Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    29

    Spirit of Logos için Geri Sayım !

    Merhaba,
    Logos için oyuna geri sayım eklense güzel olmaz mı ? özellikle %100 exp için bekleyenler oluyor. çıkacağı saat aralıkları da bilinen bişey olduğuna göre sağ üst köşeye server bilgisinin olduğu tarafa falan eklenebilir bence.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    452
    logos değince farklı anlayanlar burdamı

  3. #3
    Senior Member Damii's Avatar
    Join Date
    Jan 2018
    Posts
    893
    Class
    KO -> Warrior
    Server
    KO -> Ares
    Race
    El-Morad
    En azından logos, doğduğunda o harita bölgesinde ufak bir uyarı geçse, insanlar logos bölgelerini ziyarete gider.

    Do not go gentle into that good night,
    Old age should burn and rave at close of day;
    Rage, rage against the dying of the light.

  4. #4
    Member TekGeldimTekGiderim's Avatar
    Join Date
    Mar 2017
    Posts
    66
    Nickname
    lTekGeldimTekGiderim
    Class
    KO -> Warrior
    Server
    KO -> Diez
    Race
    Karus
    Abi öyle birşeye parmak bastın ki.Süper olur !! Ne zaman çıkacağını veya çıktığında bi uyarı olsa insan gibi o logosları kovalasak.Saat tutalım diyoruz biri bozuyor.Hadi gittin saat tuttun cıktı mı diye partyi çağırana kadar eziğin teki gelip alıp gidiyor.
    [COLOR="#000000"]TekGeldimTekGiderim (Manes / ArdreamHeroes)[/COLOR]
    [COLOR="#800000"]TheBadOrc (Pathos / AlwaysTogether)[/COLOR]
    [COLOR="#8B4513"]TekGeldimTekGiderim & FaTGaM ( Destan / UnitedOfAnatolia)[/COLOR]
    [COLOR="#008080"]TekGeldimTekGiderim & FaaaaaaTGaaaaaM ( Orion / JustWatchUs)[/COLOR]
    [COLOR="#B22222"]FaaaTGaaaM & Born2KiLL (Midgard / RLJ )[/COLOR]
    [COLOR="#800080"]VizigoTALaric ( Steam Pathos / Arcadians )[/COLOR]
    [COLOR="#4B0082"]TekGeldimTekGiderim ( Vega / RevolutioN )[/COLOR]
    [COLOR="#008000"]TekGeldimTekGiderim ( Diez / D3NG3 )[/COLOR]

  5. #5
    Junior Member
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    29
    aynen. geri sayım iyi olur.

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2018
    Posts
    1,091
    Afferin sana NTTGAME şu geri sayım yüzünden piyasa çöktü asas bozup warrior geçecektim görün ki elimde ki itemleri satamıyorum nedeni ne biliyor musunuz sizin şu saçma sitenizde ki geri sayım sayesinde millet yeni server gelecek diye oyunda item almayı bıraktı.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •