Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 26
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    1

    Thumbs up Yakın zamanda server birleşmesi gibi bir durum olacak mı?

    Gordion serverinde uzun zamandır oyuncu sıkıntısı vardı. Yeni serverlerin açılmasıyla bu sıkıntılı durum daha da göze çarpmaya başladı. Bastığımız sc, aldığımız cash hep boşa gidiyor. Bir sc basıyoruz, bir adam kestikten sonra 29 dakika boş boş bowlda geziyoruz. Sadece aoclarda adam oluyor. Şaka gibi... Server resmen farm serveri haline geldi. Millet sadece para kasıyor. Server birleşme gibi bir durum olmayacaksa söyleyin de itemleri satıp oyunu komple bırakalım.

  2. #2
    Eski serverlerin gerçekten birleşmesi gerekiyor Rosetta ve Destan nasıl bilmem ama Ares Diez Gordion un birleşime ihtiyacı var

  3. #3
    Senior Member ISeIenaI's Avatar
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Kripton
    Posts
    2,223
    Nickname
    ISeIenaI
    Class
    KO -> Mage
    Server
    KO -> Gordion
    Race
    Karus
    Gordion ne zaman konusu geçse herkes görmemezlikten geliyor.Pazarı yok pksı yok kocaman bir hiç Gordion.

  4. #4
    Quote Originally Posted by ISeIenaI View Post
    Gordion ne zaman konusu geçse herkes görmemezlikten geliyor.Pazarı yok pksı yok kocaman bir hiç Gordion.
    Gordion serveri galiba hiç olmamaliydi

    Gordionu gerçekten ya arese ya da dieze dahil etmeleri gerekiyor. Ya da Ares Diez Gordion birleşmesi gerekiyor.

  5. #5
    Senior Member GengaR_AreS's Avatar
    Join Date
    Oct 2016
    Posts
    242
    Nickname
    GengaR
    Class
    KO -> Mage
    Server
    KO -> Ares
    Race
    El-Morad
    Quote Originally Posted by roswarior View Post
    Eski serverlerin gerçekten birleşmesi gerekiyor Rosetta ve Destan nasıl bilmem ama Ares Diez Gordion un birleşime ihtiyacı var
    Bunu gordionda oynayarak mı yazıyorsun yoksa areste oynayarak mı? Gordionun ihtiyacı olabilir ama aresin ihtiyacı yok. Yeni server açılmasına rağmen diez ve ares'te cz bakımından fazla bi eksilme olmadı. Bence ares en son birleştirilecek server'lerden biri. Hele hele ares diez birleşmesi en son olacak şey

    Zamanında gordionda 300-500 tlden +10 staff stoklayan stokcular gordionun, en çok magenin olduğu ve hiç +10 unique staffın olmadığı serverlerden ikisi olan ares ve diez ile birleşmesini istiyor genelde. O yüzden pek akıl kârı bi iş değil bu.
    Last edited by GengaR_AreS; 02-09-2019 at 02:00 PM.

  6. #6
    Quote Originally Posted by GengaR_AreS View Post
    Bunu gordionda oynayarak mı yazıyorsun yoksa areste oynayarak mı? Gordionun ihtiyacı olabilir ama aresin ihtiyacı yok. Yeni server açılmasına rağmen diez ve ares'te cz bakımından fazla bi eksilme olmadı. Bence ares en son birleştirilecek server'lerden biri. Hele hele ares diez birleşmesi en son olacak şey

    Zamanında gordionda 300-500 tlden +10 staff stoklayan stokcular gordionun, en çok magenin olduğu ve hiç +10 unique staffın olmadığı serverlerden ikisi olan ares ve diez ile birleşmesini istiyor genelde. O yüzden pek akıl kârı bi iş değil bu.
    Hocam pk farm slotlarina gidelim de iki adam varsa keselim şeklinde geçiyor koca haritada yürü yürü tat vermiyor Ares nasıl pek bilmiyorum açıkçası ama pek canlı olduğunu düşünmüyorum.
    O kadar emek veriyoruz zevkini alamadiktan sonra ne anlamı var koca haritada boş boş yürümenin.

    Gordionda +10staf olabilir ama Ares ve diez'de +10 Wirinom Bal Raptor var sonuçta.yani biraz eşit gibi bu üç server.

  7. #7
    Senior Member GengaR_AreS's Avatar
    Join Date
    Oct 2016
    Posts
    242
    Nickname
    GengaR
    Class
    KO -> Mage
    Server
    KO -> Ares
    Race
    El-Morad
    Quote Originally Posted by roswarior View Post
    Hocam pk farm slotlarina gidelim de iki adam varsa keselim şeklinde geçiyor koca haritada yürü yürü tat vermiyor Ares nasıl pek bilmiyorum açıkçası ama pek canlı olduğunu düşünmüyorum.
    O kadar emek veriyoruz zevkini alamadiktan sonra ne anlamı var koca haritada boş boş yürümenin.

    Gordionda +10staf olabilir ama Ares ve diez'de +10 Wirinom Bal Raptor var sonuçta.yani biraz eşit gibi bu üç server.
    Dediğim gibi gordion'un birleşmeye ihtiyacı olabilir ama aresin yok. 3-4 pt dolaşan mage clanlar zaten yeterince kalabalık areste. Gordion birleşecekse bu ares-diez ile olmaz diyorum zaten.

    Bir de sanırım gordionda olup da diğer serverlerda olmayan bazı buglar vardı. O yüzden birleşimi olması düşük ihtimal demişlerdi diğer konuda. Birleşme beklemek yerine kalabalık sw'lere geçmeniz daha iyi olur bence. En temizi o

  8. #8
    Moderator Pochette's Avatar
    Join Date
    Jun 2014
    Location
    Knight Online
    Posts
    8,327
    Merhaba , şuan içi server birleşimi tarzı bir konu düşünülmemektedir . Birleştirilme gibi bir durum uygun görüldüğü takdirde forum üzerinden bilgilendirmesi yapılacaktır.

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Turkey
    Posts
    694
    Nickname
    FS0ciety
    Class
    KO -> Priest
    Server
    KO -> Manes
    Race
    El-Morad
    Ares-Diez-Gordion & Olympia-Manes birleşimi yapılabilir Destan ve rosetta gelecek süreçte birleşime dahil olabilir.

  10. #10
    Quote Originally Posted by Pochette View Post
    Merhaba , şuan içi server birleşimi tarzı bir konu düşünülmemektedir . Birleştirilme gibi bir durum uygun görüldüğü takdirde forum üzerinden bilgilendirmesi yapılacaktır.
    Gordion'da oynamadım ve cidden bilmiyorum ama 2 senedir forumda geziniyorum ve Gordion birleşimi kadar birleşim istenen başka bir server görmedim. Ne yani bir server birleştirmek için, 2 kötü server mi lazım illa ? Birinde oyuncu az olur, diğerinde fazla olsun, ne fark edecek ? Önemli olan oyuncuların daha iyi bir oyun oynaması değil mi ?

Page 1 of 3 123 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •