Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 35
  1. #1
    Member
    Join Date
    May 2013
    Posts
    59
    Infractions
    0/1 (5)

    Angry Ekran donup OYUNDAN ATIYOR

    Bilgisayar kaynaklı olduğunu düşünmüyorum ekran kartı güncellemesinden şüphelendim yine düzelmedi, ekran kartını güncelledim. Sorun şu bi müddet oyunda duruyorum sonra ekran donuyor, kasmıyor bir anda donuyor ve bir kaç saniye bekleyip atıyor. Ne site açılıyor sonra ne de DC veriyor direkt donuyor ve atıyor. Win 7

  2. #2
    ++++++++++++++++++

  3. #3
    Member
    Join Date
    May 2013
    Posts
    59
    Infractions
    0/1 (5)
    ++++++++++

  4. #4
    ++++++++++++++

  5. #5
    Member
    Join Date
    May 2013
    Posts
    59
    Infractions
    0/1 (5)
    İlla sövelim mi GM'ler? O zaman mı gelip bakacaksınız. Küfür etsek hiç durmaz banlarsınız. Şu olayla ilgilenseniz artık yeter!
    Valla canıma tak etti en son ana avrat söveceğim char falan umrumda olmayacak!

  6. #6
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2018
    Posts
    15
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    154
    Sayın oyuncu az önce maden alanında oyundan atıldım sanırım pazar alanındada bu sorunla karşılaştım daha doğrusu pekçok oyuncular ve önemli bir sorun mutlaka düzeltilir aman sakinlik kalbe zararlı ben hep sakinim kaoslarda kosperler resmi geçit töreni yapacaklar oderece oyundan atma sorunu var oyunda potansiyel okadar sorun varki droplar çok memnun ediyor neyse sakin olalım.

  8. #8
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    16
    Vega açıldıgından beri hiçbir sorun yoktu, ama son 3 gündür bu problemi yaşıyorum. Bilgisayarımı dahi formatladim ama değişen bişey yok.

  9. #9
    Bu problem günlerdir var , günlerdir konu açtım, açılan konuyu yorumladım,yayında sordum hatta alakasız bir konunun altına gm cevap yazmış diye orada bilee dile getirdim fakat ısrarla görmemezlikten geliyorlar... Sorunun oyundan kaynaklandığı kesin. Her oyuncuda olmaması oyundan kaynaklanmadığını göstermez. Aynı internet aynı oyun aynı bikgisayar günlerce hiçbir şey olmayan oyun güncelleme sonrası 3 dk da donmaya başlıyor ve bir çok kişide aynı sorun var. Üstüne ne olur ne olmaz belki bizdendir diye denemediğimiz yapmadığımız şey kalmadı değişen bir şey yok. Gm lerin ısrarla cevap vermemelerinin sebebi ise bendice onlarında sorunun neyden kaynaklandığını bilmemesi ve çekinmeleri.

  10. #10
    Member
    Join Date
    May 2013
    Posts
    59
    Infractions
    0/1 (5)
    kesinlikle haklısın

Page 1 of 4 123 ... LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •