Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Senior Member xunspokenx's Avatar
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    192
    Class
    KO -> Warrior
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus

    Şu estlanttaki Boss lar oyunculara vurmasın artık

    Vallahi bıktım moblara kolay kolay yatmıyorum biraz exp kasıcam derken kafama düşen Talosa yatıp saatlarce uğraştığım emeğim boşa gidiyor. %1 83+ da kolay mı kasılıyor? Çok mu zor bir durum Estlant bosslarının oyuncular dokunmadıkça onlara dönmemeleri? Talos dediğin boss 1 km den görüp yanına ışınlanırcasına koşuyor kaçmak bile kaçamıyorsun.

  2. #2
    Member Loranzo's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Posts
    43
    Nickname
    Loranzo
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Destan
    Race
    El-Morad
    Quote Originally Posted by xunspokenx View Post
    Vallahi bıktım moblara kolay kolay yatmıyorum biraz exp kasıcam derken kafama düşen Talosa yatıp saatlarce uğraştığım emeğim boşa gidiyor. %1 83+ da kolay mı kasılıyor? Çok mu zor bir durum Estlant bosslarının oyuncular dokunmadıkça onlara dönmemeleri? Talos dediğin boss 1 km den görüp yanına ışınlanırcasına koşuyor kaçmak bile kaçamıyorsun.
    Talos dediğin mob sonsuza kadar kovalar seni. Hiç birşey yapamazsın.
    [COLOR="#008080"]Mühim olan problem yaratmak , Çözüm nasıl olsa bulunur. [/COLOR]

  3. #3
    Senior Member xunspokenx's Avatar
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    192
    Class
    KO -> Warrior
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by Loranzo View Post
    Talos dediğin mob sonsuza kadar kovalar seni. Hiç birşey yapamazsın.
    kesinlikle öyle , hayır hızları da arttırıldı işin kötüsü. oyunculara komplo kurar gibi birşey bu. işin kötüsü çantamda 30 taş vardı relog attım town geçeyim diye taşlarım silinmiş bu da ilk defa geliyor başıma

  4. #4
    Senior Member NoOne1337's Avatar
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    215
    Class
    KO -> Priest
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus
    valla rogue search 25 değil, mage 80 blink yeteneğinden daha hızlı coşuyor bu bosslar. zaten afk bırakmıyorum ama eslanta geçerken de ts silip geçiyorum n'olur n'olmaz diye.
    "Çok az oyuncu kazandığı büyük paraları hatırlar. Tuhaftır ama her büyük oyuncu kariyerinin büyük yenilgilerini unutmakta zorluk çeker." - "Jack King"
    Ben ne derim; "take them all, give nothing back"

  5. #5
    Senior Member xunspokenx's Avatar
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    192
    Class
    KO -> Warrior
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by NoOne1337 View Post
    valla rogue search 25 değil, mage 80 blink yeteneğinden daha hızlı coşuyor bu bosslar. zaten afk bırakmıyorum ama eslanta geçerken de ts silip geçiyorum n'olur n'olmaz diye.
    yani işte onu diyorum pasif olsa bu bosslar , neden agresif mode' dalar ? oyuncuya , oyuncunun kastığı expe kastı mı var yapımcı firmanın? exp parti girmem , genie kullanmam. solo ve elle oynuyorum bu oyunu , şimdi nasıl kasayım giden %5 exp'i ?

  6. #6
    Senior Member NoOne1337's Avatar
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    215
    Class
    KO -> Priest
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by xunspokenx View Post
    yani işte onu diyorum pasif olsa bu bosslar , neden agresif mode' dalar ? oyuncuya , oyuncunun kastığı expe kastı mı var yapımcı firmanın? exp parti girmem , genie kullanmam. solo ve elle oynuyorum bu oyunu , şimdi nasıl kasayım giden %5 exp'i ?
    ben 3 senedir draki tower ve pre pasif chaos gibi seçenekleri değerlendiriyordum, mitril geldi de yüreğimize su serpti. ama cidden bosslar güçlendi ve tek başıma tk keserken kesemeyecek duruma gelişimi yadırgamadım ancak agresif modlanması cidden korkutucu.
    "Çok az oyuncu kazandığı büyük paraları hatırlar. Tuhaftır ama her büyük oyuncu kariyerinin büyük yenilgilerini unutmakta zorluk çeker." - "Jack King"
    Ben ne derim; "take them all, give nothing back"

  7. #7
    Senior Member xunspokenx's Avatar
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    192
    Class
    KO -> Warrior
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by NoOne1337 View Post
    ben 3 senedir draki tower ve pre pasif chaos gibi seçenekleri değerlendiriyordum, mitril geldi de yüreğimize su serpti. ama cidden bosslar güçlendi ve tek başıma tk keserken kesemeyecek duruma gelişimi yadırgamadım ancak agresif modlanması cidden korkutucu.
    evet tabiki bosslar güçlenmeli , bende yadırgamadım bunu neticede boss bu tek kişi kesememeli parti olmalı ama agresif olunca piyangodan çıkmış bir exp düşüşü yaşıyorsun

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •