Page 98 of 290 FirstFirst ... 488896979899100108148198 ... LastLast
Results 971 to 980 of 2894
  1. #971
    Senior Member 0hMyGod's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Posts
    696
    Class
    KO -> Warrior
    Server
    KO -> Gordion
    Race
    Karus
    bi bakıyon aslında bizde pvp oynuyormuşuz, gerçek knight başlayacakmış aslında o tarihte

  2. #972
    Senior Member DarkSantiago's Avatar
    Join Date
    Nov 2016
    Location
    Manes
    Posts
    156
    Nickname
    DarkManX
    Class
    KO -> Mage
    Clan
    DARKLAND
    Server
    KO -> Manes
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by MrRetter View Post
    Teşekkürler hocam

  3. #973
    Senior Member DarkSantiago's Avatar
    Join Date
    Nov 2016
    Location
    Manes
    Posts
    156
    Nickname
    DarkManX
    Class
    KO -> Mage
    Clan
    DARKLAND
    Server
    KO -> Manes
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by tekdamar92 View Post
    S.a cümleten.Yaklaşık 1 senedir her konunun altına yeni server gelcek mi veya yeni server içerikli postlar atıp durdum.Uzun süredir bekliyorum gelmesini.Gelirse umarım bende başlayacam.Harmanım bildiğiniz.Nedense bu yeni server konusuna mesaj atmadım ama ilk mesajım böyle bomba gibi olsun.Bende 1.65 boy var ve bu tabela benden büyük Bu arada 4. levent metroda bugün çektim.Üstelik insanlar bunu çekerken acınası halde bana bakıyordu.Ama knight için değer.Bir daha hiçbirini görmeyecem nasıl olsa.Alıntı değildir.

    Kardeşim gözüme toz kaçtı sandım kör oldum sandım odaklamadan çekmişsin sanırım

  4. #974
    Senior Member
    Join Date
    May 2017
    Posts
    662
    Quote Originally Posted by DarkSantiago View Post
    Kardeşim gözüme toz kaçtı sandım kör oldum sandım odaklamadan çekmişsin sanırım
    Utandım çekerken bro anca bu kadar çıktı.27 yaşında birinin bunu çekmeye cesaret etmesi zor.Metroda kafa kessem insanlar bu fotoyu çekerken ki baktıkları gibi bakmazdı emin ol

  5. #975
    Senior Member Sariaslan's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Location
    İstanbul
    Posts
    840
    Nickname
    SariaslanLegolas
    Class
    KO -> Rogue
    Clan
    TheLordofTheRings
    Race
    El-Morad
    Quote Originally Posted by tekdamar92 View Post
    Utandım çekerken bro anca bu kadar çıktı.27 yaşında birinin bunu çekmeye cesaret etmesi zor.Metroda kafa kessem insanlar bu fotoyu çekerken ki baktıkları gibi bakmazdı emin ol
    Valla dostum ben o tarafları kullanmadığım için göremedim henüz. Topkapı tarafında yoktu hiç reklam. Görsem hiç utanmadan selfie çekeceğim

  6. #976
    Senior Member
    Join Date
    May 2017
    Posts
    662
    Quote Originally Posted by Sariaslan View Post
    Valla dostum ben o tarafları kullanmadığım için göremedim henüz. Topkapı tarafında yoktu hiç reklam. Görsem hiç utanmadan selfie çekeceğim
    Kardeşim ben fenerbahçeliyim.Geçen cumartesi günü hastanede Ozan Tufan'ı gördük.İnan zerre heyecanlanmadım.Fotoğraf falan aklıma gelmedi.Onu bırak dönüp arkamı bakmadım bile.Ama metroda bunu görünce elim ayağım birbirine dolaştı Açın la server lütfen bak... Koca koca adamları maskara ettiniz yeter gayrı yeterrrrr...

  7. #977
    Quote Originally Posted by tekdamar92 View Post
    Kardeşim ben fenerbahçeliyim.Geçen cumartesi günü hastanede Ozan Tufan'ı gördük.İnan zerre heyecanlanmadım.Fotoğraf falan aklıma gelmedi.Onu bırak dönüp arkamı bakmadım bile.Ama metroda bunu görünce elim ayağım birbirine dolaştı Açın la server lütfen bak... Koca koca adamları maskara ettiniz yeter gayrı yeterrrrr...
    Ya bana ne demeli konyada oturuyorum selfie çekilmek için istanbula bilet aldim ayin 18 ine kadar kaldırmazlarsa tabi

  8. #978
    Senior Member Sariaslan's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Location
    İstanbul
    Posts
    840
    Nickname
    SariaslanLegolas
    Class
    KO -> Rogue
    Clan
    TheLordofTheRings
    Race
    El-Morad
    Quote Originally Posted by tekdamar92 View Post
    Kardeşim ben fenerbahçeliyim.Geçen cumartesi günü hastanede Ozan Tufan'ı gördük.İnan zerre heyecanlanmadım.Fotoğraf falan aklıma gelmedi.Onu bırak dönüp arkamı bakmadım bile.Ama metroda bunu görünce elim ayağım birbirine dolaştı Açın la server lütfen bak... Koca koca adamları maskara ettiniz yeter gayrı yeterrrrr...
    Dostum ozan tufana kim heyecanlanır ya Drogba filan olsa neyse
    Valla bende görsem çok heyecanlanırım eminim, çocukluğumuz var orada resmen.

  9. #979
    Senior Member
    Join Date
    May 2017
    Posts
    662
    Quote Originally Posted by Hes_JSfdFGPK View Post
    Ya bana ne demeli konyada oturuyorum selfie çekilmek için istanbula bilet aldim ayin 18 ine kadar kaldırmazlarsa tabi
    Konya yoluna iyi bak tabela olabilir.Nerde çektin derlerse Gonya Yolunda Gonya Gonya dersin

  10. #980
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2017
    Posts
    1,991
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Vega
    Beklentilerimi güncelliyorum kesinlikle YENİ SERVER GELMİCEK.
    1-Delos Abyss güncellemesi
    2-Arayüz Güncellemesi
    3-PK PUS itemlerinde indirim
    4-CZ&EMC&LFC Grafik güncellemeleri (Doku&Yapı)
    5-Yeni craft sistemleri
    6-CZ yaratık güncellemeleri,Adream Grafik ve Map küçültmesi
    7-Yeni Maradon
    8-Yeni Kale savaşı entegresi (Testi yapılmıştı dövme vermişlerdi o savaş)
    9-Lunar War savaşı haritasının küçülmesi ve doku güncellemeleri
    >EN DÜŞÜK İHTİMALLERİM
    1-Pus'un TL ye dönmesi veya Dolar kurunun 3'e sabitlenmesi
    2-Oyun haklarının tamamen NTT tarafından alınması
    3-Yeni server gelmesi bunu neden beklemediğim ise sitenin adının knightonline''WORLD'' olması burdan USKO ya yeni server gelmez 3xxx güncellemesi gelecek büyük ihtimal

Page 98 of 290 FirstFirst ... 488896979899100108148198 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •