Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12
  1. #1

    Oyunum Gözümün Önünde Eriyor ve Elimden Bir Şey Gelmiyor

    selam arkadaşlar

    her güncelleme oyunumdan bir parça alıp götürüyor, önce inventoryimin altı gitti açarken 1-2 saniye donarak açılmaya başladı . Sonra karakterin üzerinde çıkan her şey beyaz bir boşluk olarak çıkmaya başladı lup vs. dahil. Bugün gelen güncelleme ile karakter gitti inanabiliyor musunuz karakterler gitti ?

    Oyunu C'den sildim sıfırdan D'ye kurdum çok şükür karakterler geri geldi fakat inventoryimin altı ve emblemler lup vs hala yok. Her gün oyuna girerken korkuyla girmeye başladım acaba bugün ne gidecek diye. Başlıkta da dediğim gibi oyunum gözümün önünde eriyor ve elimden hiç bir şey gelmiyor



    Üstelik sıkıntı burada da bitmiyor lüferson güncellemesinden sonra lüferson haritasına gittiğim zaman harita bembeyaz olduğunu gördüm relog atayım diye karakterden çıkıp girmeye çalıştığım zaman river data da takılıyor ve direkt dc veriyor . Bu yüzden olimpia birleşmesinde lüfersonda bulunan hesabıma girip üstünde bulunan 30m'i bankaya koyamadım ve karakterle beraber param silindi. İyi ki diyorum iyi ki de yeni serverde human açmışım

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2017
    Posts
    1,218
    ekran hatası var ama item kaybolmasını anlayamadım inş yardım ederler

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2017
    Posts
    312
    Nickname
    ExtraWhite
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Ares
    Race
    El-Morad
    Oyunum Gözümün Önünde Eriyor ve Elimden Bir Şey Gelmiyor
    abi çok iyi ya

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2017
    Posts
    1,218
    Quote Originally Posted by ExtraWhite View Post
    Oyunum Gözümün Önünde Eriyor ve Elimden Bir Şey Gelmiyor
    abi çok iyi ya
    Ben Konu Başlığını Bi Kaç Kere Okudum Yetkililere Sitem Mi Ediyor Diye
    İlk Okuduğum Şuydu
    Oyun Gözümüzün Önünde Eriyor Elinizden Hiç Bişey Gelmiyor

  5. #5
    Moderator SkCLucky's Avatar
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    7,917
    Merhaba,

    Yaptığımız kontroller sonucunda herhangi bir probleme rastlamadık. Bu durumun sistem sürümleriyle alakalı olduğunu düşünüyoruz.

    Sistem güncellemelerinin güncel olup olmadığını kontrol edebilirsiniz, kontrolden sonra konuyu güncel tutabilirsiniz.

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2017
    Posts
    1,218
    Quote Originally Posted by SkCLucky View Post
    Merhaba,

    Yaptığımız kontroller sonucunda herhangi bir probleme rastlamadık. Bu durumun sistem sürümleriyle alakalı olduğunu düşünüyoruz.

    Sistem güncellemelerinin güncel olup olmadığını kontrol edebilirsiniz, kontrolden sonra konuyu güncel tutabilirsiniz.
    Lüfersonda bi Sıkıntı Var Ve Nasıl Rastlanmadı Loading River Data Neden Sadece Lüfersona Olan Teleportlarda Uzun Süre Bekletiyor Ve Dc Ediyor

    Tamam Bu Arkadaş Hatada Lwl Atlayıp Maradondada Beyazlıklar Görmüş

    Quote Originally Posted by MrEfka1 View Post
    Ekran karti surucum guncel bunlari daha oncesinden yaptim ama cozum olmadilar.


  7. #7
    Senior Member xkikiemrex's Avatar
    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    468
    Class
    KO -> Mage
    Clan
    Regain
    Race
    Karus
    Gece resten sonra oyuna girdim heryer sis içinde önümü zor görüyordum böyle bir sıkıntı vardı düzeldimi bilmiyorum relog atamadım hala karakter expde olduğu için.

  8. #8
    Kisa surede oyuna boyle buyuk guncellemeler gelirse olacagi buydu. Bende de lufersona gectigim zaman ekran karariyo ve en sonunda simsiyah oluyor. Bu durum el moradda da basima gelmisti. Bazen maradona gectigim zaman da oluyor. Ekran kartim gtx 1070 ti ve guncel. Sorun her zaman olmuyor ama gunde 1 defa falan kesinlikle oluyor..

  9. #9
    Senior Member NocturnalCreature's Avatar
    Join Date
    Mar 2017
    Posts
    1,374
    Class
    KO -> Mage
    Server
    KO -> Olympia
    Race
    El-Morad
    1 kişide olsa anlarım da, bugün konu açan 2. kişi bu arkadaş. Hepsi mi güncelleme hatası? Güncellendikçe sorun çıkaran ekran kartları yapmışlar sanırım.
    [COLOR="#990000"][FONT=Comic Sans MS]Yaşasın bir post daha kastım!!!

    Yaş otuz beş! yolun yarısı eder. Dante gibi ortasındayız ömrün. Delikanlı çağımızdaki cevher, Yalvarmak, yakarmak nafile bugün, gözünün yaşına bakmadan gider.[/FONT][/COLOR]

  10. #10
    Quote Originally Posted by SkCLucky View Post
    Merhaba,

    Yaptığımız kontroller sonucunda herhangi bir probleme rastlamadık. Bu durumun sistem sürümleriyle alakalı olduğunu düşünüyoruz.

    Sistem güncellemelerinin güncel olup olmadığını kontrol edebilirsiniz, kontrolden sonra konuyu güncel tutabilirsiniz.
    reis her şey güncel ya. Bu tarz hataları ilk yılbaşı pelerininde almıştım pelerin simsiyahtı ve aşırı derecede laga sebep oluyordu.

    Tabii ki bu işin ehli sizsiniz işinize karışmak haddim değil ama nacizane tavsiyem; bunun bir hata olduğu ortada ve bu hata herkes de olmuyor sistemi bazı özelliklere sahip olanlarda oluyor gibime geldi, aynı sorunu yaşayanların sistem özelliklerini bir havuza toplayarak ortak noktaları bulup sorunun çözümünü bulabilirsiniz. Şu an inventory açarken 1 saniyelik donma dışında bir problem yok fakat yılbaşından beri oyuna getirdiğiniz her yenilik benim oyunumdan bir şeyler götürüyor ve benim gibi bir çok insan var. Böyle giderse oyunum oynayamaz hale gelecek ve şunu da belirteyim karakterim karus olsaydı şu an oyunu oynayamayacaktım ki şu an oynayamayanlar mevcut.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •