Search:

Type: Posts; User: zgrdnz1

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    1
    Views
    43

    AnyOTP sürekli yanlış şifre hatası

    OTP hep şifre yanlış hatası veriyor 5 npoint mi vericez sürekli bu nedir? DOĞRU GİRİYORUM ŞİFREYİ
  2. Replies
    16
    Views
    670

    Tamamen kişisel iddiamdır: %70 lik kitle için...

    Tamamen kişisel iddiamdır: %70 lik kitle için ''TTnet,Superonline'' %30 luk kitleyi gözden çıkardılar ''vodafone,türknet'' tabi bir süreliğine
  3. Replies
    1,579
    Views
    104,293

    Sticky: vodafone giremiyoruz...

    vodafone giremiyoruz...
  4. eski sunucular kan ağlıyor kan

    eski sunucular kan ağlıyor kan
  5. Oyuna tekrar başlıcaktımda dolar aldı başını...

    Oyuna tekrar başlıcaktımda dolar aldı başını gidiyor vazgeçtim..
  6. Replies
    36
    Views
    1,473

    kesinlikle artık bir hackerdan mı artık bi...

    kesinlikle artık bir hackerdan mı artık bi güvenlik şirketinden mi birinden yardım almaları gerekiyor
  7. Replies
    3
    Views
    170

    1 yıl gelmez boşuna beklemeyin ben bırakıp kaçtım...

    1 yıl gelmez boşuna beklemeyin ben bırakıp kaçtım sizede tavsiye ederim
  8. Replies
    179
    Views
    12,546

    Poll: dünyanın en boş sistemi bu reste kalkar

    dünyanın en boş sistemi bu reste kalkar
  9. hitboxunu büyütücekler olcak bitcek.

    hitboxunu büyütücekler olcak bitcek.
  10. Replies
    78
    Views
    3,630

    full bp var bende defansın 900 canın 9k(full...

    full bp var bende defansın 900 canın 9k(full undysetle o da crossuna kadar var) asas 4k vuruyo tek skiliyle okçu ya yaklaşamıyorsun bile manamızın 5-6k olmasını istiyoruz sadece
  11. Replies
    78
    Views
    3,630

    kardeşim hayalinde kurup anlatmak çok kolay bi bp...

    kardeşim hayalinde kurup anlatmak çok kolay bi bp oynada görelim yahu 3k manala hangisi yapabilceksin acaba
  12. Replies
    85
    Views
    6,259

    Poll: bunu gm ekibimize iletebilir misiniz?

    bunu gm ekibimize iletebilir misiniz?
  13. şunu oyun içi öğrenebilceğimiz bir npc koymak çok...

    şunu oyun içi öğrenebilceğimiz bir npc koymak çok zor olmamalı ya
  14. kesinlikle hayır

    kesinlikle hayır
  15. Replies
    13
    Views
    492

    Kanata bak 900 cash çok pahalı abi çook

    Kanata bak 900 cash çok pahalı abi çook
  16. Replies
    78
    Views
    3,630

    olay da o zaten manes açıldığında kro&holy yoktu...

    olay da o zaten manes açıldığında kro&holy yoktu eşitti yani şartlar :)
  17. Replies
    78
    Views
    3,630

    hocam bp nin olayı farklı biz YANDIMAL1...

    hocam bp nin olayı farklı biz YANDIMAL1 zamanından geliyoruz :D arada farkın açılmasının sebebi Krowaz,Holy zırhları ve yeni takılardır yeni olan nerdeyse hiçbir şeyi BP sınıfı kullanamıyor ve ÇAĞ ın...
  18. Replies
    6
    Views
    783

    olur inşallah skiller kafayı yiyo

    olur inşallah skiller kafayı yiyo
  19. Replies
    78
    Views
    3,630

    İsteklerimiz çok küçük şeyler bence mana scalesi...

    İsteklerimiz çok küçük şeyler bence mana scalesi artması ve master skilline pasif olarak 2-3k base mana arttıran skill eklenmesi 3 skill atınca mana bitiyor fabricede +70,+80 defans buffu gelse bi...
  20. bak şimdi oldu işte exp oranları makul geçen çok...

    bak şimdi oldu işte exp oranları makul geçen çok abarttınız
  21. Replies
    25
    Views
    992

    +1 en azından kesit kanıtlar sunulursa ceza...

    +1 en azından kesit kanıtlar sunulursa ceza almamalı
  22. Replies
    85
    Views
    6,259

    Poll: gelmeli artık

    gelmeli artık
  23. Replies
    78
    Views
    3,630

    GM lerimiz de bizim gibi düşünmeli bence...

    GM lerimiz de bizim gibi düşünmeli bence şaşırtıyorlar beni hiç yorum gelmemiş konuya
  24. Replies
    78
    Views
    3,630

    +70 defans dan bahsediyoruz :D Styx ı 9999 vipde...

    +70 defans dan bahsediyoruz :D Styx ı 9999 vipde depoluyolar mana scale ve defans bufu istiyoruz sadece
  25. Replies
    18
    Views
    1,494

    int priest okey bence ya iş yapıyor yani sorun BP...

    int priest okey bence ya iş yapıyor yani sorun BP de aşırı çağ dışı kaldı
Results 1 to 25 of 139
Page 1 of 6 1 2 3 4