Ticket bölümünden OTP / ICS yi seçtim ve kayıtlı olan mail adresime ICS / OTP doğrulama maili gelmediğini belirttim.
x mail adresime doğrulama maili gelmiyor. Lütfen yardımcı olur musunuz?"
Fakat onların verdiği cevap:
"NTTGame Destek Ekibi ile bağlantı kurduğunuz için teşekkür ederiz.
Yaşamış olduğunuz sorun ile göndermiş olduğunuz bilet kategorisi maalesef eşleşmemektedir. Doğru kategoriye atılmayan biletlerin incelenmesi mümkün olmayabilir.
Bu nedenle biletiniz uygun kategoriye taşınmıştır.
Lütfen karşınıza çıkan formu doldurduktan sonra bilgilendirme mesajı göndererek biletinizi güncelleyiniz."
Bu cevaba istinaden "chat" resmine tıklıyorum cevap yazmak için fakat herhangi bir şey açılmıyor. Yeni ticket atmak istediğimde blokluymuş gibi bir görünüm sergiliyor. Eski bir accountum ve 83 lvl karakterim var. Vakitte azaldı. Fakat kimse yarıdmcı olmuyor. Bu accounta aldığım DC Premiumun haddi hesabı yok. Yetkili biri ilgilenirse sevinirim. Sanırım eski account olduğpu için mail adresinde sorun yaşıyorum. Çünkü aynı olay kardeşimin accountunda da başımıza gelmişti.
Bu arada NTTGame deki Hesabım / Ayarlar bölümünden de mail adresimi güncelleyemiyorum. Çünkü doğrulama maili buradan da gelmiyor. Yardımlarınız için çok teşekkür ederim.
- Forum
- Knight Online World
- Türk Topluluğu
- Genel
- Genel Tartışma Bölümü
- Merhaba ICS OTP hakkında... Lütfen yetkililer baksın.