Page 16 of 16 FirstFirst ... 6141516
Results 151 to 158 of 158
  1. #151
    Senior Member GengaR_AreS's Avatar
    Join Date
    Oct 2016
    Posts
    1,732
    Nickname
    GengaR
    Class
    KO -> Mage
    Clan
    DamnWeAreSoGooD
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by Death_Stroke View Post
    Yayında o anı takip edemedim ama kore tarafıyla usko arasında aynı eşyalar ama fiyat farkları var ama bence tr pusa eklenirse 159dan eklenmesini isterim. Ancak son 2 yılda gelen her şey No Rebirht Sc, %80 SC, Keishans trade gibi kore ile aynı fiyata geldi ama bildiğim tek düşük fiyata eklenen war tatto ve np veren peri korede war tatto 449 cash ve np perisi 299 cash civarına geliyordu ekibin isteği ile mgame düşük fiyata eklemeyi kabul etmişti.
    Cidden gelmesini filan geçtim dalga geçtiklerini düşündüğüm için yazıyorum. Gelmiş gelmemiş meselesini geçtik. Olsa da olur olmasa da olur artık. Nasılsa draki blessing gibi bi eşya varken, ap sc'nin bi önemi kalmadı.

    Son yayın 01:20:00'dan itibaren izleyebilirsiniz. Link. Korede magic ap sc 5400 won/4,8 dolar yani 400 np civarına denk geliyor dedi, uskoya da gelirse bu fiyattan gelmesini ya da npc fiyatı indirilmesini istiyoruz dediler. Korekoda 5400 won olan sc burada 159 np dedik. Eryudes öyle değil dedi. Ben de diyorum ki Warrior ap sc ile magic ap sc korede aynı fiyat ve warrior ap sc uskoda 159 np. Korede 5400 won olan uskoda 159'sa aynısını niye mage sc için yapamıyorlar diyoruz. Öyle değil ki diyorlar. Öyle mi değil mi siz cevap verin?

    Şimdi tutup da öyle düşük fiyat olmaz, olursa da 398 400 olur demek nedir cidden?

    Biz en başından beri fiyatı çok fazla diyoruz. 3 paket sc npcde 75 m, 1 paket sc 90 m. Hala da korede şu fiyat uskoda daha ucuz olmaz diye aklımızla alay etmesinler. Cidden komik oluyor.
    Last edited by GengaR_AreS; 03-18-2021 at 09:13 AM.

  2. #152
    gelse emin ol 90mlik cashe denk tutarlar

  3. #153
    Senior Member GengaR_AreS's Avatar
    Join Date
    Oct 2016
    Posts
    1,732
    Nickname
    GengaR
    Class
    KO -> Mage
    Clan
    DamnWeAreSoGooD
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by sadeceolulergorurrr View Post
    gelse emin ol 90mlik cashe denk tutarlar
    Son güncelleme sonrası 2,2 k hp sc ve 380 ac npcde 60 m.

    Korekoda 5400 won olan warrior attack sc'yi de bu 2 sc'ye ekleyip 3 sc'yi 75 m'ye satıyorlar. Yani warrior ap scye oyun içi 15 m değer biçmişler. Bu warrior ap sc korekoda 5400 won. yani 4,8 dolar.

    Sorarım şimdi korekoda 5400 won olan MAGE AP SC niye usko'da 90 m? Madem bu 90 m, niye korekoda 5400 won olan warrior ap sc uskoda 15 m?

  4. #154
    Anlamadığım şu Mage'den ne alıp veremediğiniz var?
    Hayatında knight online den başka mmorpg oynamamış adamlar konusuyor ,
    Diğer oyunlardaki mageyi oynasanız Knight Onlinedaki magelere şükrederdiniz,

    Yıllar önce mele karakterden mageye geçince dediğim ilk şey
    Bu mageler harbi sabırlı adamlar o kadar kanser olmuştum ki kendimi sorguladım,
    Doğru oynayınca 1vs1 8v8 de süper işler cıkarıcak bir karakter ama hata payı yok ,

    Not : 1 parti melee 1 parti mage'ye ölüyorsa Priestinizi değiştirin kardeşim.

  5. #155
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2017
    Posts
    968
    Nickname
    VforAvini
    Class
    KO -> Mage
    Clan
    VforWendetta
    Server
    KO -> Diez
    Race
    El-Morad
    Mage ap scyi pusa koymuyorsunuz veya coin fiyatını düşürmüyorsunuz bari şu draki bless'i ya kaldırın yada fiyatını pahalılaştırın. Ap sc basmasan kimseyi kesemiyorsun o kadar para verip bassan yine kesemiyorsun herkes ucuzdan draki bless basıyor. Magelere nedir bu düşmanlığınız ey NTT?
    Bir derdim var, bin dermana değişmem.
    Şah İsmail Hatayi


  6. #156
    Senior Member GengaR_AreS's Avatar
    Join Date
    Oct 2016
    Posts
    1,732
    Nickname
    GengaR
    Class
    KO -> Mage
    Clan
    DamnWeAreSoGooD
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus
    Bi bu konuyu bi de lobo/lupus/lycaon drop konusunu gördükçe gülüyorum.

  7. #157
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2017
    Posts
    121
    Bu scroll kesinlikle gelmemeli hatta oyundan tamamen kaldırılmalıdır. Zengin Drake's Blessing i alıp bırak SCyi mageden hiç etkilenmiyor, fakir ise saçma sapan SC yüzünden full resist bile giyse alanla tek yiyor. Bunun yerine +9 +10 staff giyen ya da full mp veren mageler doğru düzgün hasar versin. Sorunlar kökten çözülmeli böyle idarelik yöntemlerle değil.

  8. #158
    Senior Member Qwar16's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    1,536
    Class
    KO -> Mage
    Server
    KO -> Gaia
    Race
    Karus
    Mage için ap sc getiriliyor ancak onu adeta etkisiz hale getirecek draki blesste getiriliyor. Warrior ve asasların da ap sc lerini böyle etkisiz hale getirecek bir sc de ekleyelim tam olsun bari. Mage ap sc ye boşu boşuna para veriyoruz.
    https://i.hizliresim.com/ZE7Ykg.jpg

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •