Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 14
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2019
    Posts
    5

    JRye bir çözüm getirin...

    Sabah erkenden oyuna etkinlik için kalkıyorsun her şeyini tamamlayıp jr tıklıyorsun içeri cekiyor bir bakıyorsun sacma sapan bir yazı cıkıyor veya oyuncular gözükmüyor. Biz bu oyunu oynamasak maaş alamaz görev yapamazsınız ne yapıp edip bunu dediğiniz yapımcıya adam akıllı bildirip gereken ne ise çözeceksiniz bu kadar basit.Şimdi diyeceksiniz ki uslup yanlış ne uslubun yanlış ne yanlış olursa olsun 2000 tlye çalış aylık puslara 600 tl harca gel bana bir sorunu çözeme birde insanlarla dalga geçer gibi dedi server2 de girin 2 de giriyorum aynı sorun 1 de giriyorum aynı sorun çözümün önerin sadece bu ise bırak o koltuğu işgal etme daha iyi biri gelsin ...
    Last edited by Nosemaj; 09-13-2019 at 06:19 AM.

  2. #2
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2019
    Posts
    2
    yaratık bugu falan neyse de oyuncuların gözükmemesi tamamen hata user kaybı olusturucak buglar hemen fixleniyor kimse jr icin oyunu bırakmadıgı icin kafaları rahat elleri ceplerinde yayın yapıyorlar

  3. #3
    Jr buglu, bdw allaha emanet, chaoslar ayri muamma. Ftler macro dolu. Utc moblari respawn olur. Su oyunda bir tanr duzgun calisan event var mi

  4. #4
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2019
    Posts
    5
    Kesinlikle hem user kaybı hemde oyundan soğutuyor. Chaoslara utc ye ftlere hiç değinmedim çünkü uğraş yok hocam bu konuda...

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2013
    Location
    Sirius
    Posts
    107
    Class
    KO -> Rogue
    Clan
    i dont use
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus
    Vallahi bıktık artık sabahları jr'ye girmekten. Giriyorum bug hatası veriyor direk.

  6. #6
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2019
    Posts
    5
    Bence kimsenin umursadığı yok ülke salla başını al maaşını ülkesi zaten oyun yetkilileri de iyi ayak uydurmuş. Önceden hafta 1 olan res şimdi 2 haftada veya daha uzun sürmekte skiller failed vermekte ama dinleyen yok tabiki daha ne denir ki. Şimdi biri az sonra gelip uslup v.s der banlar konuyu kapatır..

  7. #7
    Banned
    Join Date
    Apr 2019
    Posts
    25
    kanka banlanabilirsin üsluptan dolayı ban geliyo ama sonuna kadar haklısın ya

  8. #8
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2019
    Posts
    5
    Ya ne olursa olsun burada doğruları yazamıyacaksam burada banlasınlar zaten ...

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    180
    Desene bunlar da hükümet gibi davranıyor İşlerine gelmeyen terörist hesabı...

  10. #10
    Moderator SkCLucky's Avatar
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    6,280
    Merhaba arkadaşlar,

    Mgame ile detayları devamlı paylaşmaya devam ediyoruz fakat sorun tam olarak çözülebilmiş değil. Problem özellikle Sirius 1 sunucusunda baş gösteriyor, akşam saatlerinde daha doğrusu kalabalık olan saatlerde 2. ve 3. sunucuları tercih edebilirsiniz.

    Umuyoruz ki kısa sürede sorun çözüme kavuşur.

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •