Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    28

    Gordion çok boş. Karakteri başka servera taşımak mümkün olmalı.

    Merhabalar. Gordion sunucusunda doğru dürüst kimse yok, her yer boş. Karakterimizi o kadar emek verip kastık, yeni bir sunucuya geçip baştan kasmak zor geliyor. Karakterimizi itemsiz, çıplak bir şekilde istediğimiz sunucuya taşıma şansımız var mı, yoksa da bunu getirmelisiniz diye düşünüyorum. Tekrar ediyorum, itemsiz, çıplak bir şekilde. İtemli falan değil. Aynı karakterle başka bir sunucuda devam edebilmeliyiz.

  2. #2
    Junior Member
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    28
    Ayrıca gereksiz gereksiz dc olup tekrar sıra saydırmak da bu sunucunun mahareti sanırım?

  3. #3
    Moderator SkCLucky's Avatar
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    3,454
    Merhaba,

    Bahsettiğiniz durum sistemsel olarak şu an için mümkün gözükmüyor.

  4. #4
    Junior Member
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    28
    Sınırlama getirilebilir. Atıyorum 83 levele kadar olan karakterler taşınabilsin, yani mağduriyet oluşturmaz bu bence. Sunucu canlı olduktan sonra herkes karakterini kasmaya heves eder bence, benim sorunum zaten var olan karakterimi sırf sunucu kötü diye bırakıp tekrar başka sunucuda baştan kasmanın zorluğu, heves burukluğu oluşturması. Oyuna 4 yıl kadar ara verip döndüğümde emekle kastığım karakterimi Gordion'da buldum(şu an 82 level ama kasmak zor oldu benim için). 2009 yılında Ionia'da açmıştım, o zamanların yeni sunucusu idi, şimdi Ares, Diez gibi bol itemli ama kimsenin olmadığı bir serverda oynuyorum. Bunda benim suçum yok. Madem öyle server birleşimleri de ona göre ayarlansın derim. Biraz düşününce hak vereceksiniz. Sunucuyu beğenmedim, o halde karakterimi bırakıp geçip başka sunucuda tekrar baştan aylar sürebilecek o süreci yaşayayım... Sıkıntılı değil mi sizce de?

  5. #5
    Senior Member ISpeedycort's Avatar
    Join Date
    Feb 2017
    Location
    이스탄불 / 칠면조
    Posts
    1,358
    Nickname
    빠른코르트
    Class
    KO -> Priest
    Server
    KO -> Gordion
    Race
    El-Morad
    Böyle Bişey Olsaydı Yeni Server'a Gerek Kalmazdı.

  6. #6
    Junior Member
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    28
    Quote Originally Posted by ISpeedycort View Post
    Böyle Bişey Olsaydı Yeni Server'a Gerek Kalmazdı.
    Yapılabilir. Ring basılmamış kendi karakteri olan bir kişi için mümkün bir şey. Eski serverdan ringli karakter al götür olmaz tabi. Yeni server ise ayrı. Sonuçta bu serverlar iteme doyuyor bir süre sonra. İster istemez yeni sunucu arıyor kimisi. Her şeyin sıfırdan olması başka bir şey, benim dediğim başka bir şey. Belki ben Manese geçerim, belki birisi manesten dieze geçer. Nerden bileceksin?

  7. #7
    Senior Member ISpeedycort's Avatar
    Join Date
    Feb 2017
    Location
    이스탄불 / 칠면조
    Posts
    1,358
    Nickname
    빠른코르트
    Class
    KO -> Priest
    Server
    KO -> Gordion
    Race
    El-Morad
    Quote Originally Posted by Heart_49 View Post
    Yapılabilir. Ring basılmamış kendi karakteri olan bir kişi için mümkün bir şey. Eski serverdan ringli karakter al götür olmaz tabi. Yeni server ise ayrı. Sonuçta bu serverlar iteme doyuyor bir süre sonra. İster istemez yeni sunucu arıyor kimisi. Her şeyin sıfırdan olması başka bir şey, benim dediğim başka bir şey. Belki ben Manese geçerim, belki birisi manesten dieze geçer. Nerden bileceksin?
    Yasal Olamayan Sunucularda Belki Bunu Yaparsın, Resmi Yerde Bu Saçmalıktan Öteye Gitmez, Yeni Server Amacı Herkesin 0'dan Başlamasıdır.

  8. #8
    Junior Member
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    28
    Yani sen burada kasılmış hazır 80 level karakterin item farkı olmadan adaletsiz olacağını, çok fark oluşturacağını düşünüyorsan benim durumuma bir şey demiyorsan ben senin yaklaşımını saçma bulurum. Zaten var olan server bunlar, yeni server değil hiçbirisi. Manes gibi yeni bir serverda bile ışıl ışıl adamlar neden bahsediyorsun anlamadım. Ben azıcık canlılık olsun ona razıyım.

    Edit: Cypher ring ile karakter satmak saçmalık değil de bu söylediğim saçmalık geliyorsa bence taraflı bakıyorsun. Hazır karakter satışına ne demeli?
    Last edited by Heart_49; 01-13-2019 at 12:37 PM.

  9. #9
    Member Sinekli_Bakkal's Avatar
    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    69
    Nickname
    SinekliBakkal
    Class
    KO -> Priest
    Server
    KO -> Gordion
    Race
    El-Morad
    National Point'e sahip karakterlerin, bir sunucundan diğerine taşınması bence göz önüne alınması gereken bir problem olurdu. Gerek 'Clan Sıralaması' olsun, gerek 'Karakter Sıralaması' olsun; insanların emeklerine saygısızlık. Parayla karakterler satın alınıp klanlara 'NP' harcanması gibi durumlara da yol açacaktır.

    'Zaten yapıyorlar!' diyeceksin ama bunu daha da meşrulaştırmaktan başka bir şey olmaz bu durum. Bunun gibi birçok soruna yol açacağı kanaatindeyim.
    Last edited by Sinekli_Bakkal; 01-13-2019 at 01:36 PM.

  10. #10
    Junior Member
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    28
    Dediğim gibi hepsi sınırlandırılır yeter ki olumlu bakılsın. Ringe karakter basıp satmak var, adam kendi karakterini neden başka yere taşıyamasın? Gerekirse np sıfırlar taşırsın bunlar kolay şeyler de istenirse yapılır tabi. Bir de kraldan çok kralcı olanlar olmasa. Ben kalktım 82 level çıplak karakterimi taşıdım Rosetta'ya, ne np var ne item var. Servera ne zararı olacak bu durumun? Zaten belli oranda bir item olmuş serverlar bunlar, yeni server açılsın da direk taşıyalım oraya demiyorum ki zaten imkanı olan yeni serverda da 1 hafta içinde 80 yapabilir. Mesele levelli karakter taşıması değil.

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •