Page 191 of 290 FirstFirst ... 91141181189190191192193201241 ... LastLast
Results 1,901 to 1,910 of 2894
  1. #1901
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    1,460
    Quote Originally Posted by ScORp_LiON View Post
    Eposta'dan gelmiş gibi bir görüntü olsaydı yiyen çok olurdu
    Ya zaten onu yapan biraz akıllı olsa güncelleme tarihlerini yanlış yazmazdı bu kadar kafa yok adamda gitmiş geçen cumaya güncelleme yazmış

  2. #1902
    Member
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    89
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Destan
    Race
    El-Morad
    Olay ne beyler kim ne yapmış ne e postasi

  3. #1903
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2015
    Posts
    174
    Quote Originally Posted by TheRagon45 View Post
    Pvp server mı la bu db sıfırlanıcak ne
    usko nun pvp oldugunu bilmiyor arkadaş hatırlatın

  4. #1904
    Oyun ile ilgili değil de ya sitenin teması ile ilgili bir güncelleme ise ne gülerim ya bu kadar beklenti sonucu sadece bir tema değişikliği felan...

  5. #1905
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    13
    Bekliyoruz bakalım

  6. #1906
    Umarim bu kadar tantanaya,teoriye değicek bir takim yenilikler ve gelismelerle karsimiza cikarlar.. herkesi memnun etmek zaten cok zor bu dünyada ama beklentileri karsilayip duzgun bir oyun ortami benim de isteklerim arasinda acikcasi. Aksini dusunuyorum aman tanrikooo ortalik fena karisabilir

  7. #1907
    Ya bırakın gelin League of Legends oynayalım bu ne abi bu yeni sw gelcek diye sattım itemleri 1 haftadır oynuyorum çok iyiymiş premium yok GM ler ilgileniyor adamlar oyunu nasıl yükliycem diye canlı destek verdi dahası varmı. Yeni sw gelmezse lol e devam xD

  8. #1908
    Quote Originally Posted by NaberBenSigara View Post
    Ya bırakın gelin League of Legends oynayalım bu ne abi bu yeni sw gelcek diye sattım itemleri 1 haftadır oynuyorum çok iyiymiş premium yok GM ler ilgileniyor adamlar oyunu nasıl yükliycem diye canlı destek verdi dahası varmı. Yeni sw gelmezse lol e devam xD
    Lol ile Knihgt ı karşılaştırmak da güzel kafaymış dostum güle güle kullan Bir kere kategorileri farklı en baştan. Ha ben lol ü hiç oynamadım hiç de sevmem, oynayan arkadaşlarım var ısrar ederlerdi ama hiç oynamadım. Neden derseniz çakma oyunlara karşı antipatim var. Oyun bire bir Dota çakması. Dotayı da çok severdim hep onu oynardım. Sonuç olarak bu senin dediğin şuna benziyor. Sosyal hayattan örnek verecek olursam: bugün futbol maçı var ama neyse onu izlemeyim, yemek yapıp onu yiyeyim demek gibi birşey.

  9. #1909
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    1,460
    Quote Originally Posted by fantastik5555 View Post
    Kiminiz bu habere sevinecek kiminiz ağlayacak . Para ile item alım satımı yasak oyunda. Bu sebepten DB sıfırlanınca kimse üzülmeye hakkı yok. DB sıfırlanıyor . Rez alın
    Reis mayaları geçti

  10. #1910
    Dalga geçen arkadaşlar 16 sina pek bir şey kalmadi. Scorp lion yazdiklarindanda bu anlaşiliyor. Sifirlayacaklar

Page 191 of 290 FirstFirst ... 91141181189190191192193201241 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •