Page 7 of 14 FirstFirst ... 56789 ... LastLast
Results 61 to 70 of 139
  1. #61
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2017
    Posts
    1,218
    sayın khenart biz magelerin ölümsüz ve yeri göğü inletmesini değil kırılgan olmasına karşılık item dizdiğimizde komik damage artışları değil

    korekoda ki gibi mp giyidiğinde 2300 ü gören damageler istiyoruz çünkü bir job hem kırılgan hem az hp hem az defanslı olup 2 3 pt geziyorsunuz mageler güçlü demenizi çok saçma buluyorum çünkü buna mecburlar

    korekodaki gibi item dizince gözle görülür damage artışı yok uskoda o devir 1299 zamanlarındaydı rezistansın önemli olduğu yıllarda

    umarım bu konu düzgün biçimde incelenip test edilir test etmeside çok basit aynı itemlı full magic setli 2 mage biri korekoda biri uskoda

    hadi hayırlısı gelirse mageye bir buf vatana millete hayırlı olsun eminimki uskoya dönecek çok mage vardır

    item diziyoruz damage atamıyoruz warior 9 raptor alıyor 2 3 k vuruyor mage 8 9 flutol alıyor 1200 vuruyor sözde en yüksek hasar magede

  2. #62
    Senior Member PetnaNerepla's Avatar
    Join Date
    Jan 2015
    Posts
    365
    Nickname
    InxPetnaNerepla
    Class
    KO -> Mage
    Clan
    IntoxicatioN
    Server
    KO -> Sirius
    Race
    Karus
    [COLOR=#000000]Hayır kendimi NTTGame'in yerine koyuyorum olaya parasal olarak da bakalım sonuçta biz müşteriyiz ve para veriyoruz;
    Yeni server açılıyor 10 clan başlıyorsa servera 7si mage.Devamında sen bu 7 mage clandan 4 5 tanesine oyunu bıraktırmaya zorluyorsun.Kalıyor 3 meleeden 2si 7 mageden 2si serverda kaldı 4 clan.Yahu bu warrior fazla para yatırıyor eyvallah da enayiliğinden bir silaha 5bin 10bin 20bin veriyor.Sana mı veriyor bu parayı gidip sitelerden veya havale yoluyla alıyor.E kardeşim sen bu kadar mage clana oyunu bıraktırmasan her ay temiz temiz pus pre paranı alsan daha iyi değil mi?Acaba bunu da göremiyorlar mı?Mage clanlar belli bir süre sonra ya oyunu bırakmak zorunda ya da meleeye dönüp farm atmak zorunda.Günümüz meleenin %80lik amacı "meleeye dönelim farm atarız" üstüne olduğu için bunları söylüyorum.

    Yani kısacası hiçbir şekilde akıl mantık içermiyor magelere oyunu bıraktırmak.Hem server açısından hem NTTGame açısından.

    10 clan örneğine takılıcak yoktur heralde yüzdelik örnek vermek için 10 clandan bahsettim.

    USKO için gelen vampiric nerf 80 skill nerfler aşırı tepki aldı bunun sebebi KoreKO'daki nerfleri almanız fakat orjinal mage damagelerini almamanız yüzünden.Şuanda insanlar KOREKO'daki gibi 80 teklemesiyle 3k vursa kimse şikayet etmez ya da alan skilleriyle 2200 damageleri görse ne vampiric nerf ne 80 nerf kötü oldu şeklinde boşa konu açmaz.Çünkü zaten pkda 8 kişi hatta eski serverdaysan 16-24 kişi olmadan bir işe yaramayan yanlışlıkla içine melee girdiğinde tek yiyen jobu üstüne üstlük bir de nerflerseniz insanlar çıldırma noktasına gelir.[/COLOR]
    Last edited by PetnaNerepla; 09-12-2019 at 12:42 AM.

  3. #63
    Magede hasar var diyen şu oyunu oynamamıştır Magenin hasar çıkartabildiği tek yer JR'deki bosslar, onun dışında hiçbir şeye bir warrior kadar, bir asas kadar vuramıyor.

    Magenin ölümü asasın iki skilline bakarken, mage tüm tekli skillerini boşaltsa bile bir asası kesemez.

    Hele ki bir warriorü gıdıklar magenin skilleri, ciddi ciddi gıdıklıyor yani

    Kimse demiyor ki mage bi koysun yeri göğü inletsin vs ancak akıl var mantık var. Aşırı kırılgan bir job, ne defansı var ne hp si, ne de damagesi yani birisi olur en azından her jobda ancak bunda hiçbirisi yok

  4. #64
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    1,862
    Quote Originally Posted by qerbelaiqerbelai View Post
    Oyuncuları TL yatırıp warrior dizmeye iten bir düzen olduğunu saklamaya çalışmanı aynı jobtan olmandan ötürü anlayabiliyorumda warriorla el kelimesini aynı cümlede kullanmanı anlayamıyorum. Zira kalkanı bile macroyla takan bir player grubu var ortada. Şu güzelim konuyuda playerları birebir polemiğe çekmeye çalışarak trollemeni engelleyecek bir yiğit moderatör elbet çıkacaktır sıkılmadan bıkmadan bekliyoruz
    Ne kadar boş yaptın bomboş konuşuyorsun ben hangi jobu seviyorsan ve elin hangisine yatkın ise onu oyna diyorum sen ne diyorsun . İyi misin ??????????? Cidden soruyorum iyi misin ???????? Ne alaka warrior ile elin kendi kendine birşeyler üretiyorsun cidden sorunun ne ise bir doktora görün

  5. #65
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    1,862
    Neyse ya konuya gene sulu gözlü mage arkadaşlar geldi konu ile sizi başbaşa bırakıyorum kg size

  6. #66
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2017
    Posts
    547
    Kimse mage'yi ilah yapmak istemiyor, mage zaten kırılgan ama hasarı yok kardeşim yok yani, 2 parti mage bilene sağlam melee ekipleri zor düşürüyor, 1 parti mage iş yapmayı bırak neredeyse denecek kadar az, koreko daki mp damage sistemini istiyoruz, başka birşey değil, biz alıştık ne kadar item yaparsak yapalım tek yemeye veya en iyi slotlarda farm YAPAMAMAYA bari pvp de biraz hasarımız olsun da zevk alalım. bize şu oyunu orjinal sunun yoksa akın akın korsan sunucularda insanlar oynamaya devam edicek, siz gm'lerde elbet görmüşsünüzdür korsan sunuculardaki mage ekipleri bu bir tavsiye öneri değil gerçek beyler ama korsan sunucularda emekleriniz boşa gidiyor max 1 ay sürüyor sonra yeni açıyorlar, usko da zaten pus pahalı bari oyun içeriği düzgün olsun ki mage ekipler oynasın ben ve ekibim her usko yeni sv de oynuyoruz nereye kadar ? 83 lvl çıkana veya 2-3-4 ay (tutunamıyorsunuz diyenlere ksc'ler atarım 4 ay bütün semboller biz de item durumumuz da iyi fakat oyun bizi barındırmıyor vuırduğumuz yerler ölmüyor) , biz neden uskoyu 4.5. ay dan sonra oynıyamıyoruz arkadaşım ve neden insanlar korsan sunucuları tercih ediyor? bunu sorun kendinize nttgame.
    not: korsan sunucu önermiyorum oynamayın ama bazı şeyleri sorgulayın.

  7. #67
    Senior Member GABR-N-Peace's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    139
    Nickname
    CaptainGABR
    Server
    KO -> Rosetta
    mage oynamıyorum yazmayayım dedim ama
    koreko damageleriyle fark olabilir bunda kanıksanacak birşey olduğunu sanmıyorum zira adamların kullanıp, bizim kullanamadığımız bir sürü özellik mevcut.
    damage için neden bu kadar dert ediyorsunuz?

    buradaki olay yetkililer tarafında gözetilen sanıyorum dps durumu. (bilmeyenler için dps, damage per second. yani saniyede verdiğiniz hasar)
    eşit sınıf itemlerde aynı sürede verilen hasarların ortalamaları yakın olmalı her job için bence. sanıyorum yönetim içinde.

    kullanılan 20 skill mi atıyorum bu 20 skillde her job'un vereceği hasar eşit sınıf itemlerde çok farklı olmamalı yani

    warrior 80 skilli ile, 20 vuruşta 50k damage çıkarırken;
    diğer job örneğin mage 20 k 30 k çıkarıyorsa aynı sürede bu bir sorun olur sanıyorum.

    magelerde bu durum biraz var bunu da kalabalık dolaşarak kapatıyorlar uzun zamandır.
    #tormentdüştüvuryere kadar yaralamamalı bence bu durum sizleri.

    yukarıda bir arkadaşın resistance def'i takılmaması ile ilgili hezeyanına aynen katılıyorum. mageler için önlem almaya ihtiyaç duymuyor kimse çünkü solo karşılaştığında öyle bir dert yaratmıyor kimseye.

  8. #68
    Senior Member yivabeyi's Avatar
    Join Date
    Aug 2019
    Posts
    276
    Zaten MP bonus başlı başına hatalı ve saçma atack karakterlere bakalım ?
    Str 255
    Dex 255
    e?
    İnt 255 olmalı gerisi HP atack karakter olduğu için ve ap yi intten almalı mp resmen komedi.
    aynı şekilde pri statlarıda int +hp olmalı
    kurian str + hp
    warrior str +hp
    ?
    yani tabi bunu söylesekte oyun komple değişmeli vs knight online 2 adında bir yeniden doğuş client yapılırsa. sadece karakter ve sunucu dataları eklenerek. belki o zaman daha güzel bir oyun haline gelebilir. şuan yapılan sadece yama yama yama.

  9. #69
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    606
    Nickname
    IsimaleyanI
    Class
    KO -> Mage
    Server
    KO -> Diez
    Race
    El-Morad
    konunun özünde Kenarth Bey koreko da da mage dmg üretemiyor usko da da demek istiyor.
    eskiden de mageler ortalığı yakıp yıkıyorlarlardı !!! şimdi dengelendi demek istiyor sanırım ama çoook yanılıyor.
    eskiden de rahat kesiliyorduk şimdi cz de tek dolaşamıyoruz.
    ammaaan neyse ya .
    özellikle kenarth Bey'e mage anlatmayın. fena halde antimage yanlısı olduğunu biliyoruz.

  10. #70
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2017
    Posts
    547
    Quote Originally Posted by karimli View Post
    sayın khenart biz magelerin ölümsüz ve yeri göğü inletmesini değil kırılgan olmasına karşılık item dizdiğimizde komik damage artışları değil

    korekoda ki gibi mp giyidiğinde 2300 ü gören damageler istiyoruz çünkü bir job hem kırılgan hem az hp hem az defanslı olup 2 3 pt geziyorsunuz mageler güçlü demenizi çok saçma buluyorum çünkü buna mecburlar

    korekodaki gibi item dizince gözle görülür damage artışı yok uskoda o devir 1299 zamanlarındaydı rezistansın önemli olduğu yıllarda

    umarım bu konu düzgün biçimde incelenip test edilir test etmeside çok basit aynı itemlı full magic setli 2 mage biri korekoda biri uskoda

    hadi hayırlısı gelirse mageye bir buf vatana millete hayırlı olsun eminimki uskoya dönecek çok mage vardır

    item diziyoruz damage atamıyoruz warior 9 raptor alıyor 2 3 k vuruyor mage 8 9 flutol alıyor 1200 vuruyor sözde en yüksek hasar magede
    aynen öyle, artık bir düzenleme güncelleme getirin, insanlar neden 2 parti mage dolaşıyor ? neden korsan sunucular da aşırı fazla mage oyuncu var bunları düşünün, insanlar uskoya dönsün.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •