Search:

Type: Posts; User: antigarez38

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    8
    Views
    1,865

    aman diyim afk olmayın ... sözde genie sürekli pc...

    aman diyim afk olmayın ... sözde genie sürekli pc başında duramadıgımız icin üretilmiş legal koxp ... ama sadece sözde ben o an ex kasarken ptde varmıydı yokmuydu onuda bilmiyorum ama bazı arkadaslar...
  2. eee npc den almazsa bu kral kasasına ne girecek ....

    eee npc den almazsa bu kral kasasına ne girecek . hangi parayla ex eventlar olcak zaten gıdım gıdım biriken kasa şimdi iflasın eşiğinde neyse nttgame para kazanmanın bi yolunu daha buldu... gelen...
  3. eski sistem kristal gelse ne olacak... tren...

    eski sistem kristal gelse ne olacak... tren mageler son vuruşu yapıp alacak... diyor ya ali ağaoğlu bu değil bu değil bu hiç değil öyle bişe düşünecekler ki şerefsizlerin hiçbi illegal şekilde...
  4. Replies
    33
    Views
    2,840

    2 gün sonra bu chatreports ları duyan semper...

    2 gün sonra bu chatreports ları duyan semper clanı bozulur ncs ler basılır ve yeni bi clan meydana getirirler tabiki önce nptlerini yapıp sonra ncs basarlar :D
  5. öncelikle şerifliğin kötü kullanılmasını önlemek...

    öncelikle şerifliğin kötü kullanılmasını önlemek icin 5 olan şerif sayısını 8 e çıkarıp [3 cz 1 base 1 ard. ] yerine [ 3 cz 2 base 3 ardream] olması daha mantıklı hem birileri rüşvet yese bile diger...
  6. başka çalışmalardan kasıt 5. jobtan bahsettigini...

    başka çalışmalardan kasıt 5. jobtan bahsettigini sanıyorum...
    şuan oyunda 5. job tan önce bi çok halledilmesi gereken ama halledilemeyen sorun var...
    eminim ki o 5. job ta illegal program...
  7. Replies
    17
    Views
    2,128

    bugünden itibaren char gelse bile bu yönetim...

    bugünden itibaren char gelse bile bu yönetim oldukça oyunu bırakıyorum bugüne kadar harcadığım parada haram olsun ... bi hiç için harcamışız yazık... bu kadar sorumsuzluk olmaz.
  8. Replies
    17
    Views
    2,128

    evet arkadaşlar banın yanı sıra ticketa gelen...

    evet arkadaşlar banın yanı sıra ticketa gelen cevaba ayrı bi şekilde şaşırdım...
    bu hesap account u sadece 1.5 aylık olup hiçbi şekilde ticket açmamama rağmen ...
    yani bugün bu hesabım ile ilgili...
  9. Replies
    18
    Views
    2,104

    son 5 serverın csw si haric [ özellikle yoğun...

    son 5 serverın csw si haric [ özellikle yoğun oldukları son 3 server] csw de ban göremiyorum neden diger serverlar terk mi edilmiş allaha mı emanet.
    isiloon felankor koxperde,
    cz-base-ardream bos...
  10. Replies
    17
    Views
    2,128

    evet onu yapan çok hatta 1 tane genie alıp...

    evet onu yapan çok hatta 1 tane genie alıp bugluyorlar..altta koxp..
    ama zaten ben altında koxp kullanacak olsam hergün genie çekip para harcamam hiç bir mantık bunu yapmaz diye düşünüyorum ....
  11. Replies
    17
    Views
    2,128

    diyorum ya sistemde hata var. 2 tür bakış açısı...

    diyorum ya sistemde hata var. 2 tür bakış açısı var 2 side doğruluk yönü var... ama legal birinin mağdur olması kadar kötü birşey yok bugün bi kez daha anladım... umarım ticketa otomatik cevap yerine...
  12. Replies
    17
    Views
    2,128

    bak kardeşim ben o partye girdigimde zaten koxper...

    bak kardeşim ben o partye girdigimde zaten koxper yoktu ben sana misal dedim yani ben partye girdim legal herkes biri dc yerine koxper alınmış ben o ara rpr herşeyim tam afk yım. işim var felan...
  13. Replies
    17
    Views
    2,128

    hata ettik ne diyelim.. yani ban yeriz diye...

    hata ettik ne diyelim.. yani ban yeriz diye genieyi bug bile yapmadım her gün her gün genie çekiyordum . ama bu oyun legal adamları bile illegallige yitiyor kendileri öyle istiyor yoksa bende bi bot...
  14. Replies
    17
    Views
    2,128

    gecen gün tek bi koxper vardı ve sadece o ban...

    gecen gün tek bi koxper vardı ve sadece o ban yedi . genieli arkadaşlarla devam ettik. genie bi legal koxp şeklidir sürekli pc başında duramayanlar icindir ben alt ekrana bile alıp 30 dk 1 saat afk...
  15. Replies
    17
    Views
    2,128

    Genie ile kasarken ban yedim .

    arkadaşlar titan serverında genie ile kasarken ban yedim itiraz ettim araştırılmasını da istedim . geçmişten gelen illegal bişe de yok yeni açılmış bi char. herneyse ksc leri aldım... ban açılmaması...
  16. thanks....

    thanks....
  17. homer sometimes nods, the name may be misspelled...

    homer sometimes nods, the name may be misspelled
    I apologize to anyone.
  18. aynı sorunla karşılaştıgımda bana gelen cevap bu...

    aynı sorunla karşılaştıgımda bana gelen cevap bu bilgiler gerekiyor kardeş.
    Knight Online World Destek Ekibimiz ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz.

    Bilinmeyen kişiler tarafından...
  19. Turkish forum page, I want to be the moderator. [rietman]

    What should I do?
  20. Replies
    216
    Views
    26,704

    Turkish forum page, I want to be the moderator....

    Turkish forum page, I want to be the moderator. What should I do?
  21. Replies
    9
    Views
    631

    titan 1 de brahman ve paramun slotları aoc ta...

    titan 1 de brahman ve paramun slotları aoc ta bulunan illegal oyuncular dahil ban yedi. bu sefer kaçamadılar kaçan çok az kişi oldu ama ban devam ediyor en azından aldıgımız genieler boşa gitmiyor...
  22. Replies
    97
    Views
    7,183

    arkadaşlar o koxpla çıkan dediginiz sadece sizde...

    arkadaşlar o koxpla çıkan dediginiz sadece sizde gözüküyor desmaris gerçek gm dir . o koxpla diyenler koxpla 2 char acsınlar birbirleri üstünde o yazıyı görebilecekler mi ... boş tartışmayın lütfen
  23. arkadaşım her server adının altına ayrı ayrı...

    arkadaşım her server adının altına ayrı ayrı açacagına aynı konuyu tek bi yere açsan daha iyi aksi takdirde forumdan uzaklaştırılabilirsiz haberin olsun
  24. Replies
    33
    Views
    2,840

    arkadaşlar son zamanlarda titan serverında gm...

    arkadaşlar son zamanlarda titan serverında gm genelde online olmakla birlikte birçok hile kullanan oyuncularıda banlıyor hakkını yememek gerekir. bence devamıda gelecektir.
  25. Replies
    24
    Views
    2,713

    bir çok serverda şerifler ya oyuna girmiyor ya...

    bir çok serverda şerifler ya oyuna girmiyor ya ban yemiş yada kötü ellere geçmiş durumda ve yeni 2 serverda hiç yok en kısa zamanda yönetim ilgilenecektir
Results 1 to 25 of 41
Page 1 of 2 1 2