Page 1 of 13 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 124
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    May 2014
    Posts
    29

    Ön Kayıt Sorunu ! (ALTAR ve VEGA Sunucularının Kapatılması)

    Sayın @ScORp_LiON ! , ben bu sorunu belirttikçe sen konuları kilitleyip bana ' https://forum.nttgame.com/forum/show...96nemli-Duyuru ' bu linki yapıştırıyorsun lakin bu link bir çözüm sağlamıyor ne yazık ki.. Benim arkadaşlarım Altar sunucusunda oynarken beni sirius sunucusunda zorla dikte ederek oynatmaya hakkınız yok ! ben çözüm için cevap bekledikçe lütfen bu linki bana atmayın..

    Bu durumun iki çözümü var ;
    1) Altar veya Vega sunucusunda oynamak isteyip de kc çekenlerin ücretlerini geri ödemeniz.
    2) Altar yada vega sunucusuna özgürce giriş hakkımızı iade etmeniz..

    Şuan benimle aynı durumda Allah bilir kaç user bulunuyor bunların hakkını bu kadar gönül rahatlığıyla nasıl yiyebilirsiniz anlamış değilim..
    Bu işi lütfen bir an önce halledin.. iyi günler dilerim.
    Last edited by Cemil0834; 01-31-2019 at 02:39 PM.

  2. #2
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    15
    ben premiumu bile yükledim şu anda bekliyorum 2. gün olacak bakalım iadesi yapılacakmı . neden sirius gibi tutmamış bir serverda oynayalım zoraki . 3 kişiyiz bekliyoruz lütfen artık çözüme kavuşturun şu olayı

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    May 2014
    Posts
    29
    Vallahi yazık günah ya kaç kişi sizden cevap bekliyor oralı değilsiniz..

  4. #4
    Junior Member
    Join Date
    May 2014
    Posts
    29
    Hala bu sorunun çözümünü beklemekteyiz........ !!!!

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2017
    Posts
    802
    Class
    KO -> Priest
    Server
    KO -> Manes
    Siriusta gb fiyatı düşük kaldı diye oyun size neden para iadesi yapsın ? Bunun sorumlusu sizsiniz onlar değil ki. Elinize geçen her coini satın siteye sonra gb düştü diye yönetimi suçlayın. Nasıl bi düşünce yapısı bu ?

  6. #6
    Junior Member
    Join Date
    May 2014
    Posts
    29
    Quote Originally Posted by Hmps View Post
    Siriusta gb fiyatı düşük kaldı diye oyun size neden para iadesi yapsın ? Bunun sorumlusu sizsiniz onlar değil ki. Elinize geçen her coini satın siteye sonra gb düştü diye yönetimi suçlayın. Nasıl bi düşünce yapısı bu ?
    Kardeşim sen ne konuşuyorsun? gb düşmesiyle ilgili bir terim kullanmış mıyım ben yukarıda ? Bana ne gb düşmüş yada artmış. Yeni giriş yapıcam oyuna arkadaşlarım Altar sunucusunda oynamakta ve ben Altara giremiyorum sen gelmişsin yok gb bilmem ne konusuyosun konudan uzak durursan sevinirim.

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2017
    Posts
    802
    Class
    KO -> Priest
    Server
    KO -> Manes
    Quote Originally Posted by Cemil0834 View Post
    Kardeşim sen ne konuşuyorsun? gb düşmesiyle ilgili bir terim kullanmış mıyım ben yukarıda ? Bana ne gb düşmüş yada artmış. Yeni giriş yapıcam oyuna arkadaşlarım Altar sunucusunda oynamakta ve ben Altara giremiyorum sen gelmişsin yok gb bilmem ne konusuyosun konudan uzak durursan sevinirim.
    Sanane ? Sen mi karar veriyorsun kimin ne yazacağına ? 50 kez açıklama yapıldı sana. Kendi hatalarını yönetime yükleme. Madem altarda başlayacaktın ön kaydını zamanında yaparsın girersin biz nasıl oynuyoruz o serverlarda ? Ayrıca bak tutulmamış server diyorlar eminim senin kafandaki de o düşünce zaten. Deneyelim tutmazsa cash para iadesi isteriz ne güzel düşünce bu ya

  8. #8
    Junior Member
    Join Date
    May 2014
    Posts
    29
    Quote Originally Posted by Hmps View Post
    Sanane ? Sen mi karar veriyorsun kimin ne yazacağına ? 50 kez açıklama yapıldı sana. Kendi hatalarını yönetime yükleme. Madem altarda başlayacaktın ön kaydını zamanında yaparsın girersin biz nasıl oynuyoruz o serverlarda ? Ayrıca bak tutulmamış server diyorlar eminim senin kafandaki de o düşünce zaten. Deneyelim tutmazsa cash para iadesi isteriz ne güzel düşünce bu ya
    Tamam senin amacın belli güzel kardeşim ' Yalakalık ' ama işin aslını bilmeden konuşma çaban boşa. Senin hatan diyorsun kendince kafanda bir şeyler kurmuşsun belli. Ben oyuna dün başlayacaktım düne kadar müsait değildim arkadaşlarım daha öncesinden başlamışlardı, benim altar sunucusuna giremememin benim hatam olduğunu söylüyorsan sana ve düşünce yapına başarılar diliyorum.

  9. #9
    Mod Team Lead ScORp_LiON's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    Miami / FL
    Posts
    37,620
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus
    Altar sunucusundaki arkadaşlarının nicklerini yazabilir misin?
    Cheat Report konuları açan kişi ve yetkili ekip tarafından görülmekte olan özel paylaşımlardır. Herhangi bir sebeple Cheat Report konuları resmi forum, farklı forum sayfaları ya da 3. kişilerle paylaşılması yasaktır. Bu kurala uymayan hesaplar GM inisiyatifine göre cezalandırılacaktır.


  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2017
    Posts
    802
    Class
    KO -> Priest
    Server
    KO -> Manes
    Quote Originally Posted by Cemil0834 View Post
    Tamam senin amacın belli güzel kardeşim ' Yalakalık ' ama işin aslını bilmeden konuşma çaban boşa. Senin hatan diyorsun kendince kafanda bir şeyler kurmuşsun belli. Ben oyuna dün başlayacaktım düne kadar müsait değildim arkadaşlarım daha öncesinden başlamışlardı, benim altar sunucusuna giremememin benim hatam olduğunu söylüyorsan sana ve düşünce yapına başarılar diliyorum.
    Hahahah yalakalık. Scorp Lion dostum gel de az yalakalık yapayım sana bana cash yüklemesi falan yaparsınız. İşte cemil senin kafandaki sığ düşünceler bunlar. Gerçi senin gibi gözü açıktan da başka birşey beklenemezdi pardon. Ayrıca ben senin kardeşin falan değilim yazdıklarımda sana abi ya da kardeşim gibi şeyler kullanmamışım kullanma sen de. Senin gibi birisi kardeşim yazınca bi canım sıkıldı.

Page 1 of 13 12311 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •