Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13
  1. #1

    Sebepsiz yere kapatılan hesap BoooooM

    Arkadaşlar ticket bölümünden durumu izah etmeye çalışsamda istediğim sonuca ulaşamadım karakter asla hille kullanmadım kullanmamda karakterde zaten o kadar item vardı ki hile gerektirecek bir durum yoktu her ay pustan zaten 3200 cash kullanan biriyim ben ne diye hile açıp paramı çöpe atıyım sizden istediğim tekrar inceleme yapılması .Aşagıya karakterle çekilmiş videoları koyacam lütfen yardımınızı bekliyorum .



    https://www.youtube.com/watch?v=tD91EdJiMA8 : KARAKTERİN İTEM TANITIM VİDEOSUDUR.
    https://www.youtube.com/watch?v=Z6CwLncaYlo : KARAKTERİN BASE PK VİDEOSUDUR

    https://www.youtube.com/watch?v=GgljV79ix3M : KARAKTERİN ARDERAM PK VİDEOSUDUR .

    Sizden sadece tekrar inceleme talep ediyorum inceleme yapıldıgında mağduriyetim ortaya çıkacaktır .

    Ban yiyen karakter : BoooooM
    Servar : Rosetta
    HESAP DURUMU : TPT CR
    Last edited by ProficientRoros; 11-28-2018 at 12:30 PM.

  2. #2
    Senior Member AysunCuk's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2,689
    Nickname
    PuxbemtiS
    Server
    KO -> Gordion
    Merhaba,

    Geçmiş olsun, destek ekibi hile var diyorsa bundan ötürü varsa sizin karakteri paylaştığınız yada internetinizi paylaştığınız arkadaşlarınız ile konuşmanız gerekiyor bence.
    http://forum.nttgame.com/forum/ximage.php,qu=731930,atype=sigpic,adateline=147630  5518.pagespeed.ic.1t-N2TA4hX.webp

  3. #3
    Quote Originally Posted by AysunCuk View Post
    Merhaba,

    Geçmiş olsun, destek ekibi hile var diyor ise, varsa sizin karakteri paylaştığınız yada internetinizi paylaştığınız arkadaşlarınız ile konuşmanız gerekiyor bence.
    Sorun burada zaten kardeşim . İtem videosuna baksana bir kardeşim sence bu karakterde kim niye hile açsın akıl var mantık var. Bir tane perulu adam var sürekli herkeze hile diyor o salak video çekip atıyor ve sonra tpt cr diye ban yiyorum karakteri tekrar inceleseler durum ortaya cıkacak aslında

  4. #4
    Senior Member AysunCuk's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2,689
    Nickname
    PuxbemtiS
    Server
    KO -> Gordion
    Öyle bir durum olduğunu sanmıyorum, öyle olsa oyunda kimse kalmazdı.
    http://forum.nttgame.com/forum/ximage.php,qu=731930,atype=sigpic,adateline=147630  5518.pagespeed.ic.1t-N2TA4hX.webp

  5. #5
    Quote Originally Posted by AysunCuk View Post
    Öyle bir durum olduğunu sanmıyorum, öyle olsa oyunda kimse kalmazdı.
    Ama ben kendimden eminim karakterin ban yediği dönem arderam oynuyordum tormentli adama tek atıyordum ben ne diye hile açıyım yani .

  6. #6
    Senior Member AysunCuk's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2,689
    Nickname
    PuxbemtiS
    Server
    KO -> Gordion
    Bu konuda benim yorum yapmam bir şeyi değiştirmeyecek destek ekibi ile iletişimi sürdürüp detay öğrenmeye çalışabilirsiniz, bu arada hesap paylaşıyormuydunuz ?
    http://forum.nttgame.com/forum/ximage.php,qu=731930,atype=sigpic,adateline=147630  5518.pagespeed.ic.1t-N2TA4hX.webp

  7. #7
    Quote Originally Posted by AysunCuk View Post
    Bu konuda benim yorum yapmam bir şeyi değiştirmeyecek destek ekibi ile iletişimi sürdürüp detay öğrenmeye çalışabilirsiniz, bu arada hesap paylaşıyormuydunuz ?
    Hayır zaten ticket bölümünde durumu ne kadar anlatmaya çalışsamda bana sürekli aynı cevap geldiği için buraya konu açma gereği duydum , Hayır hesabımı kimseyle paylaşmıyordum.

  8. #8
    Senior Member AysunCuk's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2,689
    Nickname
    PuxbemtiS
    Server
    KO -> Gordion
    Destek ekibi ile bir kere daha konuşun umarım iç açıcı sonuç alabilirsiniz yada sebebini öğrenirsiniz. Destek ekibi ne derse o yapacak bir şey yok geçmiş olsun.
    Knight Online Discord Kanalı buradan da GM lere sorabilirsiniz aslında genelde yanıt veriyorlar bol şans.
    http://forum.nttgame.com/forum/ximage.php,qu=731930,atype=sigpic,adateline=147630  5518.pagespeed.ic.1t-N2TA4hX.webp

  9. #9
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    5
    BoooooM LEGALDİR ! Tekrar inceleme talep ediyoruz .

  10. #10
    Karakteri tekrar incelemenizi istiyoruz çünkü hile kullanmıyordu mağdur durumda olan arkadaşımıza yardımcı olun.

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •