Page 5 of 8 FirstFirst ... 34567 ... LastLast
Results 41 to 50 of 79
  1. #41
    Senior Member UBB883's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Location
    Report Koxpers
    Posts
    761
    Nickname
    LuftWaffe
    Class
    KO -> Mage
    Race
    El-Morad
    Quote Originally Posted by LiteraryLuckys View Post
    Mgame de Türkçe bilen birisi var mı diye hiç düşünüz mü ? Yada diyelim ki Ntgame yayıncılığı bıraktı Mgame ile nasıl iletişime geçmeyi planlıyorsunuz ? Arkadaşlar haklısınız haksızsınız demiyorum ancak eskiye dönüp bir bakın, eskiden ne Türkçe dil desteği vardı nede GM ler ile iletişime geçebilme durumu vardı. İllegal oyunu da unutmamalısınız. Hani şu cz de her saniye her dakika npt yapılan günleri. Benim isteğim şu yönde olurdu; Nttgame oyunu tüm haklarıyla Mgame'in elinden alsın ancak bu kadar para kazanan bir firma asla oyunu satmayacaktır.

    @UBB883 Korekoyuda Uskoyuda yöneten firma Mgame dir. Bu durumda hangi firma suçlu biraz açıklayabilir misiniz ? Yıl başı etkinliklerinin oyuna dahil edilmesini Nttgame mi istemiyor yani ? Yukarıda söylediğim gibi siz hala daha idrak sorunu yaşıyorsunuz.
    Sen yayıncıysan sen sorumlusun. Oyuncunun temsiliyetini beceremiyorsan çeker gidersin. Senin idrak edemediğin nokta şu, hem oyuncuyla yapımcı arasına girip her türlü hizmette fiyat artışına sebep olup, oyun kalitesini düşürüp, etkinliklerde sorunlar yaşatıp ki bazen etkinlikleri bile getirmeyerek oyuncuyu mağdur eden bir yayıncıyı savunmanın tek mantıklı açıklamasının olmaması o da çıkar ve yaranmak. Çünkü eskiden o ekipten biriydin dediğin gibi başka nicklerle moderatörlük yapmıştın. Şimdide gelmiş idrak falan seviyeyi düşürücü yorumlar atıyorsun. Kimsenin idrak kabiliyetinde bir sıkıntı yok. Yalakalık ve çıkarcılık nedir hepimiz iyi biliyoruz

    Hala diyorlar eskiyi unutmayın türkçe dil desteği kardeşim bunlar imkansız değil? imkansızı başarmış gibi gezmeyin etrafta 2018 yılındayız farkına varın.


    He's the hero Knight Online deserves, but not the one it needs right now. So we'll hunt him. Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent guardian, a watchful protector. A dark knight



  2. #42
    Senior Member UBB883's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Location
    Report Koxpers
    Posts
    761
    Nickname
    LuftWaffe
    Class
    KO -> Mage
    Race
    El-Morad
    Quote Originally Posted by LiteraryLuckys View Post
    @UBB883 Korekoyuda Uskoyuda yöneten firma Mgame dir. Bu durumda hangi firma suçlu biraz açıklayabilir misiniz ? Yıl başı etkinliklerinin oyuna dahil edilmesini Nttgame mi istemiyor yani ? Yukarıda söylediğim gibi siz hala daha idrak sorunu yaşıyorsunuz.
    Senin zamanında moderatörlük yapıtığın firma suçlu. Kimsenin idrak yeteneğinde bir sorun yok. Yayıncı firmaysan sen benim sorunum seninle. Oyucunun haklarını temsil edemiyorsun, yapımcıyla arama girerek mal ve hizmet fiyatlarında artışa sebebiyet veriyorsun, etkinlikleri keyfine keder getirip kapatıyorsun, parasal açıdan zarara uğratacak sorunları anında çözüp, maddi anlamda size çıkar sağlayacak problemleri ilettik bekliyoruz falan diyorsun, oyunun temel anlamda özellikleri olan karakter silme gibi özellikleri bile senelerdir aktif etmeyip isteyen yüzük bassın kafasıyla hareket ediyorsun... Ve sonra bana gelip diyorsun ki hiç düşündün mü mgame de türkçe bilen var mı Olmasın kardeşim türkçe bilen bana bugsuz oyun mu sundun, deli etkinlikler mi yaptın, zaten sana gelen türkçe sorunların yarısına yapımcıya ilettik bekliyoruz cevabı veriyorsun kalanıda basit problemler... Kime asgari ücret versem oturturum pc başına verir sana türkçe desteğini geç bunları.

    Eskiden başka hesabınla moderatör olduğun için şimdi yaranmak ve çıkar sağlamak adına oyuncular arasında yandaş yorum yapıyorsun. Başka konularda bunu açıklamıştın zaten gizli bir bilgi de değil ama millet saf, yazarken akıllarında bulunsun neden bu adam böyle konuşuyor amacı ne anlasın. İnsanların idrak yeteneklerine neden hakaretler ediyor falan diye boşuna düşünmesinler yeni/eski moderatörlerin son günlerde olayı bu sanırım oyuncuyu aşağılamak


    He's the hero Knight Online deserves, but not the one it needs right now. So we'll hunt him. Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent guardian, a watchful protector. A dark knight



  3. #43
    Senior Member LiteraryLuckys's Avatar
    Join Date
    Jan 2017
    Location
    Türkiye
    Posts
    1,964
    @UBB883 Şuanda ekipte olmadığıma göre onlardan biri değilim demektir. Fiyat konusuna gelecek olursak hangi konuda fiyat artışına Nttgame sebep oldu ? Etkinlik getiremiyorlar demişsiniz ama forumda sürekli olarak GM ekibi bir etkinlik gelmeden önce herhangi bir sorun olmaması adına kontroller sağlanıyor diyor. Karakter silme olayına gelecek olursak çok fazla sayıda karakter çalınması durumu oluyor, bu durumda karakteri çalan şahıs karakteri silerse ne olacak bunu hiç düşündünüz mü ? İdrak etmek kavrayamamak, anlayamamak anlamına gelir ve küçük düşürücü bir kelime değildir. Sizin yazdığınız yalaka kelimesi ise bir hakarettir. Sözlerine dikkat ediniz aksi halde forum hesabınıza cezai işlem uygulanabilir.

  4. #44
    Senior Member AngryBird's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    2,242
    Nickname
    ARROWRISES
    Class
    KO -> Rogue
    Clan
    Dexterity
    Server
    KO -> Europa
    Race
    El-Morad
    Haksızlık yapılıyor diyemeyiz bence kendini bilmez nankör yada şöyle söyleyeyim koxptan canı yanmış yada farm ellerı ayakları kapatılmış yani kısaca forumda coğunun derdi farklı .oyunun ne kadar iyi durumda olduğu ortada. Bunları pek takmamak lazım iyi forumlar
    Last edited by IBlackWicked; 01-07-2018 at 09:39 AM.
    #Dexterity

  5. #45
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    23
    Quote Originally Posted by AngryBird View Post
    Haksızlık yapılıyor diyemeyiz bence kendini bilmez nankör yada şöyle söyleyeyim koxptan canı yanmış yada farm ellerı ayakları kapatılmış yani kısaca forumdacoğunun derdi farklı .oyunun ne kadar iyi durumda olduğu ortada. Bunları pek takmamak lazım iyi forumlar
    Last edited by IBlackWicked; 01-07-2018 at 09:39 AM.

  6. #46
    Senior Member KeteHore's Avatar
    Join Date
    May 2016
    Location
    Erzurum
    Posts
    504
    Nickname
    Blaster
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Olympia
    Race
    El-Morad
    Quote Originally Posted by AngryBird View Post
    Haksızlık yapılıyor diyemeyiz bence kendini bilmez nankör yada şöyle söyleyeyim koxptan canı yanmış yada farm ellerı ayakları kapatılmış yani kısaca forumda coğunun derdi farklı .oyunun ne kadar iyi durumda olduğu ortada. Bunları pek takmamak lazım iyi forumlar
    2 gündür hakaret eden bu arkadaş modlarla aynı clanda olduğu için mi ceza almıyor acaba?
    Last edited by IBlackWicked; 01-07-2018 at 09:40 AM.

  7. #47
    bende nankörlük yapıldığını düşünüyorum boş muhabbetten ibaret eskiden insanlar karşısında muhattap göremiyordu heryer koxp doluydu exp slotları cz trenciler gmleri kapalı kapılar ardında varmı yokmu bilinmeyen bi mit olarak sanıyorduk şimdi kanlı canlı görüyoruz yayınlardan
    adam yerine insan yerine konmak diye bişey vardır nttgameden önce böyle 1 durum yoktu oyunculara köpek muhamelesi yapıyordu koxpmus tblymis zaten bağımlılar her türlü oynarlar zihniyeti vardı cheat reports discorddan hile ihbar bunlar geçmişe göre büyük lüx koxperları banlamalarının yanı sıra asıl önemli olan sürekli ve düzenli kontrol yaparak caydırıcı olmaları yani koxper adam açıcağı varsada açmıyor kendimden örnek vereyim 6 7 yıl önce trencilerden kutu almak için ciddi anlamda koxp kullanan biri olarak yıllardır illegal kullanmıyorum çünkü artık rekabet etmek için bu tarz programlara gerek yok eskiden herkeste vardı sizde olmayınca geri kalıyordunuz artık neredeyse kimsede yok oyuna rosettada destanda başlayanlar oyun tarihi hakkında yılların oyuncusu gibi ahkam kesmeleri çok enteresan...

  8. #48
    Ben düşünmüyorum !

  9. #49
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2017
    Posts
    124
    Sıkıntı şurada NTTgame malesef Mgameye sözünü geçiremiyor. Çünkü Mgame istese sözleşmesi bittiği zaman başka bir yayıncı firma ile anlaşma imzalayabilir. Ben NTTgame grubunun Mgamaye baskı yaptığına da inanmıyorum. Mgame şu şöyle olacak dediği zaman emir anlaşıldı efendim deyip susuyorlardır. Sıkıntı yapımcı firmada bu kadar geri bu kadar beceriksiz bir yapımcı firma şu an ki oyun piyasasında belki çok nadirdir. Bu yazdıklarımızın Mgame ye bir şekilde ulaşmasını istiyorum . Ne kadar beceriksiz ne kadar umursamaz bir firma olduğunu görsünler.
    Last edited by AirBoNeD; 01-07-2018 at 09:44 AM.

  10. #50
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    New City
    Posts
    241
    Nickname
    BenBiLMeM
    Class
    KO -> Priest
    Clan
    Life-MoooN
    Server
    KO -> Destan
    Race
    El-Morad
    Quote Originally Posted by KompleSantrafor View Post
    bende nankörlük yapıldığını düşünüyorum boş muhabbetten ibaret eskiden insanlar karşısında muhattap göremiyordu heryer koxp doluydu exp slotları cz trenciler gmleri kapalı kapılar ardında varmı yokmu bilinmeyen bi mit olarak sanıyorduk şimdi kanlı canlı görüyoruz yayınlardan
    adam yerine insan yerine konmak diye bişey vardır nttgameden önce böyle 1 durum yoktu oyunculara köpek muhamelesi yapıyordu koxpmus tblymis zaten bağımlılar her türlü oynarlar zihniyeti vardı cheat reports discorddan hile ihbar bunlar geçmişe göre büyük lüx koxperları banlamalarının yanı sıra asıl önemli olan sürekli ve düzenli kontrol yaparak caydırıcı olmaları yani koxper adam açıcağı varsada açmıyor kendimden örnek vereyim 6 7 yıl önce trencilerden kutu almak için ciddi anlamda koxp kullanan biri olarak yıllardır illegal kullanmıyorum çünkü artık rekabet etmek için bu tarz programlara gerek yok eskiden herkeste vardı sizde olmayınca geri kalıyordunuz artık neredeyse kimsede yok oyuna rosettada destanda başlayanlar oyun tarihi hakkında yılların oyuncusu gibi ahkam kesmeleri çok enteresan...
    nankörluk dıye birsey yokdur dostum biz bu oyuna para vererek oynuyoruz kımse kusura bakmasın hakkımızı ararız.
    onceden muhattab bulamıyordunuz falan demıssın koxxp vardı demıssın evet o zamanlar oyleydı ama o zamanalr bence oyun daha zevklıydı ben 1 lıra para vermeden 80+ya car ksaıp uzerımı dızıp pk attıgımı bılıyorum hadı bıde sımdı 1 kurus yatırmadan oyna gorelım.
    onceden premıumsuz droplar en az sımdının 3 katıydı monster stoneden premıumsuz aldıgımız dropları sımdı dc premıumla goremıyoruz neden acaba dusundunmu artık bu oyuna para vermeden oynayamaz hale geldın de ondan artık acın gozunuzu koxpu buyuk cogunlukla engelledı dıye basımıza ulema yaptınız bir guzel yaptırımı oldu dıye onca oyuncunun aleyhıne olan seylerı gormezden gelmenız cok sacma.
    onceden ısten okuldan eve gelıp oyuna gırmeye can atarken şimdi ay sonu gelıyor pre parasını cıkarmak ıcın jr bekle pazar yap 100k 200 k ıcın kavga et olmadı cebınden bayıl pre parasını sonra tekrar oyuna gır.
    sonra dıyorsunuz ntt haksızlık yapılıyor hıcte kusura bakmasınalr haksızlık falan yapılmıyor bız para verıyorsak hızmet almalyız.

Page 5 of 8 FirstFirst ... 34567 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •