlarla olan oran orantıydı aslında. Buyrun https://forum.nttgame.com/forum/show...1n-l%C3%BCtfen başlığından da görüleceği üzere oranın oyuncuları bile yoğunluktan dolayı bunalmış durumda, paralarıyla rezil olduklarını düşünüyorlar. Öte yandan diğer serverlar yeni oyuncu girişi az diye şikayetçi. Yapımcı firmaya bu durumu iletebileceğimiz bi'mail adresi var mı acaba? İlginiz için teşekkür ederim.

  4. #24
    uupupupupuupupupupupup

  5. #25
    Senior Member EraJacque16's Avatar
    Join Date
    Jan 2020
    Posts
    1,084
    keşke vegayı kapatsalar da x2 etkinliğini veganın oyuncuları değerlendirse. silvery oldu 2.6m. vegaya oyuncu çektiği falan da yok, çıplak charlarla gelip kastıklarını asıl oynadıkları svye aktarıyolar.
    consume & adapt

  6. #26
    uzun zaman sonra siriusta başlamıştım. Sirius hype yemeden önce sonra malum olaylar oldu. Arkadaşların dediği gibi farmı geçin exp kasacak slot bulunmuyordu. Sonra bazı sebeplerden ara verdim geldim. siriusa girişler kapatılmış premium şartı gelmişti. Yoğunluktan öyle bunalmıştım. Altara geçeyim dedim. Altara başladım ufaktan charı diziyordum. düğün dernek vs derken bi kaç ay ara verdim. Bir döndüm Altar siriustan beter halde. Bide yeni boss sisteminin sunucular kaldıramıyor. Czde değilken bile felo düştüğünde oyun kasıyor. Dün drakide başıma geldi dondu bir anda oyun buna dur demek gerekiyor. Bide işin hile tarafı var. Adamları banladıkları anda moradonda 1 lvl charlar tren halinde geziyor....

  7. #27
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2017
    Posts
    145
    sisirilmis balon su anda, sirius kadar oyuncu oldugunda emin ol girişler kapatilir diger serverlara oyuncu gelmesi icin.

  8. #28
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2017
    Posts
    11
    Serverların dengesini sağlamak için bir servere nasıl kayıt kapatma işlemi uygulandıysa pandemidir,kış ayıdır bunlar bahane etmeden kayıtların kapanması gerekli.Matematiksel olarak zaten durum ortada.Sizler 3 tane açtığınız severi eşit şartlarda yönetmek için irade sergiliyorsanız şuan yapmanız gereken ilk reste altarı kapatmak ki 3 tane açma kararı aldığınız severları 3 ünüde savunmak için böyle bir hamle yapmalısınız.
    Last edited by NightOwl; 11-28-2020 at 04:51 PM.

  9. #29
    Aynen oyuna girilmiyor.

  10. #30
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2017
    Posts
    2
    Altardaki insanlar oyuna giremiyor.Vegadaki insanlar etkinliklerden bıkmış durumda dışardan herkes para için geliyor gittiklerinde sw yine boşalıcak diyorlar,etkinlik yapamayın diyorlar.Siriusa 3 ay kayıtlar kapatıldı.3 tane serverin yaşadığını durumu başlık halinde yazdım fazla diyecek bir şey de kalmadı doğrusu.

Page 3 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •