Page 14 of 14 FirstFirst ... 4121314
Results 131 to 138 of 138
  1. #131
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    1,153
    Quote Originally Posted by jackal94 View Post
    agresifliği kaldıracaklar olucak biticek neyin inadı bu neyin inadı mage çöp oldu çöp premium bile almıyorum artık ne alıcam enayimiyim
    Benim 1 saate bitiyor ben de artık almam zaten undy SC kalktı diye olympiada pk bırakmıştım Sirius da raven dönüyordum onu da bitirdiler daha DC pre de almam cash olayı tamamen biter benim açımdan

  2. #132
    Bazi mdolarin lurİng te sikinti olmadigini sÖyledİgİnİ gÖrdÜm abİ sİz bu oyunu hİÇ oynamiyorsunuz bu anlaŞildi 1 kere o yÜzden hİÇ oynamayan bİrİne anlatir gİbİ anlatayim sİzde asyadakİlere Öyle anlatin drakİ de bellİ bİr range İn İÇİnde vurursan alanla moblar uzaktan damage attigi İÇİn 2. Novayi atamiyosun bellİ bİr range İn diŞindan vurursanda hİÇ yerİnden kipirdamadan canlari fullenİyor gerİye 56 İle tek tek kesmek kaliyor mage halİmİzle bu 1.sİ 2.sİ de jr jr de bellİ boslara ayni Şekİlme menzİl diŞindan vurursan gerİ kaciyor ama bellİ bİr menzİn İÇİnden vurursanda alan zehrİ atiyor serİ serİ 400 400 400 vuruyor ve bÜtÜn takim yerlere yatiyor 2 kat 2 kat yapmakla olmuyor lÜtfen kaldirin kaldirin abİler zehİr oldu ya zehİr oldu jr ler drakİler zehİr yanİ

  3. #133
    Senior Member NeedB's Avatar
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    739
    Eski sunucularda lure x2 yapmayı unuttuk deyip bu bakımdan 1 gün sonra tekrar bakım yapdınız.

    Ama Draki geri dönme mesafesi yine aynı, 1 sm bile değişmemiş. Sorun aynen devam ediyor. Milleti kanser etmeye hakkınız yok.

  4. #134
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    382
    JR De dibimizdeki bone dragon çok komik bir mesafede tekrar re spawn oldu. Çok sorunlu bir güncelleme

  5. #135
    Selamlar . Oyun yÖnetİmİ lure olayini bİtİrdİ bİzİde bİtİrdİ . 3-5 kendİnİ bİlmez mob ÇekmİŞ yok quest saklamiŞ falan fİlan vb. Yaff bu adamlari yakalayin cezayi onlara kesİn . Neden tÜm magelre tÜmn okÇulara ve bİzİm gİbİ maĞdur olan dİĞer oyunculara ceza kesİyorsunuz. Şu an destan derverİ,ne gİr uruklarda ve dİĞer slotlarda ko--xperler var . Var Şu an gİrsİn baksinlar var kox-perler bunlar ne gezİyor sİzİn bunlarla uĞraŞmaniz laizm yetkİlİ arkadaŞlar . Sİzİn sorununuz neden legal oynayanlar oldu neden lure olayiniu bİtİrİyorsunuz . Neden magelere ceza verİyrosunuz . Ben magemİ 83/2 yapmisim dc pre var pus İtemİ almiŞim hop 16.05 .2019 da gÜncelleme Öncekİ gÜn 200 tl ÜstÜ para harcamiŞim Şu oyuna . Bana verdİĞİnİz zarar nasil karŞilanacak . Farm yapamadim . Kİm Ödeyecek zararimi .. Bunu dÜŞÜnen yetkİlİ varmi? Yok..... Sİz legal oyuncularin hakkini boŞa harciyorsunuz ama ko-xperler slotlarda gezmeye devam edİyrolar . Sİzİn ÇÖzÜmÜnÜz yalniŞ hakkiyla oynayan oyuncular yerİne İllegal oyuncular olmaliydi hedefİnİz . Ama sİz oyuna tl harcayan adami cezalandirmaya devam edİyrosunuz...
    GÜncelleme yapip lure olayini bİtİrmeye ÇaliŞacaĞiniza yaptiĞiniz gÜncellemeler İllagal oyunculari bİtİrmeye yÖnelİk olmali .mage gİbİ bİr karaktterİ ÇÖp ettİnİz . BeĞendİnİzmİ yaptiĞinizi . Sİzİn yapacaĞiniz gÜncellemelerİn oyunu İyİleŞtİrmeye yÖnelİk olmasi gerekİ,r . Ama her gÜncellemee dahada oyunu oyuncular yÖnÜnden zor ve anlaŞilmaz bİr duruma daha gÖtÜrÜyor . YaptiĞiniz gÜncellemelerde ya oyna yada birak gİt anlayiŞiniz var . Ve bu sİzİnde zarariniza olacak .. Oyun İÇİnde oyunculara gİrsİn sorsun gmler herkes ŞİkayetÇİ . Mage oynamayanalr bİle ŞİkayetÇİ ve herkes durumdna rahatsiz bİ kamuoyu yoklamasi bİ yapin . Şurda 2-3 tanenİn gÜncellemeelre desteĞİnİ dİnleyerek bİ yere varaamzsiniz .. Ya oyunu oynayanlar İÇİn gÜzelleŞtİreceksİnİz .bu tepkİleİr dİnleyerek olur . Yada dahada İÇİndne Çikkilmaz bİr noktaya getİrceksİnİz . Buda yaptim oldu mantiĞiyla olur . Buda herkes İÇİn zararli olacaktir .. Artik Şurda mİlletİn tepkİlerİnİ dİnleyİn . Mİllet yazmaktan bikti . Sİz hala dİnlemİyrosunuzz. 16.05.2019 Öncesİ duruma gerİ dÖndÜrÜn artik yazik emekler hİÇ. Oluyor .. Yazik....

  6. #136
    Senior Member LastDitchStand's Avatar
    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    554
    Class
    KO -> Mage
    Server
    KO -> Gordion
    Race
    El-Morad
    Priest ile girin oyuna; Castle/Eslant/Drakide Malice atın.

    Malice değdiği anda kaçıyorlar. Bazılarıda yaklaşınca kaçıyor.
    Cellatlıkta gönlü olmayanın;Yargıçlıkta gözü olmaz.
    Yaptığımız seçimler başkalarını tutsak ediyorsa ben o özgürlüğü seçemem

  7. #137
    Banned
    Join Date
    May 2019
    Posts
    30
    Class
    KO -> Warrior
    Server
    KO -> Ares
    Race
    El-Morad
    Infractions
    0/1 (15)
    15 gundür premium + cash almıorum mage itemlerimin yarısını sattim dierlerinide satıp kacıyorum Allah ın dan bul ntt mage düzelinceye kadar oyun oynamayacam.

  8. #138
    selamlar . şu mob geri kaçma olayını bi düzeltmedi gitti yetkililer .. bu zamana kadar zaten verebildiğiniz zararı verdiniz millete ...bundan sonrada düzeltmezseniz legal oyuncuların yarısını kaybedersiniz ...milleti küstürdünüz bıktırdınız . şu lure olayını bitirmekle elinize bişey geçtimi ...3-5 kişi için böyle güncellemelere gerek yok . yazık sizin halinize...

Page 14 of 14 FirstFirst ... 4121314

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •