Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 14
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Sep 2020
    Posts
    25

    Pus fiyatlari yüksek değil dolar yüksek beğenmeyen apple'i da protesto etsin

    Arkadaşlar. Hepinizin bildiği üzere yıllardır pus fiyatlarına sesini hiç çıkarmayan x kalkmış orda burda pus yüksek diye ağlamaya başlamış.

    -

    Şöyle ki, oyunu yıllardır sömürürken PUS fiyatları akıllarına bile gelmeyen şahsiyetler bir araya gelmiş PUS fiyatı eleştirmeye başlamış..

    YAZIKTIR..

    BU PUS PUS DİYE AĞLAYANLARIN ALAYI OYUNDAN KAZANDIKLARIYLA IPHONE ALMIŞTIR. BOŞUNA BOŞ YAPMASINLAR.

    yönetimdeki arkadaşlar da lütfen 3-5 arkadaşın dediklerini dikkate almayın. boşuna yapımcının başını ağrıtmayın. şu an daha büyük sorunlar var oyunda koxp ve makro gibi.
    Last edited by DonJose; 10-04-2020 at 07:37 PM.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    262
    kafayı takmışsınız adamlara, onlar "ak" dese siz "kara" diyorsunuz. kimin söylediğine değil, ne söylediğine bakacaksın. pus gerçekten pahalı mı ? evet gerçekten de çok pahalı...
    Last edited by DonJose; 10-04-2020 at 11:03 AM.

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    Sep 2020
    Posts
    25
    Onlar bi gitsin de. Oyunun en büyük kanseri bi tedavi edilsin, biz kendi içimizde sorunu çözeriz oyuncular ve yöneticiler. Bunlara ekmek çıkmasın ben şahsıma fazladan para ödemeye bile razıyım.

  4. #4
    Junior Member
    Join Date
    Sep 2020
    Posts
    25
    MANES (şimdiki olympia) serverinde yaptıkları yolsuzlukları, oyuncuları mağdur etmelerini unutmadık. Bu adamlar tek bir slot tutup tek bir slotta farm atan adamlar değil. Bu adamlar çekirge sürüsü gibi bütün serverin ağaç scsine varana kadar pazarlarını dahi tutan ve bütün oyun içi coinsi kendileri çevirmeye çalışan bir çete. Yönetimin bu adamlara öyle ya da böyle müdahale etmesi gerekiyordu. Sirius-Altar-Vega da yarın öbür gün şu anki Olympia gibi olmasın isteyen hiçkimse bu adamlara destek çıkmaz. Çıkan da muhtemelen bunların maaşlı vokallerindendir.

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    262
    yahu bu adamların yaptığı eğer suçsa banlasınlar bu adamları. cash fiyatlarının yüksek olması onlara mı koyar yoksa sana bana mı koyar ?? bir grup adama kafayı takıp iyice zıvanadan çıkardılar oyunu valla bıktık yav...

  6. #6
    Senior Member ARTHUR.'s Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    1,554
    Nickname
    ARTHUR
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Destan
    Race
    Karus
    Oyundan kastığınla sadece İphone alabiliyorsun sanırım sen alamamışsın üzülme birgün sende alırsın :S

  7. #7
    Senior Member Vrij's Avatar
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    1,085
    Bir gruba olan kin nefretimizin bizi adaletten ayırmaması lazım.

    Dinlediğim bazı -velveleci gerçi- ekonomistlere göre dolar 15-20yi bulacak diyorlar. Bir sürü grafik fln.

    Gerçi pus fiyatları ve drop oranları tamamen mgamin insiyatifinde, onlar da eski tlflar gibi herşeyi çok geç algılıyorlar
    ‘Olan olmuştur; olacak olan da olmuştur.’
    Zamansız 'an'da olmuş bitmişe, zamanlı ömrümüzde şahitlik etmekteyiz.

    Men bende-i Kur'anem, ta can darem
    Men hâk-i reh-i Ahmed Muhtarem
    Ger nakl künet cüz in kes ez güftarem
    Bizarem ez o vü zan suhen bizarem.


    <3 We shall overcome

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    411
    pus fiyatları yüksek diyenler kaç senedir pus fiyatlarına zam gelmedi.

    Dolar yükseldikçe aldığım tüm market ihtiyaçlarımız pahalaşıyor onları görmüyorlar malesef oyundaki zevk için alınan ürünlerde şikayetçiler.

    Zaten amaçları pus fiyatları değilde onlar onu bahane ediyorlar işte.

  9. #9
    Junior Member RavelsKing's Avatar
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    22
    yazık kafana

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    216
    Nickname
    WARPH
    Class
    KO -> Priest
    Server
    KO -> Destan
    Race
    El-Morad
    Quote Originally Posted by DjTravis View Post
    Arkadaşlar. Hepinizin bildiği üzere yıllardır pus fiyatlarına sesini hiç çıkarmayan x kalkmış orda burda pus yüksek diye ağlamaya başlamış.

    -

    Şöyle ki, oyunu yıllardır sömürürken PUS fiyatları akıllarına bile gelmeyen "insan" demekte zorlandığım şahsiyetler bir araya gelmiş PUS fiyatı eleştirmeye başlamış..

    YAZIKTIR..

    BU PUS PUS DİYE AĞLAYANLARIN ALAYI OYUNDAN KAZANDIKLARIYLA IPHONE ALMIŞTIR. BOŞUNA BOŞ YAPMASINLAR.

    yönetimdeki arkadaşlar da lütfen 3-5 arkadaşın dediklerini dikkate almayın. boşuna yapımcının başını ağrıtmayın. şu an daha büyük sorunlar var oyunda koxp ve makro gibi.
    eminim ne premium vardır sende nede clanda aktif pk atan bi karakter anca gel burda farm karakterinle saçma sapan eleştiri yap

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •