Search:

Type: Posts; User: atk_jVxmMzy7

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Poll: Boşverin gitsin ya bomboş serverları da...

    Boşverin gitsin ya bomboş serverları da birleştirmesinler. Atross riote kessinler... Oyunu tertemiz bıraktım mutluyum :)
  2. Replies
    22
    Views
    872

    Şu oyunda melee üstünlüğü bu kadar barizken...

    Şu oyunda melee üstünlüğü bu kadar barizken ağlayan meleeleri anlamıyorum gerçekten. Mageler daha ne kadar nerf yiyecek? En son mage ile yıllar yıllar önce pk atmışımdır sonra mage falan demeyin...
  3. Replies
    22
    Views
    872

    Bir partiyle üç dört partiye kafa mı tutacaktınız...

    Bir partiyle üç dört partiye kafa mı tutacaktınız bir de? Madem kapışmak istiyorsunuz siz de toplayın iki parti daha kesemezseniz o zaman sızlanın lütfen!
  4. Replies
    23
    Views
    786

    Banlar karaktere değil hesaba atılır. Sen hesap...

    Banlar karaktere değil hesaba atılır. Sen hesap değil karakter satın aldığın için hiçbir sorun olmaz bence.
  5. Poll: Olympiada 250 kişinin pk attığı falan yalan...

    Olympiada 250 kişinin pk attığı falan yalan arkadaşlar inanmayın. En yoğun pk saatinde (bu bir saat kadar sürer) 8 sayfa insan oluyor bu da 200 kişi yapar cz de. Bu 200 kişinin yaklaşık 100 kişisi pk...
  6. Replies
    8
    Views
    427

    İnsanlar onu seçtiyse yapacak hiçbir şey yok. Bir...

    İnsanlar onu seçtiyse yapacak hiçbir şey yok. Bir dahaki seçimde ondan daha iyi olduğunu düşünüyorsan adaylığını koy sen kral ol. Seçilmiş adama bi şey diyemezsin, bir dahakine seçmezsin o kadar....
  7. Poll: Gordion ve Olympiaya çözüm bulmak lazım. Şu an en...

    Gordion ve Olympiaya çözüm bulmak lazım. Şu an en beterleri bunlar
  8. Poll: İsterler de bu sunucuları başka türlü canlandırma...

    İsterler de bu sunucuları başka türlü canlandırma şansı yok. Ya birleştirilecek ya da böyle bi şey. Yoksa exp event yapmakla görev sıfırlamakla fazla oyuncu gelmez ki...
  9. Poll: Tuzlukcunun kafa pırıl pırıl :)

    Tuzlukcunun kafa pırıl pırıl :)
  10. Poll: Hah şöyle yaaa. Muhabbet edelim herkes görüşünü...

    Hah şöyle yaaa. Muhabbet edelim herkes görüşünü söylesin. Gerçekten de ölü serverlara özel pus indirimi yapılarak o serverlar canlandırılabilir eğer mümkünse. Hem basit hem pratik bi çözüm :)
  11. Poll: Lütfen hakaret etmeyin. Burada medeni şekilde...

    Lütfen hakaret etmeyin. Burada medeni şekilde tartışıyoruz. Sadece sizden isteğim şu akşam serverınızın pk saatinde cz ye gidin sol alttaki charachter info kısmını açın. Yukarı kadar çekince bir...
  12. Poll: Sonuna kadar haklısın dostum. Bir de olympiada...

    Sonuna kadar haklısın dostum. Bir de olympiada 200 kişi pk atıyor 20 parti pk atıyor falan diyenler olmuş. Açın öyle olduğunda kardeşim sol altta character info kısmı var. Oradan aç göster de...
  13. Poll: Geçen rosetta ardreamını gezdiğimde olanları...

    Geçen rosetta ardreamını gezdiğimde olanları söyliyim. Gündüz girdim yalan olmasın hatırlamıyorum ama bir parti kadar insan yoktu iki ırktan. Bi mage denk geldi ardreamda. Nasıl dedim pk. Gündüzleri...
  14. Poll: Serverlar dolu mu boş mu öğrenmek isteyen girsin...

    Serverlar dolu mu boş mu öğrenmek isteyen girsin 70e kassın baksın. Ben sadece kendi gözlemlerimi aktarmak istedim. Olympia rosetta ve gordion çok seyrek nüfuslu.
  15. Poll: Diliniz giderek sertleşmeye başladı. Yarası olan...

    Diliniz giderek sertleşmeye başladı. Yarası olan gocunur derler :) Cz ye 70 levelde gidilebildiğini biliyorum ve 70 üstü çarlarım var farklı serverlarda. Forumda yazmış olduğum tüm yorumlar doğru bu...
  16. Poll: Serverı bırakma sebebim de serverin ölü...

    Serverı bırakma sebebim de serverin ölü olmasıydı. Hala da canlı olduğunu düşünmüyorum. İki server aldı içine ama hala ölü.
  17. Poll: İki sene önce Olympiada sürekli olarak...

    İki sene önce Olympiada sürekli olarak oynuyordum. Serverı bıraktım ve ara sıra girmeye devam ettim. Bir kere bile girdiğimde serverda bir düzen, bir pk görmedim. Oynamak isteyen girsin baksın ama...
  18. Poll: Olympiaya yaklaşık bir ay önce girdim ki bir defa...

    Olympiaya yaklaşık bir ay önce girdim ki bir defa değil birkaç defa. Bahsettiğin yazıda söylenenler de tamamıyla gerçektir. Rosettada yazıda belirttiğim gibi akşam 10.40 sularında girdim ve baktım....
  19. Poll: Ben kaç kere girdim baktım cidden in cin top...

    Ben kaç kere girdim baktım cidden in cin top oynuyordu ama siz bilirsiniz
  20. Poll: Sakin gençler :)

    Sakin gençler :)
  21. Aynı durum bende de oldu. Numaram gittiği için...

    Aynı durum bende de oldu. Numaram gittiği için otp kuramıyorum otp olmayınca da olmypiaya girilmiyor. Ki zaten bırakmıştım oyunu 8 gb vardı o da önemli değil
  22. İyi olmuş oyunu bırakman için bahane olur.

    İyi olmuş oyunu bırakman için bahane olur.
  23. Poll: Herkes item fiyatıyla ilgilenir olmuş. Sanki...

    Herkes item fiyatıyla ilgilenir olmuş. Sanki oyunun tek işlevi ticaretmiş gibi... Cidden bu oyunculara müstehak. Birleştirmeyeceksin atross riote keserek np kasacaklar bunu hak ediyorlar.
  24. Poll: Rosettanın içindeki midgard da yeni serverdı ona...

    Rosettanın içindeki midgard da yeni serverdı ona bakarsan
  25. Ardream warrioru 45 skilli ile oynayacaksan dex...

    Ardream warrioru 45 skilli ile oynayacaksan dex veren silah takman daha iyi olur. Lugias hanguk da olabilir. Ama senin söylediğin silahlar arasından en mantıklısı hb bence
Results 1 to 25 of 82
Page 1 of 4 1 2 3 4