Results 1 to 9 of 9
  1. #1

    Yayında ismimin okunmaması

    17.01.2019 ntt yayınında çarkıfelek çekilişinde 3200 np kazanmış bulunmaktayım fakat beni üzen konu ismimin okunmaması nickte sanki küfür yazıyormuş gibisinden muamele yemem Nickim Babayarroooo server Ares bir futbolcu ismidir bilmeyenlere Celestine Babayaro
    yazıp araştırabilirler chatten banlandın banned filan gibi spamlarda bulundular birde moral bozucu bir durum...
    nisan ayında soyulmuştum belki modlar hatırlar konumu geri dönüşüm için çok güzel bir fırsat oldu

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2017
    Posts
    1,014
    Class
    KO -> Priest
    Server
    KO -> Manes
    Babayaro şeklinde okusa başka birinin ismini okumuş olacak bu senin nickin babayaro değil. Normal nickini ailenin yanında annenin yanında ya da çocuğunun yanında yazılış şekliyle okur musun ? Gerçekten fikrini merak ettim. Okumam diyorsan sebebini zaten bildiğin birşeyi sormuş oluyorsun okurum diyorsan da bu pek normal birşey değil örneğin annemin vs yanında gidip de bu şekilde yazılmış birşeyi sesli bi şekilde dile getirmem ben. Banlanma konusuna gelince ban yemezsin dostum sadece yayında hoş durmayacağı için okunmamış o kadar. Twitch platformu üzerinde bi yetkileri yok ve orada yaptığın yazdığın şeyler senin oyun hayatını etkilemez.

  3. #3
    Senior Member Savas3725's Avatar
    Join Date
    Jul 2016
    Posts
    298
    Sen bu nicki aile ortamında söylemeyi denedin mi hiç ? Ayrıca o futbolcunun adı Babayaro. 1 harf değiştiğinde bile ne anlamlar değişiyor, sen harf ekleyerek farklı bir anlam katmışsın.

  4. #4
    sonundaki harfin spamlanması nickin öyle okunmasını mı ifade ediyor anlamadım

  5. #5
    aile ortamı ile ne alakası var allah aşkına nereye çekiyorsunuz muhabbeti argo yok birşey yok aklımız fesat sadece (AKLINIZ DEMIYORUM ALTINI CIZEYIM)

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2017
    Posts
    1,014
    Class
    KO -> Priest
    Server
    KO -> Manes
    Kardeş senin nickin "Babayaro" değil "Babayarroooo". Yani Babayaro diye seslendireceği kişi sen olmazsın. Ödülünü bi başkasına vermeyi düşünüyorsan tamam haklısın diyebilirim bu konuda.

  7. #7
    doğrudur reis ne diyeyim ki ben burda biraz olsun farkındalık yaratayım dedim linç yemeden konuyu kilitliyelim en iyisi

  8. #8
    Senior Member NocturnalCreature's Avatar
    Join Date
    Mar 2017
    Posts
    830
    Class
    KO -> Mage
    Server
    KO -> Olympia
    Race
    El-Morad
    Ben bir sıkıntı göremedim. Art niyet olsa zaten buraya gelip de konu açıp dile getirmezdi bile (Ben getirmezdim en azından).

    Babayaro oyunda muhtemelen önceden alınmış, ekstradan harf konulmuş. Diyelim SuperMan koyacaksın ama alınmış. SuperrrrMannn yazdın bunu r leri ya da n leri uzatarak yazıldığı gibi okumazsın. Talihsiz olmuş sadece, Türkçe'nin azizliği, nereye çekersen oraya gider, çekmemek lazım.

    Lince gerek yok, bakış açınızı değiştirmeniz yeterli.
    Last edited by NocturnalCreature; 01-18-2019 at 04:12 PM.
    Yaşasın bir post daha kastım!!!

    Yaş otuz beş! yolun yarısı eder. Dante gibi ortasındayız ömrün. Delikanlı çağımızdaki cevher, Yalvarmak, yakarmak nafile bugün, gözünün yaşına bakmadan gider.

  9. #9
    forumda senin gibi insanları görmek mutluluk verdi teşekkürler yorumun için.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •