Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 19 of 19
  1. #11
    Member
    Join Date
    Apr 2014
    Posts
    44
    Nickname
    TUNAB3Y
    Class
    Warrior
    Server
    Attila
    Race
    El-Morad
    20/08/2014 saat 18.00 dan sonra geldi

  2. #12
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    130
    mesaj geldi fakat Hacker Account bölümünde hala esn kodları hesap kayıt tarihi ve doğum tarihini istiyor bunları birçok kullanıcı bilmiyor saten sms sistemini neden yaptınız bi işe yaramıyor yine karakterlerimizi açamıyoruzki hesap kayıt tarihi doğum tarihi ve esn kodlarını bilmeden

  3. #13
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    25
    telefona gelen kodu yolladım.artık çarımı açar mısınız?

  4. #14
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    19
    Quote Originally Posted by IDrago View Post
    Kayıtlı telefon numaramı değiştirdim ben, şu an aktif kullanılan telefonuma kod gelmesi için ne yapılması lazım. Daha önce bilgileri ticket ile yollamıştık ve dönüş bekliyorduk, şimdi de telefon mesajı olayı çıktı. Eski kayıtlı telefona gönderildiyse ona ulaşma şansımız yok, iptal edilen bir hattı. Hacker Account sebebiyle attığım ticket bilgisi budur. View Ticket: #PRO-825-66611 , telefona mesaj geleceğini bilsek daha önce yapardık telefon değiştirme olayını. Durumumla ilgili olarak, ne yapmam gerektiğiyle ilgili cevap verebilirseniz memnun olurum.
    Bu yazıyı yazalı kaç gün oldu, bugün cevap gelmiş. Olumsuz, karakter açılmıyor.Ben karakterin doğum tarihini hatırlamıyorum, Sms sisteminde de önceden kayıtlı olan telefon numarası da şu an kullanılmıyor ve yeni bir telefon numarası kayıtlı şu an sistemde. Ben karakterimin a dan z ye tüm bilgilerine sahibim ki, doğum tarihi ve hesap kayıt tarihi dışında her şeyi yazdım yolladım. E-maili falan son 1-2 senedir değişmedi, şifresi de aynı şekilde. Eski mail- şifrelerim- gizli soru cevapları, eskileri yenileri hepsi var. Çarı zaten soydular siz Şüpheli IP 'den banlayıp güya hesapları koruyana kadar, elimizdeki karakterden de olduk işe bakar mısın ya?

    Şu an güncelleyip destek ekibine yolladığım hali bu, özel bilgileri kırpıyorum:
    Karakterimin doğum tarihini hatırlamıyorum. Daha önceki mesajımda da özellikle belirtmiştim. Sms sistemine sonradan kaydettiğim telefon numarası 0*** *** ** **'tür ve önceden kayıtlı olan telefon numarasını kullanmıyorum artık. Karakterde son 1-2 yıldır e-mail falan değiştirmedim zaten, hack olayları olduktan sonra sadece şifresi değişti. Eski bilgilerin hepsi mevcut, kaldı ki burda yazdığım cashlerin tarihleri 13.12.2013- 25.02.2013 - 25.02.2013 tarihlerinde yüklediğim cashlerdir.
    Eski şifresi: **********
    *********
    hacklenme olaylarından sonra: 07.07.2014 te *********
    son olarak da 01.08.2014 te ******** 'dır.
    eski e-maili: ****@*****.com 'du
    1-2 sene kadar önce değiştirip ******@******.com yaptım
    daha ne lazım bu karakterin benim olduğunu ispatlamam için?

    Gerekiyorsa yıllar öncesinden bir kenara not ettiğim elimde olan tüm; gizli soru cevapları, item kilit şifrelerini falan da yazayım. Karakterim zaten Şüpheli IP girişi sebebiyle banlanmadan önce soyuldu, boş bir karakter yani, girip bakarsanız üstünde çer çöpten başka da bir şey yok ama benim için manevi bir değeri kaldı sadece. 80 level warrior, 69 level warrior ve 73 level bir priest.

    En azından şu durumda bari mağdur etmeyin yazıktır ya. View Ticket: #PRO-825-66611

  5. #15
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2014
    Posts
    219
    Nickname
    EminCAY
    Class
    Warrior
    Clan
    HeroesOfHeaven
    Server
    Europa
    Race
    El-Morad
    bana oyle bı mesaj gelmedı. yenıden gonderme ıhtımalı varmı

  6. #16
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2014
    Posts
    219
    Nickname
    EminCAY
    Class
    Warrior
    Clan
    HeroesOfHeaven
    Server
    Europa
    Race
    El-Morad
    dumunuzda degısme varmı ?

  7. #17
    Quote Originally Posted by Eryudes View Post
    Merhaba arkadaşlar,

    Hacker Account - Investigation nedeniyle kapattığımız hesapların kayıtlı olduğu telefon numaralarına SMS ile benzersiz kodlar gönderilmiştir.

    Bilet sistemin de bulunan "Hesap Çalınması" kategorisine gelen kod ile yeni bir bilet oluşturarak bu kod ile beraber yeni e-posta adresi yazmanız gerekmektedir!

    Size gelen kodu lütfen başka üçüncü kişiler ile paylaşmayınız!

    NTTGame ll Knight Online Ekibi
    Hesabım kapatılalı 3 hafta, telefonuma gelen sms'i biletle göndereli 9 gün oldu.

    9 gündür biletime cevap verilmiyor.

    Yapılan haksızlığa karşı hâlâ saygımı koruyorum. Bize biraz olsun saygınız varsa şu işi halledin, biletimi ilgili birime gönderin ve durumumla ilgilenin.

    Ticket ID: VFY-490-96446

  8. #18
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    25
    tlfna gelen msjı bilete ekledim daha ne gerekiyor?

  9. #19
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    25
    yetkili arkadaşlar yardımcı olunuz ne yapacağız?

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •