Page 2 of 7 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 69

Thread: Vpn hakkında

  1. #11
    Banned
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    2,968
    Premium parası yetmiyor vpn para vereceksiniz.

  2. #12
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    541
    vpn kullanalım mı adam gibi cvp yokmu nerden bilecem ben kullandıgım ücretsiz vpn başka illegal adamın kullandıgını ya banlanırsam?? düzgün bi cvp lazım

  3. #13
    Moderator Death_Stroke's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Posts
    10,804
    Class
    KO -> Warrior
    Server
    KO -> Diez
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by erdygsx View Post
    vpn kullanalım mı adam gibi cvp yokmu nerden bilecem ben kullandıgım ücretsiz vpn başka illegal adamın kullandıgını ya banlanırsam?? düzgün bi cvp lazım
    Evet, VPN Kullanırsanız ve kullandınız ipden başka birisi illegal yazılım açtıysa ban yersiniz.

  4. #14
    Tamam baska birinin acip acmadigini nasil öğreneceğiz bilgi verir misin ?
    Sigara iç ama cigerlerin saglikli olsun demek gibi degil mi bu

  5. #15
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2017
    Posts
    154
    Quote Originally Posted by Death_Stroke View Post
    Evet, VPN Kullanırsanız ve kullandınız ipden başka birisi illegal yazılım açtıysa ban yersiniz.
    o Zaman siz de bi zahmet oyun düzelene kadar kimseye ban atmayın biz de vpn kullanalım bizim haklarımıza emeğimize yazık değil mi para yatırıyoruz oyuna bile griemiyoruz preler puslar oto lootlar boşa gidiyor ama bir sürü kişi oyunda oynuyor etkinliklere giriyor 12 13 günde yaptığımız zarar ne olacak giden premium ve pus itemleri ne olucak ve oyun ne kadar daha böyle devam edecek hiçbir şekilde bilgi vermiyorsunuz konu açınca da kapatıyorsunuz yazık değil mi bu kadar insanın emeğine parasına zamanına ?

  6. #16
    Quote Originally Posted by Death_Stroke View Post
    Evet, VPN Kullanırsanız ve kullandınız ipden başka birisi illegal yazılım açtıysa ban yersiniz.
    hocam bu vpn yi kim kullandı nereden bulacaz bizi bu duruma itende ayrıca sizlersiniz!

  7. #17
    Member
    Join Date
    Sep 2016
    Location
    İstanbul
    Posts
    33
    Class
    KO -> Priest
    Clan
    Convicted
    Server
    KO -> Destan
    Race
    El-Morad
    düzeltin o zaman kullanmayalım hayret bişey ya.

  8. #18
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2020
    Posts
    6
    Infractions
    0/1 (10)
    hocam koxperler pedalcılar macrocular her yerde cirit atarken gözü vpn kullananlara mı diktiniz inisiyatif gösterin ya da oyunu düzeltin bizde vpn kullanmak zorunda kalmayalım yani bu tercih meselesi değil artık zorunluluk haline geldi

  9. #19
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2016
    Location
    İst
    Posts
    108
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Olympia
    Race
    El-Morad
    Vpn açmadan forumada giremiyorum

  10. #20
    Moderator NightOwl's Avatar
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    İzmir
    Posts
    3,972
    Vpn zorunluluk haline geldi diyebiliriz, bu durumda biraz insiyatif gösterip bu durumları göz ardı etmeniz gerekiyor.Superbox ve Turknet kesinlikle sürekli olarak dc oluyor.Biz oyuna giremiyoruz(Superbox, Turknet) ama vodafone kullanan arkadaşlar oyunda, orta çağ avrupasına döndük, ayrımcılıklar havada uçuşuyor.Şu oyunu ya kapatın kimse giremesin, ya da vpn kullanımına insiyatif gösterin de biz de oyunu oynayabilelim?

Page 2 of 7 FirstFirst 1234 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •