Results 1 to 5 of 5
  1. #1

    Exclamation E-Posta Hakkında (YARDIM)

    Merhabalar, uzunca bir süredir girmediğim hesabıma birkaç gündür giriş yapmayı deniyorum ancak giriş yapamıyorum. Bunun sebebi ise uzun süredir giriş yapmadığım için benden şifre yenilemem isteniyor. Ancak bu noktada şöyle bir problem ortaya çıkıyor, portalda şifre değişikliği için gönderilen bilgilendirme e-postası tarafıma 3 gündür iletilemiyor.

    Dün akşam saatlerinde şifreyi değiştirmek yerine sıfırlamayı deneyeyim dedim, ve aynı şekilde oradan da e-posta alamadığım için şuan portala da giriş yapamıyorum. Yine aynı şekilde akşam saatlerinde bilet açmıştım ancak giriş yapamadığım için akıbeti hakkında bilgim yok. Yardım ederseniz sevinirim.

    Kullandığım mail outlook adresine kayıtlı, forumda daha önce bu sorunla karşılaşmış birisinin postunu gördüm, üslup dolayısıyla yardım isteği geri çevrilmiş; umuyorum yerinde bir üslup kullanmışımdır.

  2. #2
    Mod Team Lead ScORp_LiON's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    Miami / FL
    Posts
    32,708
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by hde_GR8SHUTK View Post
    üslup dolayısıyla yardım isteği geri çevrilmiş; umuyorum yerinde bir üslup kullanmışımdır.
    Destek biriminden yardım almak için normal bir dil kullanmanız gerekiyor. Anladığım kadarıyla yeni bilet oluşturdunuz ve cevap bekliyorsunuz. Cevap gelene kadar sabırla bekleyiniz.
    Cheat Report konuları açan kişi ve yetkili ekip tarafından görülmekte olan özel paylaşımlardır. Herhangi bir sebeple Cheat Report konuları resmi forum, farklı forum sayfaları ya da 3. kişilerle paylaşılması yasaktır. Bu kurala uymayan hesaplar GM inisiyatifine göre cezalandırılacaktır.


  3. #3
    Quote Originally Posted by ScORp_LiON View Post
    Destek biriminden yardım almak için normal bir dil kullanmanız gerekiyor. Anladığım kadarıyla yeni bilet oluşturdunuz ve cevap bekliyorsunuz. Cevap gelene kadar sabırla bekleyiniz.
    Bileti oluşturrdum evet ancak yukarıda da belirttiğim gibi bilet sonuçlanmadan şifremi sıfırlamayı denedim. Haliyle sıfırlama e-postası gelmediği için sistem tarafından oluşturulan yeni şifremi bilmiyor ve bileti takip edemiyorum.

  4. #4
    Yardımcı olabilecek bir yetkili yok mudur? Hala beklemekteyim.

  5. #5
    Updullahhh

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •