Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 11 to 20 of 35
  1. #11
    Droplar zaten düşürüldü daha ne kadar düşecek ?

  2. #12
    Member Xagorking91's Avatar
    Join Date
    May 2019
    Location
    Istanbul
    Posts
    33
    Nickname
    RockfordFosgate
    Class
    KO -> Priest
    Clan
    PaRaDoKs
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus
    eski drop düzenine geçilmesi beni rahatsız etmedi. Emek vermeden genie ile farm atanlar ve hiçbir gayret göstermeden 5-6 saatte bir charını ayarlayıp slota bırakıp oyuna bolca gb sokanlar yüzünden bu oyun bu hale gelmedimi ? Eski ko geri gelsin diye yırtınanlar, şuan herşey gayet güzel gidiyorken niye rahatsız oluyorlar merak ediyorum
    Last edited by DonJose; 10-24-2020 at 06:09 PM.

  3. #13
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2019
    Posts
    311
    Şaka gibi bir an düşündüm acaba 1 nisan mı diye

  4. #14
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2020
    Posts
    12
    sayın yetkililer burda benim mesajımı silmenin bir manası yok yani herkes biliyor genie olmasa bile çoğu macro kullanıyor o zaman genie kaldırılsın bu kadar basit o macrocuları serbest ise bizde kullanalım millet niye versinki genieye para maden ban yok macroda kusura bakmayın droplar zaten düştü ne dropu olacak

  5. #15
    Senior Member cortexdas's Avatar
    Join Date
    Jan 2019
    Location
    İstanbul
    Posts
    261
    Nickname
    Cortex
    Class
    KO -> Rogue
    Clan
    WrathofOrcArchers
    Server
    KO -> Sirius
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by BlackMbaku View Post
    Şu kill görevlerini eski haline getirseler mükemmel olacak. 20 tane 30 tane kill görevi çok saçma. 250 çok iyiydi.
    aynen öyle reis 250 olsa pk canlanır vallahi 250 abartı olabilir bazıları için fakat 100 de olabilir 100 iyidir

  6. #16
    Senior Member cortexdas's Avatar
    Join Date
    Jan 2019
    Location
    İstanbul
    Posts
    261
    Nickname
    Cortex
    Class
    KO -> Rogue
    Clan
    WrathofOrcArchers
    Server
    KO -> Sirius
    Race
    Karus
    eski ko gibi gb değerli olmalı item değerli olmalı swlerde +10 item kaynıyo yeni sunucu fakat adama karşı birşey yapamıyoruz vallahi gb değerli olsa bunlar 10 falan basamaz 9 u bile zar zor basarlar ama yok drop yüksek gb genieli slotlarda kolay kasılıyor bolca adamlarda ucuzdan alıp upgrade yapıyo yapcak bişey yok eski ko zor db olsa user fırlaması yaşar sw.

  7. #17
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    279
    Asıl kafama takılan birileri gb alım satımı yapan forumlarda milleti gaza getirip. Evinizi arabanızı satın GB alın diye gaza getiriyorlar. Şu an Oyundaki dropların düşürülmesi. Bu oyunun GB sini Bitcoin gibi yapmak ise. Yarın bir gün Knightonline ÇİFTLİKBANK gibi olmayacağı garanti değil. Eğer bu mantıkla hareket ediliyorsa. Güzel tarafı gelecekte Büyük bir Balon olarak patladığı zaman. Televizyonlarda artık buradaki herkezi HABERLERDE patlamış mısırım ile izleyeceğim.
    İster droplar düşürsünler benim için farketmiyor. Ben büyük Balon patladığı zaman ki olayları görmek için bekliyorum. Yeni çiftlikbank zedeleri yerine artık knightonline GBzedeler diye bekliyorum.
    Not: Yatırım tavsiyesi değildir. İnsanlara akıl fikir versin. Arabasını evini satıp GB ye yatırım yapan insanlara.

  8. #18
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2013
    Location
    Space
    Posts
    440
    Nickname
    SepuLTura
    Class
    KO -> Portu
    Server
    KO -> Gaia
    Race
    El-Morad
    Quote Originally Posted by Dreamscape_ View Post
    Droplar zaten düşürüldü daha ne kadar düşecek ?
    Ben düştüğünü düşünmüyorum aksine arttırılmış olabilir. Droplar düşmeli ki oyun zorlaşsın. Oyun kolaylaştıkça alınan zevk azalmaktadır.
    " Çakallar güçlerini kalabalıktan, aslanlar ise yalnızlıktan alır "

  9. #19
    Bari droplarla oynamayın.Bir standart'ı olsun.Dünden bugüne %100 fark oluyor.Hafta sonu açılıp,hafta içi kısılıyormu anlamıyorum.Çok garip bir olay.

  10. #20
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2019
    Posts
    117
    katılıyorum görevler sıfırlandı diye oyuna başlamıştım 82 magem vardı htb htc görevini kaç gündür yapmaya çalışıyorum sirius 1 de camp 1 ve 2 de aynı kişi 16 pc le haftalardır aynı kişi var doktor ebru diye priesti var adam bide 1 partiyle çift slot dönüyor rahatlıga baksana doktorebru diye priesti var bi sağa htcye bi sola htb deki çarlarına heal atmaya koşuyor genieyle rahatlığın bu kadarı biz tek bilgisayardan oynayalım oyunu oyun oldugu için oynamaya çalışalım adamlar ekmek kapısı yapsın oyunu sırf para kazanmak için 16 bilgisayarla girsin gram hevesim kalmıyor şunları gördükçe oyun oyunluktan çıktı meslek oldu yazık vala acıyorum

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •