Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 15

Thread: Knight Empire

  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    162

    Question Knight Empire

    Knight Empire diye bişey gelecek, farklı client olacak vs dediniz başka açıklama yapmadınız o güncelleme ile ilgili ? 1 saattir yeni server açıklaması tekrarlanıp duruyor yayında

  2. #2
    Senior Member iVibe's Avatar
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    280
    İlerde eklenecek bir içerik dedi korekoda testleri yapılmış belki zombi etkinliğidir

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    20
    bahara doğru gelecek dedi kardeşim aşama aşama gelicekmiş kore serverında yazın test edilmiş

  4. #4
    bence koreko, japko, taiwanko, usko vs arasında turnuva olucak, benim tahminim bu yönde, çünkü ekip işi olduğundan bahsedildi.

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    162
    Quote Originally Posted by iVibe View Post
    İlerde eklenecek bir içerik dedi korekoda testleri yapılmış belki zombi etkinliğidir
    o etkinlik için farklı bir client gerekmiyor koreko'da aktif olan bi event zaten aynı client ile

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    360
    Moradon zombie olayı koreko da test olarak degil de event olarak vardı sanırım

  7. #7
    Mod Team Lead Perastis's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    Silver Skalitz
    Posts
    12,187
    Knight Empire etkinliği bahar aylarında gelecek ve şu aşamada herhangi bir bilgi/detay verilemiyor.
    NTTGame Community Team l @PeraNTT

    Be sure to read the Forum's Rules before posting!

    Can't solve your problem on the forums? Submit a Support Ticket

  8. #8
    Member
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    75
    Class
    KO -> Warrior
    Server
    KO -> Destan
    Race
    El-Morad
    Empire deyince aklıma direk Age of geldi. Knight royal bile geldiğine göre neden olmasın şuan mümkün gözüküyor. Age of temalı bir etklinlik falan

  9. #9
    Junior Member
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    20
    Quote Originally Posted by wickedshame View Post
    Empire deyince aklıma direk Age of geldi. Knight royal bile geldiğine göre neden olmasın şuan mümkün gözüküyor. Age of temalı bir etklinlik falan
    siteye baktımda age of empires tarzı conquerors gibi duruyor hade bakalım

  10. #10
    https://www.nttgame.com/knight/tr/newserveropen bu sayfada, EMPIRES diye yanıp sönen yere tıklayın.

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •