Page 1 of 6 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 57
  1. #1

    Angry Eslant boss taramacilari hakkinda

    Merhaba clanımla birlikte boss arama ve kesmeyi kovalıyoruz ancak Altar sunucusunda şuan kanıt sunamadığım için isimlerini yazmadığım bir grup magenin tarama yapması üzerinde bossları hep kaybediyoruz.

    Biz 8 kişi farklı serverlarda gezerken toplanacağımız sırada arkadaşlar online olup anında bizlere tp olup bossları çalıyorlar , sonradan gelirlerse biz okçu olduğumuz için zehirle bossların towna yaklaştırıp diğer arkadaşları da boss un yanına guard çekip kutuyu kaybettiriyorlar.

    Buraya konu açmamızın sebebi cr ye bir kaç sefer konu açmamıza rağmen sonuç alamadık gerekirse özelden bu arkadaşların nicklerini de verebilirim.
    Bu durumu kanıtlamak için size daha ne yapabiliriz ? Video da adam online olur olmaz boss olduğundan emin şekilde bize tp oluyor defalarca neden bunu bir işleme koymuyorsunuz?

  2. #2
    Senior Member Django60's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    269
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Olympia
    Race
    Karus
    bizde şikayetçiyiz ama ilgilenmiyorlar
    Diren PowerShoot!!!!!!!

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    10
    yayında sorduğumda cevapladi dün ki yayında 56:50 de cevapladı.
    ama adamların ediceği ne var ki bir tanesiyle tartıştım kardeşim siz boss taramayı bilmiyorsunuz öğrenin gelin dedi

  4. #4
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    17
    kimse ilgilenmiyor. verilen nicklere bile bakılmıyor.

  5. #5
    ben boss olmayan bir swde 20 saat online olsam bana 1 kere tp olmaz ama ne zaman boss bulsam anında yanımda bitiyor adam, bu da kanıt sayılmazsa ne sayılıcak ? isim vereyim deneyin abi gidin boss atın eslanta 2dk içinde oyuna girip gelip kesmezse kendimi keserim ya

  6. #6
    Adam gözümün önünde iron neck aldi allah kahretsin böyle işi be

  7. #7
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    10
    Quote Originally Posted by ata_LNAETbt3 View Post
    ben boss olmayan bir swde 20 saat online olsam bana 1 kere tp olmaz ama ne zaman boss bulsam anında yanımda bitiyor adam, bu da kanıt sayılmazsa ne sayılıcak ? isim vereyim deneyin abi gidin boss atın eslanta 2dk içinde oyuna girip gelip kesmezse kendimi keserim ya
    server ne hocam ?
    ayni durum vega karusta da var

  8. #8
    Quote Originally Posted by Las_M69yxs1l View Post
    server ne hocam ?
    ayni durum vega karusta da var
    Altar , farm yapan arkadaşımın yanına df attı biz oyuna girene kadar adam online oldu 3 kişi aynı anda boss un yanına koştu necki aldı ve bizle dalga geçti . Clanım oyundan soğudu şuan.

  9. #9
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    10
    Quote Originally Posted by ata_LNAETbt3 View Post
    Altar , farm yapan arkadaşımın yanına df attı biz oyuna girene kadar adam online oldu 3 kişi aynı anda boss un yanına koştu necki aldı ve bizle dalga geçti . Clanım oyundan soğudu şuan.
    hocam bunlardan her şey beklenir. boss kesemeyin diye mob çekerler. towna çekmeye çalışırlar. dalga geçerler her şey bunlarda

  10. #10
    Bunları banlamamak direk olarak siz de yapın biz zaten oralı değiliz demekten başka birşey değil. Boss keserken elimizdeki bosu zehirleyip kaçırıyorlar, slotların içine çekiyorlar, kestiğimiz bosların üzerine guard çekip kutusunu iptal ettiriyorlar. Adamlar tarayarak 3 tane neck aldı 3!!

    İlgilenilmiyorsa tarama ekiplerle haber verilsin de biz de yolumuzu bulalım.



    Bunların hepsini reportladım sonuç yok, konu anında kapatılıyor.

    İnisiyatif mi kullanıyorsunuz sevgili yöneticiler?
    Last edited by SurfinexA; 03-18-2019 at 02:14 PM.

Page 1 of 6 123 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •