Results 1 to 6 of 6
  1. #1

    Launcher tasarımının değişme vakti gelmedi mi ?

    Merhaba,
    Oyun senelerdir aynı launcher tasarımı ile devam ediyor. Gerçi bunun yerine düzeltilmesi ve değişmesi gereken bir çok şey var ancak koreko yeni tasarımlı modern launcher ekranını kullanıyor.

    Diğer arkadaşlar da yorumlarını belirtebilir koreko gibi tasarımı daha modern bir launcher güncellemesi ne zaman gelecek veya gelme ihtimali nedir ?
    Last edited by ScORp_LiON; 11-26-2019 at 02:22 PM.

  2. #2
    Mod Team Lead ScORp_LiON's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    Miami / FL
    Posts
    41,900
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus
    Senin de belirttiğin gibi oyunda düzeltilmesi gereken büyük sorunların çoğu düzeltildi ve az miktarda sorunlu kısım kaldı. Onlar da muhtemelen kısa süre içinde düzeltilecek ve artık sıra yazım hatalarına gelecektir. Launcher tasarımının değişmesi güzel olabilir ancak hayatımıza çok farklılık getirmeyecektir.

    Elbette launcher kısmını farklı görmek isteyen oyuncular vardır ama şekli nasıl olursa olsun start tuşuna bastığım sürece bence çok da önemli bir şey değil. Tabii bu benim kişisel fikrimdir.
    Cheat Report konuları açan kişi ve yetkili ekip tarafından görülmekte olan özel paylaşımlardır. Herhangi bir sebeple Cheat Report konuları resmi forum, farklı forum sayfaları ya da 3. kişilerle paylaşılması yasaktır. Bu kurala uymayan hesaplar GM inisiyatifine göre cezalandırılacaktır.


  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2017
    Posts
    1,752
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Olympia
    Quote Originally Posted by ScORp_LiON View Post
    Senin de belirttiğin gibi oyunda düzeltilmesi gereken büyük sorunların çoğu düzeltildi ve az miktarda sorunlu kısım kaldı. Onlar da muhtemelen kısa süre içinde düzeltilecek ve artık sıra yazım hatalarına gelecektir. Launcher tasarımının değişmesi güzel olabilir ancak hayatımıza çok farklılık getirmeyecektir.

    Elbette launcher kısmını farklı görmek isteyen oyuncular vardır ama şekli nasıl olursa olsun start tuşuna bastığım sürece bence çok da önemli bir şey değil. Tabii bu benim kişisel fikrimdir.
    Aynen öyle, bunun yerine artık şu insanın içini bayan oyun içi tema değişmeli yeşil&siyah tema iç karartmaktan başka işe yaramıyor

  4. #4
    Evet oyunun büyük bir sorunu olan utc ve krowaz sorununun düzeltilmesi gerek öncelikle veya karakterlerin abartı skilleri. Ve ticaret belası. Ancak rutin bakım esnasında bu küçük güncelleme getirilebilir düşüncesindeyim. Birçok oyun gibi wide yani geniş modern launcher oyuna ilk bakışı birazda olsa etkileyecektir. Oyuna evet bu yönetimle yeni oyuncu katılmıyor ancak bu da ufak bir başlangıç olabilir.

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    274
    launchere bakmıyorum bile ne renk ne yazıyor oyuna giriyormu giriyor tamam

  6. #6
    Banned
    Join Date
    Jul 2019
    Posts
    176
    Infractions
    0/1 (15)
    değişti zaten korekoda 1-2 yıla uskoya da gelir.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •