Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 26
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2019
    Posts
    8

    +13 reb quest protesto

    Ntt game yanlış politikalarınızdan dolayı keyif aldığımız oyunu zindan haline getirdiniz ve artık bu oyunu oynamanın vakit harcamanın bir önemi olmadığı için an itibari ile reb 11 questimi yanana kadar bastım ve bırakıyorum.

    https://hizliresim.com/P1AWbO

    Yeni sw açtınız her şey farklı olacak dediniz, değişen hiç bir şey yok insanlar emek harcadı skill açtı, skill sıfırlamak bedava yaptınız madem yapacaksın sw açılırken yapacaksın madem pay 2 win den çıkarmak istiyorsun insanların emeğini harcamayacaksın hadi eyvallah hata yapıldı, boroo farm getirdiniz 2 hafta sonra günlük quest geldi bakın şimdi bu yapılan yanlış doğru tartışmaya gerek bile yok fakat getirdiniz insanlar elindeki emekle kastığı dragonları sattı değer kaybedecek diye ertesi sabahında 2 3 yayıncı caz yaptığı zaman geri getirdiniz şimdi bu nasıl bir yönetim.Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu, söylenecek söz çok fakat anlatmaya gerek yok.............
    Eklemek istiyorum bazı arkadaşlar reklam vs zekamın kıtlığından bahsetmiş hiç bir şeyden anlayamayan insanlar reklam amaçlı değilde bu oyunun vazgeçilmez olduğunu ne yaparlarsa yapsınlar user kaybetmeyiz diye düşünen yönetimin oyunu oyun diye oynadığımı ve vazgeçilmez olmadığını göstermek istedim şahsım adına.
    Last edited by chrisss9555; 03-08-2019 at 06:31 AM.

  2. #2
    o lafını dinledikleri yayıncılarda kalmadı userlerda kalmayacak 3 serverı birleştirecekler görürsünüz 1 seneye yeni server gelecek

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2017
    Posts
    269
    güven sıfıra indi nasıl güvenipte oyuna emek yatırım yapacak bu insanlar.. dalga geçerek mgame habersiz yaptı diyolar foruma güncelleme notunu mgame mi yazıyor sen yazıyosun ee diyelim öyle oldu açma sw yi biz bunu istemedik kapatın geri de öyle aç.

  4. #4
    Senior Member ZhuGeLiang's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    CZ
    Posts
    854
    Nickname
    SELLZEHİR
    Class
    KO -> Kurian
    Clan
    SoLo
    Server
    KO -> Diez
    Race
    Karus
    bu itemin bi 5 yıl gideri olur bol şans yeni sw diyenler
    NE MUTLUM TÜRKÜM DİYENE

  5. #5
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2019
    Posts
    8
    Quote Originally Posted by ZhuGeLiang View Post
    bu itemin bi 5 yıl gideri olur bol şans yeni sw diyenler
    Yaktım dostum yanlış anlama yanmadan önceki son halini attım bebeğimin ,dediğim gibi bırakmaktı amacım +21 olana kadar durmayacaktım zaten.

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2017
    Posts
    154
    en güzel kararı vermişsin çogu kişi böyle düşünyor herkez 2. ay presini aldı mart 22 den sonra serverlar boşalacak kimse kalmaz bu mantık ile pre ler bitince kaçacak herkez şimdiden beli piyasa alt üst oldu. güvenip bu saatden sonra +8fp bile alınmaz. bu oyunda artık o %5lik guru clanlar pk atarlar kendi aralarında boş cz de sonra niye kimse cz çıkmıyor diye ağlamaya başlar milet 1 aya kalmaz.....

  7. #7
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    23
    Defolun gidin nttgameyı ayakta tutan 1000 2000 oyuncumu sanıyorsunuz sızın yayıncılarınızın bu oyundan eksıltıcegı oyuncu sayısı 500 bıle degıl yayıncılar kım oyunu tehdıt edıyor vs koskoca nttgameden bahsedıyoruz mgameden bahsedıyoruz gercekten sız kım oldugunuzu zannedıyorsunuz al yaptın protestonu defol kardeşim şimdi buraları konularla kırletmenın ne alemı varkı bıraktınmı beklemeyeceksın gıdıceksın cocuk gıbısınız ben bu gmlerın yeırnde olsam sıze acıklama bıle yapma geregı duymam ınsan yerıne koyup acıklama yapıyorlar sız hangı oyunda gorudunuz gmlerın boyle acıklamalar yaptıgını ? Ne zannedıyorsunuz gercekten kendınızı aşırı komiksiniz r bu oyunu levomu tutuyor allah için yapmayın Bırakan bırakır guncellemer gayet gereklı guncellemelerdı kore sunucusunda ne varsa burayada geldı aglıcaksanız oynamayın

  8. #8
    Junior Member
    Join Date
    Sep 2014
    Posts
    13
    kardeşim öncelikle serverda tektin harika bir itemi yakıp gitmen gerçekten klas bir hareketti herkesin yapabileceği birşey değil düşüncelerine tamamen katılıyorum işin içine yalanda girdi yok bizim haberimiz yoktu falan güncelleme notlarınıda ben yazıyordum isyan edenlere de ne gibi etkileyecek farmı gibi cümleleride ben kuruyordum zaten falan filan neyse yaptıkları seyi tekrar yerine getirmeleri dileğiyle hayatta başarılar dilerim duruşun çoğu kişiye örnek olacak şekilde...

  9. #9
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2019
    Posts
    8
    Quote Originally Posted by erzurumtr1 View Post
    kardeşim öncelikle serverda tektin harika bir itemi yakıp gitmen gerçekten klas bir hareketti herkesin yapabileceği birşey değil düşüncelerine tamamen katılıyorum işin içine yalanda girdi yok bizim haberimiz yoktu falan güncelleme notlarınıda ben yazıyordum isyan edenlere de ne gibi etkileyecek farmı gibi cümleleride ben kuruyordum zaten falan filan neyse yaptıkları seyi tekrar yerine getirmeleri dileğiyle hayatta başarılar dilerim duruşun çoğu kişiye örnek olacak şekilde...
    Teşekkürler güzel yorumun için.

  10. #10
    Senior Member Lord_Archer's Avatar
    Join Date
    Jul 2018
    Posts
    153
    Sınır kaç ? Söyle ona göre item basalım.

Page 1 of 3 123 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •