Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 30
  1. #1

    Günlük Quest Yapacak adam yok..Eslant'a taşıyın lütfen.

    Altar serverinde quest yapacak adam bulamıyoruz lütfen eski serverlerde ki gibi eslant'a taşıyın görevi en azından 1 2 mageye ts basar 2 3 kişi yapabiliriz görevi.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2017
    Posts
    157
    10 tane istiyor milet başlarda 1-2 aytı boş iş dediler uğraşmıyor şimdi 10 gün ugraş 1 item için filan vakit kaybı gibi o kadar ugraştıgına değmeyecek.
    + olarak herkez oyunu bırakıyor şu anda gerek duymuyolar günlük görev ile ugraşmaya yol yakınken sende bi düşün 10 gün ugraşıp sonuda eline hiç bir şey geçmiyecek bir görev için ugraşırmısın zati 10 gün sonra cz de pk atacak adam bulmak bile zorlanacak böyle giderse.....

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    424
    Biz dedik questleri kaldırmayın millet kolay yoldan ulaşsın itemlere dinlemediler

  4. #4
    knight online tarihinin en saçma güncellemesi

  5. #5
    Senior Member TontonEnistee's Avatar
    Join Date
    Jan 2018
    Location
    istanbul
    Posts
    128
    Race
    Karus
    bu güncellemede kesinlikle art niyet arıyorum, kimlere hizmet ediliyor?

  6. #6
    Banned
    Join Date
    Nov 2018
    Posts
    737
    Beni en çok düşündüren şey istediklerinde güncellemeleri bir kaç günde yapıyorlar ama sorunlar düzelmesi için yapılan güncellemeler yıllarca sürüyor ve gereksiz şeyler uğraşıyorlar zombi etkinliği gibi.

  7. #7
    Banned
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    991
    "Baskı yaptık kaldırttık" "baskı yaptık geciktirdik"

    ne baskı yap ne akıl ver bırak bu gidişatı kim planladıysa öylece kalsın en azından oyuncular ikilemde kalmaz zarar etmez oyunu bırakmaz güncellemeye aldanıp elindeki eşyayı ucuza satmaz anvile gidip yakmaz baskı kurup başarılı olmasını bekleyecek piyasada oynama yapılamaz gece 4:30 da english patch note'ye f5 yapanların cebi dolmaz daha ne yazalım kardeşim

  8. #8
    cidden 10 gün boyunca o bossları kesip üstüne 5m verip te +0 quest yapmak için can atan oyuncular olduğunu düşünüyor mu NTTGame? düşünüyorlarsa çok yazık.10 gün boyunca onları kesmek 30ar dk dan 300 dk yani 5 saat.30 dk da bile yapamaz çoğu insan.5 saat onunla cebelleşeceğine 5 saat boyunca boroo da farm yapsa +7 raptor alır

  9. #9
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    5
    günlük quest görevini cz getirerek cz canlanmadı tamtersi o oyuncularıda kaybettınız adamlar 10 gün boyunca ugraşıp +0 quest alıp yakıcaklar eski sisteme dönsün eslant taşınsın geri

  10. #10
    anket yapmadan oyuncuların düşüncelerini almadan bu tür güncellemeler yaptıkça bu oyundan pek birşey beklemiyorum artık.

Page 1 of 3 123 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •