Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Junior Member LostHeroo's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    18
    Nickname
    IRaySoI
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Destan
    Race
    Karus

    Angry Soyuldum Acil Yardım

    17.08.2016 tarihinde saat 16:45 18:00 arasında charımı buy pazara +9 Weapon breaker ,+2 judi belt ve +2 black dragon neck almak üzere bıraktım .. 18.00 da pc başına geri döndüğümde bilgisayar kapanıp tekrar acılmıstı ve oyuna girdiğimde Nakitimin ve tüm itemlerimin Çalındıgını gördüm . Chara zaten 6-8 ay arasında girmemiştim Return acıktı ve Bronze pre vardı . Otp mobil kullanıyorum Otpli char nasıl soyulır anlayamadım ne yapmalıyım acil yardım edin lütfen. İtemlerimi ve nakitimi nasıl geri alabilirim daha önceden Cash almışlıgım var Kodlarla ilgili yapabileceğim bişey varmı ?

  2. #2
    Moderator SkCLucky's Avatar
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    7,077
    Class
    KO -> Warrior
    Server
    KO -> Ares
    Race
    El-Morad
    Kardeşim zaman kaybetmeden destek kısmına bilet atmalısın. Büyük ihtimal bilgisayarında 'Virus' varmış:
    Kapanıp açılmasının başka bir sebebi olamaz. Umarım olumlu yanıtlar alırsın.
    Geçmiş olsun.

  3. #3
    Junior Member LostHeroo's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    18
    Nickname
    IRaySoI
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Destan
    Race
    Karus
    Merhaba;

    Hesabınız ve eşya geçmişiniz incelendiğinde belirttiğiniz zaman diliminde hesaba bağlanılan adres incelendiğinde bu adresin olağan olarak bağlanılan bir adres olduğu görülmektedir. Bu durum Bilgisayarınıza uzaktan erişim ( programlar veya virüs, bot vb illegal yazılımlar ile), Bilgisayarınıza farklı birinin erişimi veya hesabınıza ait bilgileri verdiğiniz bir kişinin bağlanması sonucu oluşmuş olabilir.

    Bu tip durumlara karşı alınması gereken önlemler tamamı ile oyuncularımızın insiyatifinde bulunmaktadır. Üzülerek belirtiriz ki bu tip durumlarda herhangi bir restorasyon yapılması söz konusu değildir.

    Saygılarımızla


    ONCA İTEM VE YIĞINLA NAKİTİM ÇALINDI ALDIĞIM CEVAP BUMU GERÇEKTEN ? NTTGAME DEN FAZLASINI BEKLERDİM . RESTORASYON OLMAZSA 13 YILDIR SEVEREK OYNADIĞIM BU OYUNU BİDAHA SİTTİN SENE OYNAMAM. ÇEKTİĞİMİZ PREMİUMLAR VE CASHLER BOŞAMI GİDİYOR. KOCA KNİGHT ONLİNE EKİBİ BİR TRADE GEÇMİŞİNİ TESPİT EDİP HIRSIZLARA GEREKLİ CEZAYI UYGULAYIP MAĞDURUYETİMİ İTEM VE COİNSLERİMİ GERİ İADE EDEMİYORSA BİR DAHA EKİPLERİNE GÜVENİPTE BU OYUNU OYNAMAM .

  4. #4
    Al bide burdan yak.Banada nerdeyse aynı cevapla geldiler.




    Merhaba,

    ICS üyeliğiniz aktifken sizin tarafınızdan bu bilgiler paylaşılmadığı sürece hesabınıza yabancı kişilerin girmesi mümkün değildir. Hesabına yabancı kişilerin erişim sağladığı oyuncularımızın istisnasız hepsinin OTP Sistemini kullanmadığını ya da OTP Sistemine üye oldukları halde, sistemi etkinleştirmediklerini görülmektedir.

    Hesabınızı incelediğimizde ICS üyeliğinizin aktif olduğu görülmektedir. ICS üyeliğiniz aktifken sizin tarafınızdan bu bilgilerin paylaşılmadığı sürece hesabınıza yabancı kişilerin girmesi mümkün değildir. Bu nedenle destek ve restorasyon talebiniz reddedilmiştir.

    Saygılarımızla,

  5. #5
    oynama kardeş senin oynamana muhtaç mı adamlar laflara bak yahu

  6. #6
    Member IKolleGER's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    Germany
    Posts
    66
    Nickname
    IKollege
    Class
    KO -> Priest
    Clan
    NoBadDays
    Server
    KO -> Diez
    Race
    El-Morad
    Abi benim anlamadigim MOBIL OTP kullanan bir kullanicinin karakterine kendi rizasi olmadan kimse giris yapamaz,yani bence senin sadece oyun ici esyalarini degil sahsi telefonunuda calmislar.12 senelik oyunculuk hayatimda simdiye kadar hic soyulmadim OTP sistemi ilk sunuldugundan beri kullanirim.MOBIL OTP ile soyulan karakter hic duymadim dostum.
    Ama yinede gecmis olsun.
    Lütfen her hafta sifrelerinizi tazeleyin ne olur ne olmaz kimseye zarari olmaz sifre degisiminin
    Last edited by AlonsoPedroLopez; 09-05-2016 at 07:00 PM.

  7. #7
    Junior Member
    Join Date
    Sep 2016
    Posts
    24
    Infractions
    0/1 (10)
    bende bu konuda bı sey paylasmak ıstıyorum. oncelıkle selamın aleykum. steam pathos yenı acıldıgında clanca steam e basladık. level boss agacı felan derken baya ıtem yaptık clan ıtemı, benım evımde de 4 pc oldugu ıcın 1 tanesı sureklı pazardaydı ve clan kasası ben oldugum ıcın sureklı pcnın bırı pazardaydı. bırgun pk ortasındayken gozum yanlıslıkla dıger pc ye kaydı.. birde ne goruyum char ayaklanmıs gıdıyor. hemen kalktım pc basına kostum ve ızlemeye basladım once inventory acıldı kapandı sonra sag bankaya dogru yurumeye basladı ama ben hayretle ızlıyorum yanı. sonra gıttı bankaya bı chardan trade geldı tam ıtemlerı koyacakken ıptal ettım baktım mouse tekrar tradeye gıdıyor pc ye hemen res attım ıtemlerı kurtardım. o zaman anlamadıgım sey steam e yenı baslarken hayatında hıc knıght oynamamıs bırınden satın aldıgım pc de bu olmasıydı ve steam ı ındırmeden once format atmıstım pc ye.
    YANI BURAYI OKUYAN OTP'LI KNIGHT ONLINE KULLANICILARI değişik sitelerden değişik programlardan değişik usb den artık her nerden olursa olsun bi tarz virus gelıstırmısler ve bunu pc ye bı sekılde atıyorlar aynı teamwiever gıbı kullanıp gozunuzun onunde charınızı soyuyolar.
    konuyu acan arkadasım gecmıs olsun ama ıtemlerın ustune bır bardak su ıc. ve dıger bu yazıyı okuyan arkadaslarda mumkun oldugu kadar pc basında degılken oyundan cıkıs yapsınlar otp yı gecıp charınıza erısemezler ama pazardayken pazarınızı bozup trade edebılıyorlar.
    iyi forumlar.
    Last edited by AlonsoPedroLopez; 09-10-2016 at 02:29 PM. Reason: font

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •