Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 24
  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2017
    Posts
    298

    Priest veya mage sınıfına sprint eklenmesi?

    Arkadaşlar eziyet çekiyoruz swift demiyorum en azından sprint ekleyin yada npcden alınan sw 30 dk olsun

  2. #2
    Kesinlikle ve Bence de bir eklenti getirilmeli 30 dk olsun 150k olsun veya 1k mana harcayan bir Sprint bile getirilebilir. Biz Party esnasında istemekten, Rogueler de vermekten bıktı. Sc de bir yere kadar. (Gelmedi !!)

  3. #3
    Senior Member akoml's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    4,579
    Class
    KO -> Mage
    Race
    Karus
    Ne kadar çok şey istiyorsunuz? Her karakterin kimyasıyla oynamak doğru mu? Ben falanca karakteri oynuyorum, bu karaktere bu özellik gelsin diye taleplerde bulunması yanlış. 30 dakika istiyorsanız, SW SC kullanabilirsiniz.

    NPC'den alınana da Duration basarsanız 20 dakika olarak süresini arttırabilirsiniz.

    NOT : Ben de mage oynuyorum.

  4. #4
    Senior Member murat1977's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    308
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Diez
    Race
    El-Morad
    portu . pri . mage. bunlara kesinlikle eklenmesi lazım . hatta sw sc de kalksın . pot gibi. millete dilenci oluyorlar sw at demekten ! bu zamanda karakter açıyorsun koşması için sw sc alması. npc den alması. veya saga sola dilenmesi lazım !

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    May 2016
    Posts
    192
    Quote Originally Posted by akoml View Post
    Ne kadar çok şey istiyorsunuz? Her karakterin kimyasıyla oynamak doğru mu? Ben falanca karakteri oynuyorum, bu karaktere bu özellik gelsin diye taleplerde bulunması yanlış. 30 dakika istiyorsanız, SW SC kullanabilirsiniz.

    NPC'den alınana da Duration basarsanız 20 dakika olarak süresini arttırabilirsiniz.

    NOT : Ben de mage oynuyorum.
    Gördüğüm en mantıksız yorum cool olucam derken saçma konuşmuşsun, bende mage oynuyorum demiş Bi de, adam Light feet ya da Swift eklensin demiyor ki, npc den sw aldığında 10 dk 50k veriyorsun yap 30 dk 150 k var aynı mantık? Bunun neresi charın kimyasıyla oynamak? Ayrıca mage ve prilere sprint eklediginde herhangi bir avantajın olmaz merak etme, yine sw istemeler olur,durat bas demişsin, niye basayım abicim? Onla mı ugraşıcam basit birşey çünkü sw bilmem anlatabildim mi? Böyle birşey olsa emin ol ilk sen sevinirsin

  6. #6
    Senior Member EraJacque16's Avatar
    Join Date
    Jan 2020
    Posts
    1,091
    karakterlerin doğasına aykırı
    consume & adapt

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2014
    Posts
    222
    kimyasını bozuyor nedemek ya bir şekilde alınıyor bu sw öyle değilmi asas veriyor npc den alınıyor sw potion var yani bunları alınca koşuyor o zaman kimyası bozulmuyormu inanın sırf bu koşamaması yüzünden ne priest açıyorum nede mage işkence bence warior denen klas koşuyor o cüsseyle dal gibi mage ile priest koşamıyor enteresan bence

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    276
    Quote Originally Posted by akoml View Post
    Ne kadar çok şey istiyorsunuz? Her karakterin kimyasıyla oynamak doğru mu? Ben falanca karakteri oynuyorum, bu karaktere bu özellik gelsin diye taleplerde bulunması yanlış. 30 dakika istiyorsanız, SW SC kullanabilirsiniz.

    NPC'den alınana da Duration basarsanız 20 dakika olarak süresini arttırabilirsiniz.

    NOT : Ben de mage oynuyorum.
    Kimyası ? ilginç

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    May 2018
    Posts
    817
    Infractions
    0/1 (15)
    Karakteğin doğası ne kardeşim ya saçmalamak için yazmayın yıl olmus 2020 oyuna gelincek iyileştirmeleri böyle karşı çıkan başka user topluluğu yok. Krowaz gelmesin ona bu eklenmesin okçu mana silmesin .basic skilde tüm karakterlerde olması gerekıyor bencede aşırı saçma slow motion hareket ediyor insanlar

  10. #10
    Senior Member aoBoztepe's Avatar
    Join Date
    May 2020
    Posts
    195
    Npcden alınan swler 30 dk olsun yeter bence
    TC VATAN 08 MEKAN[COLOR="#FF0000"][/COLOR]

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •