Page 15 of 39 FirstFirst ... 5131415161725 ... LastLast
Results 141 to 150 of 382
  1. #141
    El insan bu verilen paralara kaç tane ömürlük oyun satın alınır yahu.

  2. #142
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    13
    Class
    KO -> Priest
    Race
    El-Morad
    Sürekli güncel tutalım arkadaşlar.

  3. #143
    Junior Member
    Join Date
    Oct 2017
    Posts
    6
    bu konu çok önemli arkadaşlar ama sayaç kadar bile görüntülenmedi. bu oyunculara değer vermekle ilgili. yetkililerden cevap istiyoruz!

  4. #144
    Senior Member NocturnalCreature's Avatar
    Join Date
    Mar 2017
    Posts
    435
    Class
    KO -> Mage
    Server
    KO -> Olympia
    Race
    El-Morad
    Quote Originally Posted by Phiso View Post
    bu konu çok önemli arkadaşlar ama sayaç kadar bile görüntülenmedi. bu oyunculara değer vermekle ilgili. yetkililerden cevap istiyoruz!
    Konunun kapanmamasına şaşırdım. Sanırım yapımcı ile hararetli bir görüşme mevcut, cevap bekleniyor.
    Yaşasın bir post daha kastım!!!

    Yaş otuz beş! yolun yarısı eder. Dante gibi ortasındayız ömrün. Delikanlı çağımızdaki cevher, Yalvarmak, yakarmak nafile bugün, gözünün yaşına bakmadan gider.

  5. #145
    Senior Member iVibe's Avatar
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    279
    Sayacın hatrına getirmeliler. Çoğu insan hayal kırıklığına uğradı "sadece" yeni server için miydi her şey.. Oyuncuların gönlünü almaya çalışmaları gerekiyor şuan bu insanlar oynuyor ama bir sonra ki serverda aynı kitle olmayabilir.

  6. #146
    Senior Member NocturnalCreature's Avatar
    Join Date
    Mar 2017
    Posts
    435
    Class
    KO -> Mage
    Server
    KO -> Olympia
    Race
    El-Morad
    Quote Originally Posted by 1Bizarro View Post
    İNDİRMEYİN!

    İndirim isteyen herkes için söylemiyorum ama, bu indirim isteyenlerin arasında telefon ve hat masrafı çıkarttığınız multi pazarcı ve farmcılar kesin vardır. İndirim yaparsanız bu adamların işine gelir.

    herkes bütçesine göre oynasın, ben bronze pre çekip keyfime bakacağım.

    ayrıca indirim isteyen arkadaşlar, keşke bu tepkilerini doların bu hale gelmesinde katkısı olanlara gösterebilse...
    İnan tepkimizi onlara da gösteriyoruz ama pek bizi salladıkları söylenemez. Neyse çok girmeyelim o konulara.

    Valla multicilerin masrafları zaten baya bir olacak. Birincisi telekomünikasyona ciddi zamlar geldi. İkincisi her hesap için hat + akıllı telefon. Öyle dandik uyduruk da alamazlar. Zaten hali hazırda 3-5 internet falan kullanıyorlar. Elektrik desen aldı başını gitti. Bilemedim artık ne kadar zorlayacaklar kendilerini.

    Pus indirimi de kurtarmaz onları, seviniyorum düşündükçe
    Yaşasın bir post daha kastım!!!

    Yaş otuz beş! yolun yarısı eder. Dante gibi ortasındayız ömrün. Delikanlı çağımızdaki cevher, Yalvarmak, yakarmak nafile bugün, gözünün yaşına bakmadan gider.

  7. #147
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    27
    Arkadaşlar bu tip konulara karar veren yapımcı firmadır. Maalesef bu arkadaşlar karar verici değil. Oyunda beklediğimiz hiç bir güncelleme ve düzeltme yapılmadı. Akas ve Manes sunucuyla aynı sunucular açıyor ve sayaç hayal kırıklığı yarattı. Yine de yeni bir heyecan için oynamaya karar vermiştik ki pus fiyatlarını görünce vazgeçtik. Zaten oyun pay2win olmuş, birde fiyatlar uçup gidince başlamadan bırakma kararı aldık. İndirim olsa çok daha fazla insan başlayacak ve uzun vade de daha fazla kazanacaklar. Yapımcıyı ikna etmeleri gerek.

  8. #148
    eski serverlara ne etkinlik var ne bişey bari pus indirimi yapın yani artık yayında yemınde etsenız bıraz zor inanırz ama siz yine bi deneyin

  9. #149
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    180
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Ares
    Race
    El-Morad
    21 inde premiumlarda % 30 - % 40 indirim olmalı. En azından sadece premiumlarda olsun.

  10. #150
    Her gün bir Up +1

Page 15 of 39 FirstFirst ... 5131415161725 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •