Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 21
  1. #1
    Senior Member JeTMaXLeQ's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    Turkiye
    Posts
    566
    Nickname
    JeTMaXLeO
    Class
    KO -> Warrior
    Clan
    RememberMe
    Server
    KO -> Diez
    Race
    Karus

    Question Gender Change Scroll

    Merhaba

    Uzun zamandır clan olarak bu scroll'u beklemekdeyiz.

    Aylardır aynı cinsiyette olan karakterlerimizi oynamakdan sıkıldık.

    Sayın game master arkadaşlar bu scroll sanırsam bir süre daha aktif olmayacak.

    Aktif olucak ise bi gün tarih verirseniz sevinirim.

    Bazı arkadaşlar ticket ile cinsiyeti değiştiriyorlar dediler biz sonuç alamadık.

    Sizden bi Rica'da bulunsak karakterlerimizin pm'sini oynadığımız serveri belirtsek karakterlerimize giriş yapıp cinsiyetlerini değiştirebilirmisiniz ?

    Anlayışınız için teşekkür ederim.

  2. #2
    Senior Member JeTMaXLeQ's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    Turkiye
    Posts
    566
    Nickname
    JeTMaXLeO
    Class
    KO -> Warrior
    Clan
    RememberMe
    Server
    KO -> Diez
    Race
    Karus
    umarım yardımcı olabilecek birileri vardır

    beklemekdeyim.

  3. #3
    Senior Member SpirosVondas's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    17,204
    Class
    Rogue
    Race
    Karus
    Bu scroll'a olan talep bildirildi, şimdilik beklemede kalın

    2 kere NTS atarak şu an için cinsiyet değiştirme mümkün.

    http://forum.knightonlineworld.com/f...#axzz2fpGxVEZu

    Konuya buradan devam edin.
    Last edited by SpirosVondas; 09-24-2013 at 07:01 PM.

  4. #4
    Senior Member JeTMaXLeQ's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    Turkiye
    Posts
    566
    Nickname
    JeTMaXLeO
    Class
    KO -> Warrior
    Clan
    RememberMe
    Server
    KO -> Diez
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by SpirosVondas View Post
    Bu scroll'a olan talep bildirildi, şimdilik beklemede kalın

    2 kere NTS atarak şu an için cinsiyet değiştirme mümkün.
    O kadar zengin değilim kardeşim ^^

  5. #5
    Senior Member JeTMaXLeQ's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    Turkiye
    Posts
    566
    Nickname
    JeTMaXLeO
    Class
    KO -> Warrior
    Clan
    RememberMe
    Server
    KO -> Diez
    Race
    Karus
    Artık gelsin şu gcs lütfen.

  6. #6
    Senior Member SpirosVondas's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    17,204
    Class
    Rogue
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by Animosity View Post
    Artık gelsin şu gcs lütfen.
    Hemen gelsin, yeter artık gibi söylemler ile gelmiyor sayın forum kullanıcısı, bu durum bildirildi ve yönetim bu konu ilgilenecektir. Ben de userların bu konudaki isteğini biliyor ve sonuna kadar saygı duyuyorum. Umarım yakın zamanda gelir.

  7. #7
    Senior Member RyuunosukeMiyosaki's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Location
    ナイトオンライン
    Posts
    9,757
    Nickname
    RyuunosukeMiyosaki
    Class
    Mage
    Clan
    illuminati
    Server
    Europa
    Race
    El-Morad
    Gelmesini sizin gibi bende çok istiyorum Ama her firmada olduğu gibi izlenecek bazı yollar vardır. Bunlar tamamlanana kadar sabırla beklemekten başka şansımız yok

  8. #8
    Senior Member JeTMaXLeQ's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    Turkiye
    Posts
    566
    Nickname
    JeTMaXLeO
    Class
    KO -> Warrior
    Clan
    RememberMe
    Server
    KO -> Diez
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by SpirosVondas View Post
    Hemen gelsin, yeter artık gibi söylemler ile gelmiyor sayın forum kullanıcısı, bu durum bildirildi ve yönetim bu konu ilgilenecektir. Ben de userların bu konudaki isteğini biliyor ve sonuna kadar saygı duyuyorum. Umarım yakın zamanda gelir.
    Bu durum bildirildimi ?

    Ben bu sözü duymakdan bıktım sayın forum vatandaşı.

    Dediğin gibi olsun tamam eyvallah bildirim yapıldıysa aylardır 1 scroll'u getirmek bu kadarmı zor ?

    Sanırım yetkili firma bu durumu pek önemsemiyor gem etkinliğini önemsemediği gibi.

    Forum'da biraz geçmişe baktım bu konu hakkında 20 30 kere konu açılmış hep bildirildi yazılmış ama hala sonuç yok.

    Bana yetkili bi arkadaş çıkıp desin'ki kardeş bu sc bidaha gelmeyecek vallahi ben yeni çar kasmaya hazırım yeterki yetkili biri cevap versin.

  9. #9
    Senior Member RyuunosukeMiyosaki's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Location
    ナイトオンライン
    Posts
    9,757
    Nickname
    RyuunosukeMiyosaki
    Class
    Mage
    Clan
    illuminati
    Server
    Europa
    Race
    El-Morad
    Quote Originally Posted by Animosity View Post
    Bu durum bildirildimi ?

    Ben bu sözü duymakdan bıktım sayın forum vatandaşı.

    Dediğin gibi olsun tamam eyvallah bildirim yapıldıysa aylardır 1 scroll'u getirmek bu kadarmı zor ?

    Sanırım yetkili firma bu durumu pek önemsemiyor gem etkinliğini önemsemediği gibi.

    Forum'da biraz geçmişe baktım bu konu hakkında 20 30 kere konu açılmış hep bildirildi yazılmış ama hala sonuç yok.

    Bana yetkili bi arkadaş çıkıp desin'ki kardeş bu sc bidaha gelmeyecek vallahi ben yeni çar kasmaya hazırım yeterki yetkili biri cevap versin.
    Bildirildi Tekrar gelme olasılığının yüksek olduğunu düşünüyorum. Talep çünkü fazla oldu forumda.

  10. #10
    Senior Member JeTMaXLeQ's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    Turkiye
    Posts
    566
    Nickname
    JeTMaXLeO
    Class
    KO -> Warrior
    Clan
    RememberMe
    Server
    KO -> Diez
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by RyuunosukeMiyosaki View Post
    Bildirildi Tekrar gelme olasılığının yüksek olduğunu düşünüyorum. Talep çünkü fazla oldu forumda.
    Kardeşim işi olasılığa bırakırsak bi 6 ay daha gelmez bundan eminim

    Benim duymak istediğim ( bildirildi ) değil gerekli bi açıklama.

    Umarım yetkili biri gerekli bi açıklama yapar.

Page 1 of 3 123 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •