Page 1 of 25 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 246
  1. #1
    Senior Member Wanrina's Avatar
    Join Date
    May 2015
    Location
    İstanbul
    Posts
    358
    Nickname
    Wanrina
    Class
    KO -> Warrior
    Clan
    NTTGAME
    Server
    KO -> Ares
    Race
    El-Morad

    ICS/OTP için Sıkça Sorulan Sorular



    Merhaba Şövalyeler,

    Bu duyurumuzda ICS servislerinin kurulumundan, karşılaşabileceğiniz zorluklarla ilgili önemli başlıkları derlemek ve en hızlı şekilde sizlere ulaştırmak istedik.

    ICS Sistemine http://otp.nttgame.com/ adresi üzerinden ulaşabilirsiniz.

    PC Versiyon için kurulum, doğrulama ve öğretici videolara buradan ulaşın.

    Mobil Versiyon için kurulum, doğrulama ve öğretici videolara buradan ulaşın.

    • Numara değişiklikleri her zaman otp.nttgame.com adresi üzerinde bulunan HESABIM sekmesinden yapılabilir ancak ICS hizmetini daha önce kullanıyordum ancak telefon numarama erişimi kaybettim diyen oyuncularımız support.nttgame.com adresinden ICS/OTP kategorisine destek talebi gönderebilirler. Hesap doğrulama işleminin ardından gerekli değişiklikleri sizin için sağlayacağız.

    ICS [SE3005-3010] hatası alıyorum ve kurulumu tamamlayamıyorum!

    Yaşamış olduğunuz sorunun sebebi AnyOTP programı için kullanılmış, son kullanma tarihi geçmiş veya hatalı bilgi kullanmanızdır.

    Sorunun çözümü için;

    - http://otp.nttgame.com adresine kullanıcı adınız ve şifrenizle giriş yapınız.
    - "My ICS" bölümünde "Resend OTP ID & Auth Code" seçeneğini seçiniz.
    - Alt tarafta bulunan "Resend Authentication Code" butonuna tıklayınız. (Bu işlemi gerçekleştirmeniz için en az 5 Npoint'e sahip olmanız gerekmektedir.)
    - Telefonunuza yeni Auth Code & OTP ID gönderilecektir.
    - Bu bilgiler ile AnyOTP programını tekrar çalıştırınız.


    OTP ID bölümüne “ko” yazmayı ve programı aktive etme sırasında internet bağlantınızın olmasına dikkat ediniz.

    • ERROR! OTP LOGIN FAILED WITH UNKNOWN ISSUE. PLEASE CONTACT CUSTOMER SERVICE
    Yani diyor ki ''HATA! BİLİNMEYEN SORUN. HEMEN BİZİMLE İLETİŞİME GEÇİN ''

    Bu durum için çözümlerimiz oldukça basit

    Lütfen AnyOTP programını kullanmış olduğunuz cihazın Saat & Tarih güncellemesini ve AnyOTP programının ayarlar bölümünden Time Synchronize işlemini buradan gerçekleştiriniz. Zaman ayarlarınızın İstanbul (UTC+3) olarak yapılandırıldığından emin olunuz.

    Daha sonra oyuna giriş için , OTP testi veya Portal üzerinden değişim işlemleri için daha önce kullanılmamış bir OTP kodu kullanınız.

    Eğer sorununuz hala devam ediyorsa hatalı giriş denemeleri sebebi ile sistem kendini bloke etmiş olabilir. Sistemin bloke durumunu kaldırmak için lütfen burada bulunan adımları gerçekleştiriniz.

    ICS Kalkanım aktif ancak oyun AnyOTP kodunu sormuyor

    Bu sorun üzerinde çalışmalarımız devam etmektedir. Ancak hesabınız üzerinde birkaç yararlı güncelleme yapmamız gerekebilir. Hemen support.nttgame.com adresi üzerinden bizimle iletişime geçiniz.

    NTT Game || Destek Ekibi
    support.nttgame.com
    Last edited by Patheoz; 06-02-2017 at 11:32 AM.
    Wanrina
    Customer Support Team


  2. #2
    Member
    Join Date
    May 2016
    Posts
    71
    Nickname
    CeVr
    Race
    El-Morad
    Support bölümünden bilet gönderilmiyor. Bilet bölümüne girdiğimde ara kısmına yazsamda ileri gitmiyor, aşağıdaki başlıklara tıklanmıyor zaten bi el atın. Ics aktif sıkıntı yok ama oyuna girerken sormuyor

  3. #3
    Senior Member IamBone's Avatar
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    234
    Quote Originally Posted by cevr555 View Post
    Support bölümünden bilet gönderilmiyor
    Başka bir tarayıcı ile deneyin. Yandex ile gönderemiyorum bende ama internet explorer ile çalışıyor. Firefox - Opera - İnternet Explorer deneyin =)

  4. #4
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2017
    Posts
    11
    Ben OTP kategorisi altından bilet gönderemiyorum neyi yanlış yapıyorum bilmiyorum ama tüm alanları dolduruyorum ve çok uzun msj da yazmıyorum ama zorunlu alanları doldurun yada çok uzun yazıyorsunuz diyor ve bilet gönderemiyorum.Dün başka kategori altından bilet yolladım onda sıkıntı yok ama OTP kategorisi altından bilet atamıyorum ( Internet Explorer dan atıyorum )

  5. #5
    Banned
    Join Date
    Sep 2016
    Posts
    548
    Biz heyecanlı değiliz , saçmalık.

  6. #6
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2017
    Posts
    19
    http://forum.nttgame.com/forum/showt...1m-L%C3%BCtfen

    Yukarıda ki konuyla alakalı acil destek lütfen..

  7. #7
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    28
    http://forum.nttgame.com/forum/showt...iyorum-resimli


    şu otp için yardım edin lütfen

  8. #8
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2017
    Posts
    25
    Arkadaşlar birisi nasıl otp kategorisinden ticket atabileceğimi açıklasın lütfen çünkü sadece ko bug ve hata bildirimi seçeneğinden atıyorum otp ile ilgili bir seçenek görmüyorum lütfen birisi yardımcı olsun ya rica ediyorum

  9. #9
    Moderator AlonsoPedroLopez's Avatar
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Turkey
    Posts
    7,732
    Class
    KO -> Mage
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by cevr555 View Post
    Support bölümünden bilet gönderilmiyor. Bilet bölümüne girdiğimde ara kısmına yazsamda ileri gitmiyor, aşağıdaki başlıklara tıklanmıyor zaten bi el atın. Ics aktif sıkıntı yok ama oyuna girerken sormuyor
    Quote Originally Posted by WannaBack View Post
    Ben OTP kategorisi altından bilet gönderemiyorum neyi yanlış yapıyorum bilmiyorum ama tüm alanları dolduruyorum ve çok uzun msj da yazmıyorum ama zorunlu alanları doldurun yada çok uzun yazıyorsunuz diyor ve bilet gönderemiyorum.Dün başka kategori altından bilet yolladım onda sıkıntı yok ama OTP kategorisi altından bilet atamıyorum ( Internet Explorer dan atıyorum )
    Bilet göndermede, bölüm seçiminde yaşanılan sorunlarda CTRL+F5 kombinasyonu kullanarak, tarayıcı çerezlerinizi temizleyerek ya da farklı bir tarayıcı üzerinden deneyebilirsiniz.

  10. #10
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2017
    Posts
    11
    Quote Originally Posted by AlonsoPedroLopez View Post
    Bilet göndermede, bölüm seçiminde yaşanılan sorunlarda CTRL+F5 kombinasyonu kullanarak, tarayıcı çerezlerinizi temizleyerek ya da farklı bir tarayıcı üzerinden deneyebilirsiniz.
    Başka tarayıcılardan hatta başka bilgisayardan da denedim dediğim gibi OTP kategorisi altından bilet atmaya çalışıyorum ama olmuyor.
    Zorunlu alanları doldurun veya Çok uzun msj yazdınız gibi bir hata veriyor.Halbuki heryer dolu ve msj da gayet kısa ve net.
    başka kategoriler altından bilet atabiliyorum ama OTP adı altında atamıyorum bilet.

Page 1 of 25 12311 ... LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •