Page 3 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 21 to 30 of 58
  1. #21
    Quote Originally Posted by Nemfler View Post
    Öncelikle HERKES oluyor o,neyse meseleye gelelim.Yayınları izlememişsin sanırım en son açılan yayında yazın görev sıfırlama olmaz kışa doğru eylük gibi demişlerdi,sen izlememişsin yayını ve gelip burda cevap vermeye kalkıyorsun.Bişey bilmiyorsan cevap vermen'de nekadar doğru bilemiyorum ? Ve sen SchweppeS_Mandarin olarak kendine insanlara cevap verme zorunluluğu hissetme,git aratşrı ondan sonra konuş bilmiyorsan SchweppeS_Mandarin olarak boş yapma iyi oyunlar .
    Yani benim yazımı düzeltmeye kalkmışsın ama en büyük boşu sen yapmışsın yukarıdaki hatalarını altı çizili işaretliyorum BOŞ bey biraz kendine zaman ayır ve kitap oku

    Bişey değil BİR ŞEY
    EYLÜK değil EYLÜL
    ARATŞRI değil ARAŞTIR

    Virgülden sonra boşluk bırakılır ayrıca noktalardan sonra da boşluk bırakmamışsın.

    nekadar değil ne kadar.

    Şimdi yolun açık olsun
    Last edited by SchweppeS_Mandarin; 07-28-2020 at 11:08 AM.

  2. #22
    Game Master Team Leader Khenarth's Avatar
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Istanbul
    Posts
    9,331
    Nickname
    Khenarth
    Class
    KO -> Rogue
    Arkadaşlar konu içerisinde ikili tartışmalara girmeyelim lütfen.

    Evet bir önceki yayında yaz aylarında değil, özellikle sonbahar mevsiminde, eylül ayında yapılıyor demiştim. Bunu söylememin sebebi ise görev sıfırlama bir süredir yıl dönümü etkinlikleri ile birlikte geliyor ve bu etkinlikler hemen hemen her sene ağustos sonunda ya da sonbaharda oluyordu.

    Bu sene ise Kore ile Usko arasında çok uzun bir süre olmaması için getirebilecekleri en kısa süre olan 13 Ağustos tarihini belirlediler. Görev sıfırlamayı ve bu etkinliklerin tarihini belirleyen taraf biz olmadığımız için hiç bir zaman net bir tarih verme şansımız yok, yayınlarda da bu konuyla ilgili sadece fikrimi belirttim.

  3. #23

    Red face

    Quote Originally Posted by Khenarth View Post
    Arkadaşlar konu içerisinde ikili tartışmalara girmeyelim lütfen.

    Ama baksana ne diyor bana münasebetsiz

  4. #24
    Exp prem var char şuan reb 6 %25 titanda expde kafamda deli sorular.

    Şimdi normal şartlarda 19 gün var pre bitmesine ben pre biterken reb 8 e kapağı atar tüm görevleri yapar snra pre çekerek tamamlarım diye düşünmüştüm reb 10 u.

    Şimdi bu eventle birlikte işler değişti.Reb 8 bassam büyük ihtimalle ayın 13 üne falan denk gelecek zaten reb görevlerim açılacak tekrar bi sıfırlamadan faydalanamayacağım.

    En iyisi reb 7 % 62 de falan bırakıp kalan premium ile 1-2 gün pk atayım görevler sıfırlanınca da görevleri yapar level alırım.

  5. #25
    keşke ayın 19 u falan olsaydı reb 9 a sallardım charı

  6. #26
    Lwl kasmaya üşeniyorum bi zahmet 83 lwl etkinliğide getirin millet direk czye doluşsun

  7. #27
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2014
    Posts
    197
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Destan
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by Khenarth View Post
    Arkadaşlar konu içerisinde ikili tartışmalara girmeyelim lütfen.

    Evet bir önceki yayında yaz aylarında değil, özellikle sonbahar mevsiminde, eylül ayında yapılıyor demiştim. Bunu söylememin sebebi ise görev sıfırlama bir süredir yıl dönümü etkinlikleri ile birlikte geliyor ve bu etkinlikler hemen hemen her sene ağustos sonunda ya da sonbaharda oluyordu.

    Bu sene ise Kore ile Usko arasında çok uzun bir süre olmaması için getirebilecekleri en kısa süre olan 13 Ağustos tarihini belirlediler. Görev sıfırlamayı ve bu etkinliklerin tarihini belirleyen taraf biz olmadığımız için hiç bir zaman net bir tarih verme şansımız yok, yayınlarda da bu konuyla ilgili sadece fikrimi belirttim.
    Bu etkinlikte, önceki etkinlikteki başarıları açmamıza fırsat verecek misiniz, veya onlara benzer statlı achievementler gelecek mi ?

  8. #28
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    23
    1+1 de gelicek mi?

  9. #29
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    172
    Ağustos un sonuna yıl dönümü etkinliği bitimine krowaz gelir bence.

  10. #30
    Senior Member GrandBugsBunnyyy's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    618
    Nickname
    ElvenKingUnderTheSky
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus
    1 ay önceden haber veriyorsunuz diye pre bastım zor duruma düştük yine sağolun

Page 3 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •