Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13
  1. #1

    Genie PUS'tan Kaldırılıp...

    Moradon Aset NPC'sine eklense nasıl olur?

    10'lu paketi 30-35m olsa, böylece her slota genie kuran farmcılardan kurtuluruz, exp kasmak isteyende buradan alır.

    Birde Magic Hammer, Sundires'e eklenmeli ve CZ Troll Warrior'da TS, Magic Hammer drobu da olmalı.
    Last edited by dudek89; 05-31-2020 at 05:51 AM.

  2. #2
    Banned
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    2,968
    Genie sadece exp amaçlı kullanılabilecek bir harita olmadığı sürece oyundan kaldırılmalıdır.

    Geçmişte koxperlar vardı şimdi çoklu pc genie işgalcileri arada fark yok oyuncu 2si yüzünden oyun oynayamıyor.

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    May 2015
    Posts
    280
    İkinizede katılıyorum.

    Kaldırılmalı.

    Kaldırılmıyorsa bile çoklu pc ile kar sağlanmayacak şekilde (35m +) bir ücret ile oyun içi satılmalı.

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    May 2020
    Posts
    408
    Rosetta da zaten pazarda 27m (diğer swleri bilmiyorum) hiçbir fark yaratmaz pustan veya npcden çekmek. Alan yine alır. O yüzden 1. öneri hiçbir işe yaramaz.

    2. öneri daha da saçma, neden NPC'den yüksek fiyatlara alalım ki bu scrolları zaten drobu varken?

    Bu önerilerin sadece oyundan GB çıkışına sebep olur ve GB fiyatının uçmasına sebep olur. Bu da = Farmer için yararlı, oyuncu için zararlı.

    Genie çözümleri:

    1-) Genie altı macro engellenmelidir. Genie açıldığında skill bar kitlenmelidir böylece Macro veya Pedal çalışmaz.
    2-) Genie'nin çalışabileceği slotların hiçbir şekilde farm ile alakası olmamalıdır. EXP/Farm slotları ikiye ayrılmalıdır. EXP Slotunda Genie ile EXP kasılır. Farm Slotunda ise Genie çalışmaz. Buna göre ayarlanır.

  5. #5
    Genie pus'da en çok satılan şeylerden birisi yani öyle kolay kolay kaldırmazlar. Üstelik genie kullanımına sınırlama gelirse alan kişilerin sayısı bir hayli düşer. Yani kar amaçlı olarak kaldırmazlar. Bana kalsa genie oyun tarafından satılan hile zaten. Hiçbir şey yapmadan kasılıyor farmlıyorsun ki bu onlarca pc ile oyunu kapatan adamların türemesine yol açıyor. Esland'ta görev yapmak için ks bile attırmıyorlar o derece yani.

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2020
    Posts
    166
    Quote Originally Posted by predictivee View Post
    Genie pus'da en çok satılan şeylerden birisi yani öyle kolay kolay kaldırmazlar. Üstelik genie kullanımına sınırlama gelirse alan kişilerin sayısı bir hayli düşer. Yani kar amaçlı olarak kaldırmazlar. Bana kalsa genie oyun tarafından satılan hile zaten. Hiçbir şey yapmadan kasılıyor farmlıyorsun ki bu onlarca pc ile oyunu kapatan adamların türemesine yol açıyor. Esland'ta görev yapmak için ks bile attırmıyorlar o derece yani.
    Hp/Mp pot da pus'da en çok satılan şeylerdendi fakat kaldırıldı dostum. Ben genienin sadece exp kasılacak slotlarda çalışması taraftarıyım. Farm slotları zaten belli kaç yıldır oynuyoruz bu oyunu, yöneticiler de biliyordur heralde farm slotlarını. Yazalım yine de biz, Uruk ailesi, Htb,Htc,Htw,aoc,savage,skeletonlar,nightmare,lamia . Kapatıcaksın bu slotlarda genieyi, kasmak isteyen elinin emeğiyle kasacak, ondan sonra ister siteye satar ister item alır, adamın elinin emeği istediğini yapar. Fakat böyle genie altı makro ile 20 pc den farm yapıp siteye satınca adamda oyun isteği de bırakmıyor.

  7. #7
    Quote Originally Posted by frk5917ozky View Post
    Rosetta da zaten pazarda 27m (diğer swleri bilmiyorum) hiçbir fark yaratmaz pustan veya npcden çekmek. Alan yine alır. O yüzden 1. öneri hiçbir işe yaramaz.

    2. öneri daha da saçma, neden NPC'den yüksek fiyatlara alalım ki bu scrolları zaten drobu varken?

    Bu önerilerin sadece oyundan GB çıkışına sebep olur ve GB fiyatının uçmasına sebep olur. Bu da = Farmer için yararlı, oyuncu için zararlı.

    Genie çözümleri:

    1-) Genie altı macro engellenmelidir. Genie açıldığında skill bar kitlenmelidir böylece Macro veya Pedal çalışmaz.
    2-) Genie'nin çalışabileceği slotların hiçbir şekilde farm ile alakası olmamalıdır. EXP/Farm slotları ikiye ayrılmalıdır. EXP Slotunda Genie ile EXP kasılır. Farm Slotunda ise Genie çalışmaz. Buna göre ayarlanır.
    Ya kanka oyuncu icin zararli diyorsun da o dedigin durum olmasa gb fiyati dedigin sey bowlda atross donersin

  8. #8
    Genie kaldırılırsa oyuncuların %50 si bırakır oyunu. Firma bunu göze almaz. İmkansız isteklerde bulunuyosunuz. Önemli olan oyuncuların zevk alması değil, oyun firmasının para kazanmasıdır. Sizin zevkiniz kimsenin umrunda değil ki

  9. #9
    Senior Member Qwar16's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    1,474
    Class
    KO -> Mage
    Server
    KO -> Gaia
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by cev_G1fxqbQm View Post
    Genie kaldırılırsa oyuncuların %50 si bırakır oyunu. Firma bunu göze almaz. İmkansız isteklerde bulunuyosunuz. Önemli olan oyuncuların zevk alması değil, oyun firmasının para kazanmasıdır. Sizin zevkiniz kimsenin umrunda değil ki
    Oyuncu ? Oyuncudan kastın 8 li pc lerle sadece farm yapıp sitelere kasan kişileri kastediyorsan bıraksınlar, onlar yüzünden bütün slotların drop rateleriyle oynandı.
    https://i.hizliresim.com/ZE7Ykg.jpg

  10. #10
    Moderator Death_Stroke's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Posts
    10,431
    Class
    KO -> Warrior
    Server
    KO -> Diez
    Race
    Karus
    Pus'dan kaldırılırmı bilmiyorum ama korede arada etkinliklerde npc üzerinden 10'lu paketin 48m fiyatla satıldığını gördüm.

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •